✔ Learn Me To Forgive

Chapter 31 - It´s To Late

 

Destinys Perspektiv:

 

Efter att spelat med killarna i nästan en timme bestämde vi oss för att dra hem. Det var så gott som mörkt, Andrea Jenn och Trevor hade dragit för en stund sedan då de tyckte de varit för tråkigt. Jag hoppade upp på Jc rygg och han började skratta.
“ Du är så jävla lat “ skrattade han vilket gjorde att jag gjorde detsamma. När vi kom tillbaka hade de beställt mat så vi satte oss direkt och åt. I morgon måste jag ut och springa. Vi hade inte haft träning på fyra dagar och de hade varit den sista, och jag åt skräpmat hela tiden så jag måste verkligen börja ut och springa mer. Vi hjälptes åt att plocka undan och gick sedan bort till tv:n för att kolla på en film.

“ Eftersom vi alla var rätt töntiga av oss kollade vi på dumma mig “ Jag älskade den och jag älskade minionerna. Dem var typ hur söta som helst. 

 

Något kallt träffade mig och jag flög upp. Killarna stod och skrattade och filmade. Jc stod framför mig och skrattade mest. Han höll en stor hink framför mig. Andrea och Jenn låg fortfarande och sov och jag antog att de också skulle få vakna till samma metod som jag. Vi alla hade somnat i killarnas vardagsrum igår vissa på madrass och vissa i soffan. 

“ Jc din jävlen “ tjöt jag och var snabb upp på fötterna, snabbt gav han hinken till Sam och började sedan försöka ta sig ifrån mig men jag var lite snabbare och var snart upp på hans rygg och försökte brotta ner honom vilket inte gick så bra men jag försökte i alla fall. Killarna började strax skratta och Jc bar bort mig till vardagsrummet för att kolla. Andrea och Jenn var nu också helt genom blöta och vakna. Jc och jag började också skratta. Klockan var runt  ett så vi hade sovit bort en stor del av dagen. 

“ Jag kommer dra hem nu “ sa jag och reste mig upp från soffan.

“ Varför “ frågade Jc

“ Jag måste ut och springa jag blir galen “ sa jag och alla började skratta. Jag började gå mot dörren och tog min väska som jag redan packat och ropade ett hej då och gick ut. Jag antog att Sam ville åka bil hem så jag gick. De tog max 10 minuter med bil så jag blir snart hemma. Jag pluggade i hörlurarna och började gå i takt till musiken.

 

 

Justins Perspektiv:

 

Jag smällde igen dörren från studion och började gå ut mot bilen. Jävla idioter. Jag hade precis haft ett långt samtal med Scooter Alfredo och mamma, de berättade att jag just nu inte kunde ha en flickvän. Vi skulle tydligen dra iväg på tour redan i morgon. Jag hade protesterat, jag tänkte inte göra slut med tjejen jag älsakr bara för dom tyckte de blev bäst. De sa att de tyckte om Destiny massor men att de tyckte jag skulle va med någon som var känd. Jag fattar inte hur de tänker. Jag är inte ute efter en tjej som är känd. Jag är ute efter en som gör mig glad och tar mig som Justin och inte Justin Bieber, men Destiny gjorde mer en vad jag ville. Hon var den underbaraste jag träffat. De andra tyckte jag skulle prata med Selena men de kunde de glömma. Aldrig, tjejen är dum i huvudet. Samtidigt som jag hoppade in i min bil, förbannad, tog jag upp mobilen för att ringa Destiny men hittade inte hennes nummer. Vafan? Jag gick in på meddelande och samtals listan men jag hittade inte henne, de måste tagit bort de för att jag inte skulle nå henne. Jag vände i närmaste rondell och började åka mot hennes hus. Jag sprang upp och knackade på dörren, ingen öppnade. Jag knackade några gånger till men ingen öppnade. Jag suckade. Skulle jag vänta. Jag gick ner och åkte bort i området för hon kanske hade dragit ut eller något. Men jag såg henne inte. Efter många om och men om jag skulle vänta eller inte och bestämde mig för att åka hem och sedan dra dit senare. Jag körde in genom porten och den stängdes sakta efter mig. Jag parkerade bilen och gick upp och låste upp huset. Min telefon blinkade att jag hade ett röst meddelande så jag tryckte på det. Scooters röst hördes.

“ Justin packa sakerna du behöver och kom till mitt hus halv sju “ Hans röst var bestämd, jag sprang upp och la ner de jag ville ha. Jag hade alla kläder i turnébussen så det behövde jag inte packa. 

 

Jag parkerade bilen hos Scooter och jag han inte komma fram till dörren innan han kom ut med Alfredo.
“ Vi måste åka nu “ sa de och jag skakade på huvudet.
“ Glöm de jag ska prata med Destiny “ sa jag.

“  Det ska du inte bussen kommer nu, den kommer inte vänta “ jag suckade högt. De var ju fan helt väck i huvudet. De tänker aldrig på hur jag känner, eller Destiny hon har ingen aning om vart jag är. Jag sprakade till en sten på marken så den far iväg och gick sedan bort till min bil och plockade upp min väska och smällde igen luckan efter. Bussen rullade in på parkeringen och jag gick raka vägen in till mitt lilla rum i den. Jag hade lust att ställa in hela turnén för att vara med Destiny. Jag slängde mig i sängen och kasta väskan på det lilla utrymmet som fanns kvar till golvet. Jag brukade inte gråta, men nu lämnade tårar mina ögon. Det knackade på dörren och jag begravde huvudet i kudden.
“ Justin “ mammas röst hördes. 

“ Dra “ sa jag tillräckligt högt för att hon skulle höra fast jag pratade in i kudden.

“ Du måste förstå att de gjorde detta för din skull “ sa hon med sin gulligaste röst. Det lät bara töntigt.

“ Och de måste förstå att jag har egna känslor och jag älskar tjejen och de har förstört mitt liv “ skrek jag. Ingen fattade.
“ Justin “ mumlade hon. 

“ Gå ut, allt är redan försent, jag missar chansen att vara med min drömtjej, hon har ingen fucking aning om att jag har åkt, hon har ingen fucking aning, de har spärrat hennes nummer så hon kommer inte kunna nå mig eller jag henne. Men varför berättar jag detta för dig, ni bryr inte ett skit vad jag känner. Snälla gå “ skrek jag tårarna rann vid det här laget ännu mer. Jag kunde höra att mamma gick ut. Jag vände mig om och slängde min mobil hårt i väggen. 


 

Kort kapitel vi vet, men när vi fått 4 kommentarer kommer nästa direkt! Ska vi ha frågor här nere? Det är nästan inga som svarar på de. 

Fråga: När började/börjar ni skolan? 

Svar: Både Tilde och jag började idag Onsdag den 8 Januari. 


Postat av: Anonym

meeeer

2014-01-08 @ 18:01:33
Postat av: Rebecca

Började idag

2014-01-08 @ 18:26:18
Postat av: Anonym

Idag :/

2014-01-08 @ 20:30:38
Postat av: Emma

Sååå bra, jag började idag :)

2014-01-08 @ 21:54:02
Postat av: Sara

Började idag!

2014-01-08 @ 23:16:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: