✔ Learn Me To Forgive

Chapter 34 - Jenn Are You Awake

 

Justins Perspektiv:

 

 

Just nu var mitt liv helt skit, Mamma, Scooter och Alfredo hade förstört mig och mitt liv, och det märktes över hela världen. Mina Beliebers började bli oroliga och såg på mig att något var fel.

Scooter sa till mig hela tiden att se lite glad ut och skärpa till mig, men det var fucking svårt när han förstört kärleken mellan mig och min absoluta drömtjej, jag hatade honom verkligen just nu och inget skulle få mig att sluta hata honom. Jag lovar att han är as nöjd att han förstört detta, han är bara ute efter att jag ska vara med en som är känd. Jag bytte snabbt om för att sedan kunna vara redo för meet and greeten. Jag sprang ner dit den skulle vara och gick ut till rummet där alla skulle vänta, de var stora glasfönster så alla som stod i kön såg mig och blev helt galna. Jag vinkade mot de och några vakter gick bort för att släppa in de första gänget som skulle få träffa mig. Jag ställde mig där jag skulle när första tjejen kom in. Tårarna rann ner för hennes kinder och blev bara mer när hon såg mig. Jag öppnade mina armar för henne och hon gick rakt in i de.

“ Justin i love you, you have saved my life “ tjöt hon och jag kramade henne ännu en gång och vi tog sedan ett kort.

“ I love you “ sa hon innan hon gick ut

“ I love you too “ ropade jag tillbaka. Det kom in massor med fler hela tiden. Efter en stund kom de en liten kille med hans mamma han såg inte ut att vara äldre en typ sju. Så fort han såg mig spred sig ett stort leende upp på hans läppar och några tårar lämnade hans ögon. Han hade en lila keps och lila supras och sedan baggy jeans och en vit t-shirt och såg ut som en mini version av mig.

Jag gick fram till han och han sträckte fram handen för att göra ett handslag och jag skrattade och gjorde ett. Jag gav han sedan en stor kram och tog ett kort med honom.

 

Destinys Perspektiv:

 

Jag gick ner för trappan från övervåningen där allas rum låg.

Jag hade hört att någon var vaken så jag gick sakta ner för trappan det var ljust i huset och jag hörde någon i köket. Jag hade på mig ett par blåa mjukis byxor från hollister som satt lågt vid midjan vilket gjorde att man såg en del av mina trosor men det sket jag i, till det hade jag bara ett vitt linne.

Jag smög in i köket samtidigt som jag gnuggade mig i ögonen.

“ Jc? “ mumlade jag och han nickade.

Jag satte mig på bänken medan han höll på att göra en macka bredvid.

“ Är du hungrig? “ frågade jag och han nickade ivrigt.

“ Hahah tjockis, du är ju alltid hungraig, varför frågar jag ens “ sa jag och skrattade.

“ Vad gör du uppe nu? “ Jag ryckte på axlarna.

“ Vet inte riktigt “ han skrattade.

“ Vill du ha något “ frågade han och jag skackade på huvudet.

“ Inte ens glass “ frågade han och jag skakcade på huvuvdet.

“ Du anar inte hur mycket jag gått upp i vikt sen jag flyttade hit “ skrattade jag.

“ Du är ju fortfarnade smal “ skrattade han.

“ Nehe du, jag äter seriöst skräpmat varje dag nu förut åt jag de max två gånger i i månaden “ han kollade med stora ögon på mig.

“ Du skojar “ jag skakade på huvudet.

“ Jag äter typ bra mat två gånger per månad “ jag skrattade, men gäspade mitt i skrattet vilket gjorde de att låta jätte kul så vi skrattade ännu mer.

“ Så när vi åkt till Sverige, vad ska vi göra? “ sa Jc efter vi skrattat klart.

“ Ehm, jag tycker Sverige är ganska tråkigt, men ja ni kanske tycker något annat eftersom det är nytt “ sa jag och såg på Jc.

“ Men ja, vi kanske kan åka till Gröna Lund, Gustavsvik eller typ shoppa? “ sa jag och Jc skrattade.

“ Shoppa kan man ju göra här också “ sa han.

“ I och för sig så är det bättre shopping här än i Sverige “ sa jag.

“ Sverige suger “ sa jag och suckade.

“ Men du bor ju här nu! “ sa Jc och jag log och nickade.

“ Ska vi gå och se om dem andra är vakna? “ sa Jc och ställde sig framför mig vid bänken jag satt på.

“ Jadå, det kan vi göra “ sa jag och la armarna runt hans hals.

Han lyfte upp mig och vi började gå mot övervåningen för att se om de andra var vakna.

Innan vi kom upp så släppte han ner mig och vi öppnade dörren till Kians rum.

Andrea och Kian låg i sängen och sov så vi gick in i Connors rum, han hade störst rum så vi hade bestämt att alla kunde sova där inne förutom Andrea och Kian dem hade vägrat. Jenn låg med sin mobil medan dem andra sov.  

“ Jenn är du vaken? “ sa Jc och jag himlade med ögonen.

“ Ehm, ja “ sa hon och skrattade. Jc var så dum ibland, han såg väll att hon var vaken om hon hade ögonen öppna.

Hon ställde sig upp och kom mot oss.

“ Vart har ni varit? “ frågade hon och jag pekade neråt.

“ Kan inte vi gå och shoppa “ frågade Jenn. Jag nickade.

“ Utan de? “ frågade jag och log? Hon nickade igen och jag bytte snabbt om inne i badrummet och sedan gick ner till Jenn och Jc som stod i hallen och satte på sig sina skor och jag gjorde detsamma och vi gick ut och började gå till stan. Vi började med att gå ner till Frogo, de hade tvingat mig. Vi satte oss vid ett bord efter vi köpt en varsin bägare Frozen Youghurt med en massor med grejer på.

“ Har ni varit i Sverige förut? “ frågade jag och de skakade på huvudet.

“ Ni kommer bli besvikna “ De trodde för mycket om det.

“ Nej “ tjöt Jenn.

“ Jo de suger, det finns ingen Tacobell, inga bra affärer tre Hollister är de ända som är okej, typ tre Sephora. typ två starbucks sen är allt blä “ De kollade på mig.

“ Ingen Tacobell “ sa de förvånade och jag skrattade

“ Nej allt suger “ sa jag.

“ Men nej, det kommer bli roligt “ sa Jc och jag skakade på huvudet.

“ Men det blir roligt om man är med er “ sa han och Jenn och jag log.

“ Bor ni i Stockholm för de är väll huvudstaden? “ frågade han. Jag skakade på huvudet

“ Ja, fast vi bor i örebro heter det, de ligger typ 1 och en halv timme med tåg “ sa jag.

“ Ska vi ha ett meetup där ni bor “ frågade han och jag nickade.

“ Ja för de kommer inte komma lika mycket folk då som om ni skulle ha det i Stockholm “ sa jag.

“ Men vart ska vi bo i Sverige då? “ sa Jc.

“ Jag vet inte riktigt än, men alla får ju inte liksom plats i mina föräldrars hus “ sa jag.

“ Jag vet inte hur vi gör, men vi kanske kan sova i vår stuga på tomten, den är ganska så stor, och alla skulle kunna sova om vi lägger upp madrasser över hela golvet “

“ Ja det blir mysigt “ sa Jc, jag och Jenn började fnittra och han höjde händerna.

“ Vad? “ sa han och log åt oss.

 

När vi ätit klart så gick vi till Forever 21 som vi behövde tvinga Jc att följa med till.

Jag tittade runt bland alla kläderna och hittade en tröja med en Musse pig på och ett par svarta höga jeans som jag tänkte prova. Jenn hade också hittat lite saker så vi drog med Jc till provrummen, han fick sätta sig på en pall framför våra provrum.

Jag drog igen skynket och drog sedan av mig tröjan och satte på mig min nya.

Tillsist drog jag på mig jeansen och drog sedan bort skynket.

“ Vad tycker du? “ sa jag och vände mig om för att han skulle kunna se baksidan av kläderna.

“ Aa, det var snyggt “ sa han.

“ Vilket av dem var snyggast? “ sa jag och Jc nickade mot jeansen.

Jenn hade valt en randig tröja, vi betalde för sakerna och började sedan att gå hem.

 

Vi gick sedan hem. Det var bara Connor och Ricky som vaknat och dem satt i köket och åt frukost.

“ Vart har ni vart? “ frågade Ricky.

“ Handlat lite och tagit en fika “ sa Jenn och slängde iväg sin påse med tröjan hon nyss köpt så den hamnade på en byrå i hallen. Vi satte oss ner vid Connor och Ricky och jag tog upp mobilen för att kolla Twitter jag hade fått massor med frågor om det var något mellan mig och Justin, jag tvekade men skrev sedan en tweet om det.

“ Det är inget mellan mig och Justin “ och efter bara några sekunder så spammades det in med svar.

Jag brydde mig inte utan stängde bara ner Twitter.


Fråga: Favorit låt? 

7 Kommentarer tills nästa? 


Postat av: Anonym

Hm.. Har ingen favorit tror jag

2014-01-12 @ 23:09:38
Postat av: biebzters

Hej, jag länkade er igår. Ska ni inte länka tillbaka?
Mailade er igår också.

Svar: Hej, Såklart vi ska men vi visste inte när. Jag fixar det direkt ! :)
Hittar inte mejlet, vilken adress? :)
Justinbdrew

2014-01-13 @ 17:23:24
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: Vicky

OMFFG VA BRA!!! Bor ni I Örebro hehe jag gör de;))

Svar: Haha nej de gör vi inte men typ en timme därifrån tror jag ;)
Justinbdrew

2014-01-13 @ 20:47:41
Postat av: Emelie

bra :)

2014-01-14 @ 18:44:53
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Jasmine

As bra!!

2014-01-14 @ 21:49:11
Postat av: Anonym

Sjukt bra! När kommer nästa? :)

Svar: Det kommer alldeles strax! :)
Justinbdrew

2014-01-18 @ 14:28:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: