✔ Learn Me To Forgive

Chapter 30 - Disneyland

 

 

Destinys Perspektiv:

 

Jag och Jc var nu på väg till Disney land dör vi skulle möta de andra. Bion var grym. Hade inte skrattat så mycket på länge. Jag drog ner den lilla grejen i tacket där de är som en spegel och drog sedan ut min tofs och fixade till min bena, drog fingrarna igenom det och tryckte sedan tillbaka den. Jag tog sedan upp min mobil vilket gjorde att Jc började stor skratta. Jag kollade konstigt på honom

" Har du så mycket sprickor så du är tvungen att tejpa mobilen " skrattade han

" Ja de lossnar ju annars " skrattade jag och försökte komma in på den men det var ganska svårt att ens kunna starta den. Vi körde tysta och jag vände mig sedan om mot honom. 

“ Vet du att, du är den ända som jag kan prata med allt om. Du lyssnar “ sa jag och Jc vände sig om mot mig. 

“ Jag antar att det är bra så tack “ sa han och vi båda började skratta. 

“ Men det är allvarligt så “ sa jag och han nickade och log för sig själv. 

Han parkerade bilen och stängde av den. Vi satt kvar i bilen eftersom vi visste att dem andra inte kommit än eftersom dem skulle sms:a när dem kommit fram. 

Vi satt tysta och tittade på alla som gick runt utanför. 

“ När tror du dem kommer jag behöver kissa “ sa jag och Jc tittade på klockan på sin mobil. 

“ Jag vet faktiskt inte, om dem inte inte kommer så finns det en skog där “ sa han och pekade mot skogen. 

Han såg helt seriös ut och jag tittade konstigt på honom. 

“ Tror du att jag ska? “ sa jag. 

Han började genast asgarva och skakade på huvudet. 

“ Om dem inte kommer så får vi väll gå in, så du kan gå på toaletten “ sa han och jag pustade ut. 

“ Tack “ sa jag och satte mig lugnt tillbaka i stolen. 

“ Trodde du på mig “ skrattade han och jag började också skratta. 

“ Ja “ sa jag och vi började skratta ännu mer. De parkerade en bil precis framför oss där vi satt och Sam, Kian, Andrea och Jenn hoppade ut. Jag sprang fram och kramade om de.
“ Vart är de andra “ frågade jag och de började skratta.
“ De åkte fel de kommer snart “ Jag nickade.
Snart kom deras bil och vi började gå in. Så fort vi kom in letade jag efter en toa. 

“ Jag går på toa “ Sa jag och började gå mot den, och kände snart hur Andrea greppade min arm jag skrattade åt henne och vi gick in på tjejernas.

 

Vi stod nu utan för en av deras affärer där de säljer massor med Disney grejer. Jag Andrea och Jenn ville ha Mimmi öron så vi sprang in och köpte ett par var, plus att jag köpte ett par till Sam för skojs skull. Vi betalade och jag gick fram bakom Sam och satte på han öronen. Jag kollade sedan hur han såg ut framifrån och brast ut i skratt och tog upp min mobil för att ta ett kort på honom. Han posade och gjorde duckface jag skrattade och tog ett kort. 

“ Kan in alla ta ett kort tillsammans “ sa jag. Vi började ställa upp oss så man såg att vi var Disney Land. 

Jag frågade sedan om en dam som gick förbi kunde ta ett foto på oss, så att alla blev med. 

Hon svarade glatt jag och jag visade hur hon skulle ta bilden och sprang sedan och ställde mig bredvid Ricky som la ena armen om mig. Hon tog några foton och lämnade sedan tillbaka kameran. 

Vi fortsatte sedan gå genom Disney land och jag pratade lite med alla för att lära känna dem jag inte kände så bra, Trevor, Connor och Ricky. 

Jag fick redan på att Trevor bara var 15 medan Ricky och Connor var 21, som Jc. 

Vi var där hela dagen och plojade runt och hade det super kul. Men vi alla var super trötta och bestämde att vi skulle åka hem. Jag åkte med Kian, Andrea, Sam och Jenn och i bestämde oss för att åka och äta innan vi åkte hem. Sam som körde svängde in på någon resturang och vi gick in och satte oss vid ett bord. Sam och Kian vloggade lite. Eller ska man säga pratar med sina kameror.

“ Hallå ni måste länka min Youtube kanal så jag slipper vara ensam “ De började skratta och gick sedan lydigt in på twitter och länkade den. 

 

När vi ätit klart började vi åka hem till killarna. Vi skulle spendera kvällen där kanske natten så Kian som körde hade skjutsat hem oss, han parkerade bilen utanför. 

“ Ni kan följa med upp “ sa Sam och alla klev ur bilen och vi började gå upp. 

När vi kommit upp så gick Sam och jag in på våra rum för att packa våra saker.

Jag tog fram en ryggsäck och packade ner min dator och kamera, det verkade vara viktigt när man var youtuber. Sedan slängde jag i badkläder, underkläder, kläder och smink. 

Jag tog min tandborste och gick sedan in i vårt gemensamma badrum för att hämta vår tandkräm. 

Jag slängde ner den och gick sedan in till Sams rum där Jenn satt på hans säng. Han slängde ner massa saker i sina väska medan dem pratade om olika videos

“ Jag har tagit med vår tandkräm “ sa jag och slängde mig på hans säng. När han packat klart ställde jag mig upp och vi gick ut från Sams rum och till vardagsrummet. 

“ Ska vi.. “ sa Jenn men stannade upp. Hon började skratta och jag och Sam kollade på Andrea och Kian. 

Kian låg över Andrea och dem hånglade, ganska grovt faktiskt. 

“ Ehm, ska vi kanske åka? “ sa Sam och tog på sig sina skor. 

Kian hoppade bort från Andrea. 

“ Vadå? “ sa Kian och blev röd i ansiktet.

Alla började asgarva åt honom. 

“ Aja, ska vi åka nu? “ sa Jenn och vi började gå ner. Andrea hoppade upp på Kians rygg på vägen till bilen. 

 

 

Jag och Sam sprang bredvid varandra mot poolen, han höll sin kamera framför sig. När vi kom fram till poolkanten hoppade vi båda bomben i. Ricky var och spelade in sina videos för imorgon och Kian, Andrea och Jenn spelade in en video. Annars var alla lite överallt på baksidan. Jag gick upp ur poolen och la mig på en av solstolarna för att torka. Solen började direkt steka mot min kropp. Sedan jag kom till LA hade jag blivit enormt mycket brunare. Vilket jag skulle reta mina kompisar för när jag och Sam skulle hem till Sverige. Vilket jag såg jätte mycket fram emot. Vi skulle vara där i en vecka vilket var rätt kort men det blev så. Det gick inte så många flyg och annars behövde vi vara där i tre veckor och då skulle vi missa en massor med fotbollen och sådant. Jag hade inte pratat med någon mer en mamma. Min pappa och min bror hade jag bara skickat några få sms med. Jag hade lovat en kompis att köpa med mig en massor med smink till henne, sådant som inte fanns i Sverige. Hon var nog den ända tjejkompisen jag hade i Sverige. Så jag måste försöka komma ihåg de också. Hon hade skrivit en lista med saker. Eftersom jag inte var så sminkintresserad hade jag inte så koll på det som fanns i Sverige och inte, jag använde mest mascara, ibland eyeliner och foundation men det var inte ofta. Mina tankar avbröts när jag kände att allt blev mörkare så jag tittade upp och såg Connor framför mig. Det var han som skuggat solen.

“ Hänger du med till stranden och spelar volleyboll ? “ frågade han och jag nickade. Jag satte på mig ett par shorts över mina bikini trosor och struntade i att ta en tröja, då kunde jag få ännu mer färg på mig, drog upp håret i en tofs och satte å mig mina sneakers och hängde med de andra ner till stranden Ricky var den enda som inte hängde på men han skulle komma ner senare. Stranden var halv full men den platsen som vi brukade hänga på var lyckligtvis tom så vi alla slog ner våra handdukar och gick bort till volleyboll planen och delade upp oss i två lag. 

 

Solen började gå ner och det började bli tomt på stranden, det var en barnfamilj och sedan ett gäng killar. lite längre bort som höll på att spelade fotboll. Jag satt en stund och tittade. De såg inte så där kul ut eftersom de var sju stycken så de blev bara typ 3 i varje lag. Jag såg sedan att en av de pekade åt vårt håll och en annan började springa mot oss.
“ Ni skulle inte vilja vara med och spela? “ Frågade han 

“ Jag om du hjälper mig upp “ sa jag innan någon annan han säga något och sträckte upp handen mot honom. Han skrattade och tog tag i den och drog upp mig.
Sam Kian, Jc, Connor och Ricky ställde sig också upp medan Trevor Jenn och Andrea låg kvar. De sa att de inte orkade och att de var tråkigt. Jag följde med killarna bort till de andra och vi alla hälsade på varandra. Vi bestämde att köra vi mot de och vi ställde upp oss jag ställde mig på forwarden och Kian och Sam i mitten och Ricky och Connor på backen och sen Jc i mål. Jag såg att killarna inte förväntade sig att jag skulle vara så bra. De trodde säkert att jag var en sådan där som aldrig spelade fotboll. Så såg de ut på deras miner och blickar i all fall. Detta ska bli kul. Vi började matchen och jag drog snabbt upp förbi killarna medan Sam och Kian spelade bollen mellan varandra och sparkade sedan upp den till mig som tog mig förbi en av killarna men nästa sparkade ut den och Connor tog våran hörna. Jag ställde mig precis bakom målet och Connor körde en klockren pass och jag nickade in den. 


Fråga: Vad tycker ni bäst om, Sommar eller Vinter?

Postat av: Anonym

SOOOOOOMMAR

2014-01-05 @ 13:04:13
Postat av: HAnna

lika bra som vanligt ! :)

2014-01-06 @ 19:51:17
Postat av: Janaaaaa

sjukt br

2014-01-07 @ 05:54:04
Postat av: Vicky

FÖÖR BRAA!! Sommar helt klart!

2014-01-07 @ 14:13:02
Postat av: Sarah

Bra!!

2014-01-08 @ 00:34:29
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

bra

2014-01-10 @ 21:45:04
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: teodora radojicic

sjukt bra

2014-01-10 @ 21:50:57
URL: http://radojicicteodora.blogg.se
Postat av: Amanda Lundkvist

sommaaaaaaaar :D

2014-01-10 @ 21:56:19
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: