✔ Learn Me To Forgive

Chapter 37 - She's Hot

 

 

Destinys Perspektiv: 

 

“ Mamma Pappa “ sa jag och släppte genast min alldeles för tunga väska och skyndade mig fram och kramade om dem. Jag såg i ögonvrån att Sam också kramade om sina. 

När vi kramats klart tog jag min väska och drog in den. 

“ Vart är ? “ Frågade Sam,

" I vardagsrummet " svarade hans mamma. Efter vi kramat våra föräldrar och tagit av oss våra ytterkläder gick vi tillsammans in i vardagsrummet, deras blickar som varit i tv:n vändes mot oss och de reste sig upp. Jag gick mot min bror och kramade om honom. 

" Hur är det? " frågade han. Han visste om alla med Justin eftersom han spenderade stor del av dagarna på internet.

" Har varit bättre " sa jag och log lätt mot han.

" De är mat " skrek mamma från köket och alla började gå dit. Jag tog en tallrik och la upp kött, pomfritt och sås på min tallrik och gick och satte mig i vårt matsalsrum vi hade.  

 

" Så nu får ni berätta allt " sa Pappa och både jag och Sam tittade på varandra för att se vem som skulle börja. Vi berättade de mesta av det som var intressant. 

" Hur har fotbollen gått? " frågade Sams pappa

" Grymt bra, de har varit enormt kul, typ en vecka efter pausen ska vi köra om finalen i serien " sa Sam

" Hur har de gått för dig som spelat med killar då Destiny " frågade mamma 

" Lika bra som de gick förut, många säger att jag är en av de bästa i laget, och jag är en av de som gjort flest mål, så de borde väll vara bra " sa jag och höjde ögonbrynen och de nickade.

" Så vilka är de som kommer hit nästa vecka " 

" 7 kompisar killarna hade ett youtube crew som Sam är med i nu och en av de spelar i samma lag som oss, sen är de två tjejer också " sa jag för att göra den långa historien kort. De nickade. 

" Är de snälla? " frågade pappa de var en sådan där typisk fråga som han alltid ställde

" Underbara är de " svarade jag och vände mig mot Sam, men när vi mötte varandras blickar höll vi på att börja gapskratta men jag höll det inne och Sam nickade för att visa att han höll med.

 

Efter en lång middag och kväll med Sams familj var de på väg hem. Jag och Sam skulle träffas i övermorgon och träffa vårt gamla lag och förmodligen vår klass i morgon också som ville träffa oss och samlade ihop sig på sommarlovet för de. Sen var de här två veckorna rätt lugna. Direkt när de gick hjälpte min bror mig med min väska till övervåningen. Jag drog med den in på mitt rum. De såg precis ut som när jag lämnade de jag gick raka vägen till min säng och slängde mig i sen. som min bror hette satte sig i min säng. 

" Vad hände? " sa han, han hade alltid funnits vid min sida och stöttat mig. Han var den typ av bror alla behövde. Visst vi tjafsade rätt ofta men de gör ju alla syskon.

" De började med att vi träffades i Sverige på flygplatsen, jag fick hans nummer och sen började vi skriva massor och bestämde att vi skulle träffas, runt 3 veckor senare blev vi tillsammans de är lite tid men vi båda gillade varandra eller jag då. Sen var allt bra tills han sedan bara var borta, han svarade aldrig när jag skrev till han och sedan fick jag reda på att han var på tour, han drog utan att säga ett ord, jag visste att han skulle men inte när. Sen innan vi drog ringde han och sa att han ville förklara men jag la på " sa jag. 

" Wtf, finns det något jag kan göra, förutom att leta upp han och spöa honom " frågade han och jag skrattade 

" De är lugnt, jag struntar i han, tack och lov att jag har hittade de vänner jag gjorde som hjälpt mig igenom det "  sa jag. Han nickade och gav mig en stor kram.

" Vi pratar om nått annat " sa jag och han log

" Är dom där tjejerna som kommer snygga ? " jag brast ut i skratt. 

" Dom är bättre en perfekta " jag tog upp min mobil, där brast det för han med när han såg den. Jag lipade åt han och letade upp en bild jag hade på de tillsammans och visade upp den. Han vikade på ögonbrynen,

" Hon var snygg " sa han och pekade på Andrea, jag skrattade 

" Sorry men hon är inte singel " han suckade. 

" Hennes kille kommer hit också han spelar i vårt lag " sa jag och skrattade. 

" Men du vi ses i morgon " sa han och gav mig en sista kram innan han gick ut. Jag orkade verkligen inte med att byta om, jag packade upp min dator och iPad från min ryggsäck och kröp sedan ner i sängen. Den var alldeles kall av att stått tom så länge. Jag tänkte precis lägga ifrån mobilen men kom på att jag lovat Jc att skicka ett sms när vi var framme.

Från Destiny:

- Kom fram för några timmar sen, ses snart kram!

Från Jc:

- Så vad har du hittat på? “ skrev han och jag log för mig själv

 

Jag orkade inte skriva massor med sms eftersom mina ögon sved när jag hade dem öppna. 

Signalerna gick och jag hörde Jcs röst. 

“ Hey Des “ sa han och jag log ännu mer än vad jag redan gjorde. 

“ Hej Jc “ sa jag och började leka med mitt hår mellan mina fingrar för att hålla mina händer sysselsatta. 

“ Så vad har du gjort på de där timmarna? “ sa han och jag skrattade. 

“ Sam och hans familj har varit här och vi har haft familjemiddag, Du själv? “ sa jag.

“ Jag ska gå ner till stranden med Ricky och Connor “ sa han och jag nickade. 

Vi fortsatte prata och efter 20 minuter la vi ungefär på, jag slog en blick mot klockan som visade att den var 20 i tolv på natten. Jag brukade gå och lägga mig mycket senare men jag var super trött nu och det var lika bra att vara utvilad tills i morgon då vi skulle träffa vår klass på stranden och sedan gå på en fest. 

 

Min klocka ringde, jag vred mig i sängen. Jag hade verkligen inte ork att gå upp, tidzonerna gjorde mig galen. Jag kollade igenom mobilen och skrev några sms till de andra och sedan ett till Sam att han skulle hämta mig sen. Vi fick ju inte köra bil här då vi var för unga, men Sam hade en moped. 

Jag satte mig upp och stoppade ner mina fötter i mina fluffiga tofflor och gick bort till badrummet. Min kropp var inte så super mysig efter flygturen. Jag hoppade in i duschen och tvättade snabbt av mig innan jag fönade och plattade mitt hår då det alltid blev lockigt av vattnet och hårfönen. 

Jag valde en vit trekvarts ärmad tröja med spets och sedan ett par ljusblå slitna shorts, till skor tog jag bara mina vita Converse. 

“ Jag är klar :* “ sms:ade jag Sam och gick sedan ner för att vänta på honom. 


 

Fråga: Har ni Weheartit? Vad heter ni?

 

Svar: Våra är dessa, följ oss gärna. Det är också här i från vi får alla våra bilder till våra kollage.

 

http://weheartit.com/Agneselicia

http://weheartit.com/bieberstilde

 


Postat av: Emelie

jätte bra ! :)

svar : heter emeliieyouknow på we heart it :)

2014-02-01 @ 10:47:45
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: