✔ Learn Me To Forgive

Chapter 42 - It's your fault

 

Justins Perspektiv:


Dagarna gick saktare och saktare. Jag ångrade hårt att jag gått med på det Scooter sagt.

Om hon sett intervjuen så skulle hon aldrig förlåta mig.

Men jag visste att hon var i Sverige nu och de visades väll inte på tv där?

Jag satt i en soffa och hade ansiktet gömt i mina händer.

“ Justin, ryck upp dig “ sa Ryan och satte sig bredvid mig.

 

 

 

 

“ Jag saknar henne bro “ sa jag och kände hur tårarna började rinna ner för kinderna. Han la en arm runt mig.

“ Ring henne och förklara “ sa han som om han trodde att det skulle hjälpa.

“ Du tror inte jag gjort de, miljoner gånger “ sa jag och suckade.

“ Och? “ sa han

“ hon tror mig inte “

“ Du, jag och Kenny försöker få Scooter och Alfredo att ändra sig men det är nästintill omöjligt “ jag nickade. Det kanske fanns något ljust i det hela, hahah nej.

“ Jag ska på intervju imorgon, jag vill berätta sanningen och sedan säga till någon vän till Destiny att visa intervjuen “ sa jag.

“ Justin det är nog inte så smart “ sa han men jag skakade på huvudet.
“ Jo det är det “



Jag drog handen genom håret och satte snapbacken back och fram på mitt huvud innan jag körde ninja style genom rummet, vill säga kastade, mig över de två sängarna som fanns i hotellet som vi bodde i över natten för att alla hade tröttnat på bussen en smula. Jag klev in i hissen och checkade Twitter och Instragram, Destiny hade lagt upp en bild på henne och en tjej, de var sjukt jävla lika.

Under bilden stod de love u mami med ett litet rosa hjärta under och sen hade hon taggat sin mamma i den, jag dubbelklickade på skärmen och det vita hjärtat kom upp på skärmen sedan tryckte jag in på hennes mammas Instagram och där fanns en liknade bild på de fast där de såg normala ut, på Destinys bild lipade båda. Hissen plingade till och jag gick ut och mötte de andra i lobbyn, de gav mig knappt en blick, jo Scooter gav mig en rätt allvarlig en fast den var mindre en en halv sekund lång innan jag vände på huvudet av obehaget som bildades mellan oss.


Efter att ha kommit fram till intervjuen upptäckte jag att den var direktsänd. Så jag hade chansen nu, Scooter och de skulle inte vara med de lämnade mig bara och sen drog de direkt, de skulle någonstans på nått ärende. De bakom själva scenen sa till mig att gå upp och jag gjorde som de sa.

“ Hej Justin “ sa intervjuaren glatt.

“ Hej “ sa jag och tryckte fram ett glatt leende.

“ Så hur mår du? “ frågade hon

“ Bara bra, själv? “ sa jag och hon svarade samma som jag.

“ Så vi ska svara på några Twitter frågor “ sa hon och jag nickade.

“ Ellabieber234 frågar om du kommer tillbaka till Sverige eller Danmark snart “

“ Jag har inga planer för de just nu, men jag har sätt massor av deras Twitter trender och sådant så vem vet kanske kommer snart “ sa jag och blinkade med ögat.

“ emiliajb99 frågar om du har några nya låtar på gång? “

“ Japp faktiskt, jag håller på med några just nu “

“ Får man fråga vad de handlar om “

“ En så länge är det hemligt “ sa jag och hon kollade nyfiket på mig.

“ Justinsfeaturegirlfriend frågar hur det är mellan dig och Destiny, du sa i en annan intervju att det aldrig var nått emellan er men sen värkar du Twittra om henne hela tiden “

“ Ehm “ sa jag tyst för mig själv och tog sedan ett djupt andetag, det var nu jag skulle avslöja allt.

“ Sanningen är att jag älskar henne “ sa jag och pustade ut.

“ Mer än något annat “ sa jag och reporten nickade och tittade nyfiket på mig.

“ Så berätta mer, vad har hänt mellan er? “

“ Ehm “ mumlade jag och hon tittade uppmuntrande på mig för att jag skulle berätta.

Jag tvekade några sekunder innan jag lätt allt ramla ur min mun.

“ Jag har blivit tvingad av Scooter att inte ha någon flickvän just nu, han har raderat och blockat henne från min telefon så jag inte kan kontakta henne “ sa jag och hennes ögon spärrades upp och ett litet glatt leende uppkom på henne läppar, jag såg att det var skadeglädje.

Hon var bara glad för att detta blev bra nyheter som folk skulle gilla.

Intervjuen fortsatte och när den var slut gick jag genast in på Twitter och skrev:

“ It’s true “ och postade det sedan. Det ramlade in mer och mer Tweets och jag skrev en ny

“ Please can you all send @destinybrooks this link “ sen postade jag länken till videon i Tweeten och skickade den sedan. Gud jag kommer få så jävla mycket skit av Scooter och de andra sen. Jag slog upp Ryans nummer i kontaktlistan och ringde han, tre signaler gick innan han svarade

“ Justin är de du? “

“ Ja, kan du hämta upp mig? “

“ Självklart, är där om två minuter “ jag gick sakta ut från studion och såg hans bil rulla in på parkeringen och jag hoppade snabbt in för att inte för många fans skulle se mig.
“ Har du sett den? “ frågade jag han och han nickade.

“ Eller jag hörde den på radion “ sa han

“ Scooter kommer döda mig “ sa jag och skrattade ironiskt, han får fan skylla sig själv allt är hans jävla fel.

“ Men jag måste få tag på någon av Destinys vänner och få de att visa henne intervjuen, för jag tror inte hon kommer gå in på länken på Twitter “ han nickade.

“ Jag hjälper dig sen, ska vi stanna och äta här “ sa han och pekade på Tacobell och jag nickade och kände då hur hungrig jag var. Vi tog driven och beställde och åt på vägen. Min mobil ringde och jag fumlade upp den ur fickan, Scooter ringde.

“ Kan jag koppla in telefonen i bilen “ han nickade och skannade telefonen så den kopplades till bilen, Scooter ringde igen och jag tryckte på grön lur.

“ Tja “ sa jag och jag kunde höra hur förbannad han var genom bara hans andetag.

“ Vad fan gjorde du Justin? “ skrek han

“ Sa sanningen vad är de med det? “ sa jag drygt

“ Det fattar du väll att du fan inte kan göra “ röt han.

Jag hörde hans arga andetag, men satt helt tyst.

“ Scooter lugna ner dig “ sa Ryan och jag log tacksamt för att han hade hjälpt mig.

“ Du fattar inte vad han gjort? “ sa Scooter och Ryan suckade.

“ Han är ung, och han är antagligen kär och du tvingar honom att inte träffa henne “ sa Ryan och jag kunde höra Scooter sucka.

“ Men det förstör han karriär “ sa han och Ryan fortsatte.

“ Han är ung nu och du kan väll låta honom leva livet “

Scooter suckade ännu en gång.

“ Vi kan träffas i morgon och prata om det “ sa han och la sedan på.

“ Tror du han kommer säga ja? “ sa jag ivrigt och Ryan nickade.

Han sträckte upp handen i en High five gest och jag gav han en.

Jag tog upp min mobil och kollade Twitter för att se om Destiny sett något.


 

Fråga: Vilken är era 3 favoritlåtar ( Inte någon av Justins )
Svar: 
 
 
Tilde -
Why i'm single - Alli Simpson
Saturday - Rebecca Black
Kings & Queens - SoMo
 
 
Agnes-
Paradise - Coldplay 
Show me - Kid ink 
Bound 2 - Kanye West 
 
 
 

Postat av: jbieberstorry.

läs gärna mon novell

2014-02-18 @ 21:27:08
URL: http://jbieberstorry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svarta duvor och vissna lilljor - kartellen

2014-02-19 @ 08:05:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: