✔ Learn Me To Forgive

Chapter 45 - We need to talk

 

Justins Perspektiv:


Jag kunde inte förstå att Destiny ringt mig, hon hade bett om förlåtelse och jag hade sagt att jag älskat henne men hon hade lagt på då.

Älskade hon mig inte längre? frågade jag mig själv men det fanns inget svar på frågan om jag inte frågade henne själv.

Men allt kändes mycket bättre, jag skulle träffa henne och lösa allting jag ställt till med, eller Scooter hade ställt till med.

“ 5 minuter tills vi kör “ sa Allison.

Jag nickade och ställde mig upp och gick mot scenen.

Det var massor med människor som sprang runt och pratade med mig. Allt snurrade runt mig.

Jag ställde mig vid vingarna som jag skulle åka in i som jag gjorde varje konsert.

Det var en av de mäktigaste sakerna jag visste att komma upp på scenen och se alla tusentals människor som var där för mig.


Destinys Perspektiv:


“ Sam kan du hjälpa mig upp? “ sa jag och sträckte upp handen.

Han gick vidare, jag vet inte om han inte hörde eller bara låtasades.

Jag såg en hand sträckas ner och tog tag i min.

“ Jc? “ sa jag och han nickade. Han drog upp mig och jag sträckte ut händerna.

“ Vill du ha en kram som tack? “ sa jag och han sträckte ut händerna och kramade om honom.

“ Nu blev du blöt “ sa jag och kollade på hans t-shirt som blivit mörkblå eftersom min bikini hade blött ner den när vi kramades. Jag gick bort och satte på mina kläder över som direkt blev helt genomsura direkt, Jag hoppade i mina flipflop och gick med de andra tillbaka. Jenn gick längst bak med mig.

“ Jag tror Sam är sur på mig “ sa jag tyst för att de andra inte skulle höra.

“ Helt ärligt verkar han sur “ sa hon och jag nickade.

“ Han sa att de inte var något men jag vet att han ljög “

“ Men de känns som han blir sur hela jävla tiden på mig, vet inte vad jag gjort “

“ Men du, när du ringde Justin så tänkte han gå ut och hämta dig men kom sedan tillbaka och sa att han inte ville störa, du sa inget om han då? “ frågade hon vilket fick mig att tänka efter,

“ Jag sa bara att jag tyckt det varit jätte jobbigt och jag inte haft någon att prata med, för ni har varit på andra sidan jorden och du fattar det är inte samma sak, och Sam går ju inte att prata med om sådant då han själv erkänt att han gillar mig “ sa jag och hon nickade.

“ Om han blev sur för de är det jävligt töntigt “ sa hon. Vi var äntligen tillbaka och jag gick direkt till badrummet och bytte om till ett par tunna mjukisbyxor och en alldeles för stor t-shirt som jag tror var Justins. Eftersom att han alltid skrev en massa tweets om mig så tänkte jag göra detsamma jag tog en bild på mig när bara min mun och min tröja syntes och skrev

“ Look i have your shirt on “ och postade. Jag låste upp till badrummet och gick bort till en av madrassen det vi hade inte tillräckligt så vi skulle behöva dela eller ligga allihopa ihop trängda. Klockan var runt halv 4 så vi bestämde oss för att lägga oss, jag kröp ner på en av madrasserna och jag fick Jc och Sam bredvid mig på varsin sida. Klockan var runt halv 4 så vi bestämde oss för att lägga oss, jag kröp ner på en av madrasserna och jag fick Jc och Sam bredvid mig på varsin sida. Jag vände mig mot Sam och kröp lite närmare honom.

Han tittade bara upp i taket och ignorerade mig.

“ Sam säg vad jag gör fel “ sa jag och han vände trött huvudet mot mig.

“ Det är bara det att.. “ sa han men slutade.

“ Vi kan gå och prata, jag vill inte prata när alla är här “ viskade han och jag nickade och satte mig upp.

“ Vart ska ni? “ frågade Jc.

“ Vi ska bara prata lite “ svarade jag och drog med Sam in på toaletten och låste efter oss.

Han satte sig trött på toalettstolen medan jag ställde mig framför.

“ Vad är det jag gjort? “ viskade jag upprört?

“ Du jag har fan funnits vid din sida hela tiden och du säger att du inte haft någon att prata med “ Så det var de jag trodde, oh my god.

“ Såklart jag kan prata med dig men det är ju lite svårt och sitta och prata om andra killar med dig, när du själv har erkänt att du gillar mig så känns det ju inte så snällt, det måste du ju förstå “ sa jag upprört. Han sänkte blicken medan han skakade på huvudet.

“ Förstår du? “ sa jag högre.

Han svarade inte men jag satte mig ner framför honom och la armarna om honom så gått det gick.

Han satt lite högre upp så jag sträckte mig så långt upp jag kunde.

Han satt bara helt stilla först med händerna i sitt ansikte, han verkade besviken.

Efter ett tag så tog han bort händerna från ansiktet och kramade om mig.

“ Jag är ledsen Des “ sa han och la huvudet mot min axel.

Jag släppte han och gav han en lätt puss på kinden och ställde mig upp.

Han ställde sig upp och la armarna om mig igen.

“ Jag älskar dig “ mumlade han i mitt öra, jag log.

“ Jag älskar dig med “ sa jag. Jag låste upp dörren men han drog tag min arm och drog mig mot han, han tryckte sina läppar mot mina, men jag avbröt kyssen direkt.

“ Ehm Sam “ sa jag frågande

“ Shit fan, förlåt Des ehm “

“ Sam det är lungt “ sa jag och gick ut till de andra som låg tyst på madrasserna.

“ Säg mörkerråtta om ni är vakna “ sa jag men fick inget svar vilket gjorde att jag började gapskratta, av någon andledning. Jag klev försiktigt över alla för att komma fram till min madrass jag såg Rickys vlog kamera ligga bredvid hans huvuvd så jag plockade upp den och började spela in,

“ Hejsan nu har jag snott Rickys kamera igen för han och alla andra ligger och sover här “ sa jag och filmade alla och sedan Sam som vinkade och log mot kameran.


kunde inte låta bli att zooma in på var och en.

“ Vänta här nu, vi kör smackcam på Ricky “ sa jag och började klättra över alla igen.

“ Oj jävlar jag klev på Connors hand “ sa jag och började gapskratta. Jag öppnade kylskåpet och tog ut en sprutgrädde jag köpt och la kameran ovanpå kylskåpet samtidigt som jag sprutade grädde i min hand och tog sedan med kameran fram till Ricky och sattee mig med mina fötter vid hans huvud så jag snabbt kunde lägga mig ner sen. Jag filmade Rickys ansikte samtidigt som jag smällde handen med grädde i hans ansikte och slängde mig sedan bak.

“ Vadfan “ hörde jag Ricky mumla och resa sig upp och jag försökte vara så tyst som möjligt och gömma kameran, han gick in i badrummet och jag och Sam brast ut i skratt.

Ricky kom ut igen med en handduk i handen som han drog i sitt ansikte i hopp om att få bort all grädde.

“ Fuck “ sa han tyst, men jag såg att han log lite smått.

“ Jag filmade “ skrattade jag och la handen för magen och la mig på rygg medan jag skrattade.

Ricky låtsades vara sur, men man såg att det inte var äkta.

“ Snälla ha med den i din vlogg “ sa Sam och jag nickade ivrigt.

 

“ Kanske det “ sa han medan han kom tillbaka.

“ Kom och ligg här “ sa jag och Ricky tryckte in sig mellan mig och Jc.

Jc stönade till och vände sig om mot Jenn.

Jag stängde mina ögon och somnade snart där på.


 

Ledsen för sent kapitel, vad har förresten hänt med alla kommentarer? Vi älskar när ni kommenterar :)

Fråga: Vad är erat rekord på Flappy Bird? 

Svar: Agnes: 199 Tilde: 178

 

KOMMENTERA NU! :) 

 

 

Postat av: Anonym

20... Hahah :S < alltså mitt rekord på flappy bird

2014-03-02 @ 11:43:20
Postat av: Celebnovell

Behöver en snabb svar på mail angående designen. :)

2014-03-02 @ 14:55:47
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: Kathrin

90

2014-03-02 @ 19:52:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: