✔ Learn Me To Forgive

Chapter 44 - I Miss you Destiny

 
 

Destinys Perspektiv:


Jag kände det krypa inom mig, jag ville verkligen men det skulle bli jobbigt. Men jag visste att jag måste ringa honom och be om ursäkt för det jag gjort. Jag hade ignorerat honom när han ringt och talat om sanningen. Han hade blivit tvingad och inte valt det själv.

” Jag ska ringa, Justin ” mumlade jag och skyndade mig ut.

Jag drog ut min mobil och gick in på kontakter, skrollade ner och stannade vid namnet Justin.

Jag suckade och sparkade på den torra marken nedanför mig och tryckte sedan på Call.

Signalerna pep och jag kunde höra Justins röst i andra änden, han lätt precis lika ledsen som förra gången han hade ringt mig.

Jag var tyst men var helt säker på att han hörde mig andas.

” Destiny? ” stammade Justin.

” Ja ” sa jag tyst och jag kunde höra han andas högre.

” Jag saknar dig Destiny ” sa han och jag log lite lätt.

” Jag saknar dig med ” sa jag och kände hur tårarna började rinna.

” Justin jag är så ledsen att jag inte trodde på dig, jag hade så fel men allt kändes bara skit och jag hade ingen att prata med ” stammade jag medan jag snyftade och grät.

” Destiny, det är okej jag förstår dig ” sa han och jag nickade och grät ännu mer.

” Kan vi träffas ” sa Justin.  

“ Jag är i Sverige men så fort jag kommer till LA igen “ sa jag

“ Självklart, förlåt för allt “ sa han, jag tänkte precis säga att jag älskade han men innan jag han säga något avbröt Jenn mig

“ Destiny kom “ ropade hon.

“ Jag måste gå “ sa jag, eller det kom mer ut som en viskning.

“ Okej jag älskar dig “ mumlade Justin och la sedan på. Jag gick sakta tillbaka till stugan, alla satt på madrasserna på golvet för att spela in en video.

“ Kom hit “ sa Jc och klappade på platsen bredvid sig, och jag satte mig ner där.
“ Vi ska göra en konsekvens video “ sa han tyst till mig.


“ Hej nu är jag här med en massa roliga personer och vi ska göra en konsekvens video så jag bad er att skicka en massa hemska konsekvenser till mig på Twitter “ sa Connor för att börja videon
“ Ricky välj en person här inne och slicka på personens fot “ Alla skrattade medan Ricky suckade högt.

“ Visa era fötter, jag tänker välja den minst äckliga “ sa han och alla tryckte upp sina fötter i hans ansikte.

“ Jenn hit med din fot “ mumlade Ricky och Jenn sträckte äcklat fram sin fot och Ricky slicka snabbt på den och alla började gap skratta medan Ricky torkade sin tunga med sin tröjärm.

“ Nästa, okej Kian “ började Connor

“ Ge Andrea ett sugmärke “ han skrattade lätt och hoppade närmare henne, han böjde sitt huvud mot hennes hals och Andrea höll sin hand för sitt ansikte, för att inte visa att hon rodnade eller att inte göra nått fult ansiktsuttryck. Ett blålila märke syntes på hennes hals.

Nästa var Jc, han tittade ivrigt på Kian som skulle läsa hans.

" Kyss Destiny " sa han och Jc tittade på mig för att få en bekräftelse att det var okej att göra det.

Jag visste inte om han skulle få göra det eller inte, jag struntade i vad min hjärna sa och följde mitt hjärta. Det skulle ända bara vara en vänskaplig kyss.

Han lutade sig mot mig och la handen vid min kind och lutade sig sedan närmare. När hans läppar nuddade mina spred sig ett pirr i hela kroppen.

När vi avslutat videon, ställde sig Ricky upp och gick upp till kameran.

“ Denna kanske blir lite för grov för att läggas upp “ sa han tveksamt och alla höll med.


Vi hade precis bäddat klart alla madrasser och klockan var ungefär 12 på natten.

“ Lust att gå och bada kanske? “ sa Kian jag nickade och tittade på de andra, de verkade också tycka det var en bra ide. Jag tog min handduk som jag haft med mig i min väska jag hade haft med mig ut.

Jenn, Andrea och jag gick och bytte om till badkläder på toaletten.

“ Har det hänt något med Sam? “ sa Jenn och jag rynkade på ögonen.

“ Va? “ sa jag och hon nickade.

“ Han verkade vara sur när vi spelade in videon “ sa hon och jag ryckte på axlarna.

Jag drog på mig mina kläder uppe på badkläderna.

“ Kan jag låsa upp? “ frågade jag och Andrea och Jenn nickade.

Vi gick ut och mötte killarna i vardagsrummet, jag drog på mig mina skor och vi började gå genom skogen bakom vårt hus för att komma till en sjö med en brygga man kunde hoppa från.

Jag skyndade mig upp mot Sam och gick i hans snabba takt för att kunna prata med honom.

“ Är det något? “ frågade jag och han vände sig mot mig. Han såg sårad ut men han log ändå.
“ Nej, det är lungt vadårå? “ sa han och jag tittade ner på mina fötter som gick i ett för högt tempo. Jag snubblade till på en trädstam men han ta tag i Sams arm innan jag föll omkull.

“ Oj “ mumlade jag och Sam drog upp mig.
“ Gick det bra? “ sa han och jag nickade. Jag tittade på Ricky som gick längst fram och vloggade, han seriöst vloggade hela tiden. Jag smög fram bakom honom och hoppade fram och gjorde något mystiskt ljud. Ricky flög till och jag brast ut i skratt.

“ Fan vad du skräms skrattade han vilket gjorde att jag skrattade ännu mer.

“ Desitiny jag älskar ditt skratt det är så jävla härligt “ skrattade Connor bakom mig och jag vände mig om och skrattade åt han, jag hade väldigt mysko skratt, om jag ska vara helt ärlig. Det är ju alltid kul att få folk att skratta genom att hör mitt. Vi kom fram till den lilla skön som faktiskt brukar vara varmare en många andra här för den var såpas liten och inte så många viste om den för de gick inte att komma till den med bil. Den var upplyst av flera stora lampor som fanns runt, så man såg ändå rätt bra. Jag drog av mig mina kläder jag hade på mig och la de på bänken som stod på den långa höga bryggan. Ricky stod redan längst ut men väntade på oss andra.

“ Jag ska visa mina skills “ sa han och Connor suckade högt.

“ Snälla gör inte nån av dina volter för du suger på de “ sa han och jag brast ut i skratt.
“ Ricky vi tävlar vem som gör bäst “ sa jag och han nickade direkt.

“ Du börjar “ sa han och jag nickade.

“ Visst “ sa jag glatt och ställde mig på kanten.

“ Vänta framåt eller bakåt? “ frågade jag.

“ Framåt helst “ svarade han.
Jag slängde mig fram och gjorde en kullebytta i luften, eller hur man nu ska förklara de. Vattnet träffade min kropp och jag simmade snabbt till ytan och de kollade imponerat på mig. Jag stannade i vattnet medan Ricky gjorde, alla brast ut i skratt, han såg mer ut som en pingvin som försökte nudda huvudet i marken, det såg hemskt ut. Resten av killarna hoppade i medan Jenn och Andrea stod kvar.

“ Hoppa i nu “ sa jag och de kollade skeptiskt på vattnet. Jag lossades att något nuddade mig och lossades få panik och sträckte upp handen för att de skulla dra upp mig vilket de båda gick på och tog tag i min hade så jag enkelt kunde dra ner de.

 

 

 

 

Jag mött de på vatten ytan och Jenn låtsades titta surt på mig medan Andrea bara skrattade och simmade iväg till Kian som kramade om henne.

Min blick granskade de längtansfullt, jag ville också ha det så.

Jag ville att Justin skulle vara här så vi kunde lösa allt och bara vara kära.
 
Fråga: Vilken är eran favoritapp?
 
Svar:
Agnes: Spotify 
Tilde: Twitter

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: