✔ Learn Me To Forgive

Chapter 39 - Nice view

 
 

Destinys Perspektiv: 

 

“ Nämen vad säger ni, ska vi gå ut och köra nu? “ frågade vår tränare och alla började ställa sig upp och knyta på sig sina skor. Jag gjorde detsamma och hängde med de andra ut på planen. De var rätt mycket folk där, för att bara vara en träning. När vi annars hade träning brukar de vara ett få tal tjejer här och kolla på när killarna de gillade spela. Jag tittade runt på folket som satt på läktaren, de satt en kille där som jag tycktes känna igen, efter några sekunder kunde min hjärna koppla vem de var. 

Jag sprang dit och hängde mig över läktarens staket längst ner. 

“ Charlie? “ ropade jag och hans blick vändes mot mig. 

“ Hey “ ropade han och jag vinkade och hoppade upp och ner. 

Han började komma ner och så fort han sett mig och han sträckte sina armar över och kramade om mig och pussade mig sedan snabbt på kinden. 

“ Jag har saknat dig “ sa han. 

“ Jag med, det var väldigt länge sedan vi träffades “ sa jag och han nickade. 

“ Ja vi få ses nån dag? “ sa han och jag nickade.
“ Men jag måste spring ner dit nu “ han nickade och jag sprang ner till planen där alla stod och delades upp i lag. 

 

Jag öppnade upp dörren och gick in, mamma och pappa stod i köket och lagade mat.

“ Ska vi dra ner och boowla ikväll “ sa Mamma, jag ville egentligen spendera tid med familjen men jag ville också gå på festen,

“ Jag har blivit bjuden på en fest ikväll, men imorgon? “ frågade jag och kollade snällt på de.

“ Ja, när du ändå är här så ska du väll få ha kul “ sa Mamma och Pappa och nickade. 

“ Vi kan väll skjuta upp bowlingen “ sa han och log glatt. 

Mamma ropade på Liam och han kom ner för trappan och satte sig bredvid mig på vårt fyrkantiga höga köksbord som stod i köket. Bredvid bordet var det en glasdörr till vår pool. Dörren var halvt öppen och varm luft blåste in. Det var en perfekt sommar dag och vi skulle äta min favoriträtt köttfärs sås och spaghetti. 

 

När vi ätit klart skyndade jag mig in till badrummet och drog av mig mina kläder som jag hade på mig, vilket var ett par vita shorts och en rosa långärmad tröja och hoppade in i duschen om 5 dagar skulle Andrea, Jenn och killarna komma vilket jag längtade otroligt mycket till, vi skulle ha så jävla kul.

När jag duschat klart satte jag snabbt på mig en vit croptop och en hög svart kjol, jag plattade mitt hår och sminkade mig sedan lätt med mascara, foundation och eyeliner. Jag velade mellan mina ända par högklackade skor eller mina gamla vita converse Jag snörrade sakta på de. Jag sprang ner för trappan så gott de gick och sedan in i köket och sa hej då till mamma och pappa innan jag började gå ut för att gå hem till Idah. Jag hade en svart skinnjacka och hörlurar i öronen. Justins låt Fall spelades högt medan jag gcick mot Idah. 

När jag äntligen var frammes hos Idah så knackade jag på och Idah öppnade genast dörren innan jag ens hunnit gåt bak ett steg. Dörren flög upp på mig och jag backade snabbt. 

“ Här “ sa hon och slängde över ett paket med öl, jag fångade den och hon drog med mig och vi började springa bort från hennes hus. 

Vi var inte så bad egentligen men det hade såklart hänt några gånger tidigare. Vi letade upp huset där festen skulle vara och vi öppnade dörren och gick in. Killen som ägde festen kom fram till oss i hallen och gav oss en varsin kram och jag räckte han öl paketet och han tog tacksamt emot det. Huset dånade av musik och jag drog med mig Idah in för att leta upp Sam och Hampus, jag hörde Hampus skrika någonstans men kunde inte se han fören jag kände två händer som trycktes in i min midja vilket gjorde att jag hoppade till. Hampus började skratta och jag kramade om han och sedan Sam. De drog med oss bort till bordet med dricka och jag tog en öl som jag klunkade i mig, de var inte direkt meningen. Men de blev så. Jag tog en till med mig ut på dansgolvet och började sedan dansa i takt till musiken tillsammans med de andra. 

 

Sams Perspektiv: 

 

Destiny hade blivit ganska ful och Idah med. Destiny drog i min hand samtidigt som Idah drog i Hampus. Som tur var hade jag tagit det lungt och hade inte blivit på så full. 

“ Snälla Sam kom, vi vill “ sa hon och jag suckade. 

Båda försökte övertala oss att klättra upp på taket och titta på stjärnorna. 

“ Men okej “ sa jag och gick med dem. 

Vi kom ut och jag kände genast hur dåligt luft det hade varit där inne, men det var fortfarande varmt ute vilket gjorde luften lite kvav. Destiny fortsatte att dra med mig mot taket, som tur var så var taket platt uppe på vilket gjorde så man kunde stå på det. 

Det stod en stege mot väggen så det var bara att klättra upp. 

Idah drog med Hampus upp och de började klättra. Destiny började klättra, hon hade en kjol på sig så jag hade full blick rakt in under hennes kjol. 

Eftersom jag inte var helt nykter slängde jag ur mig någon fånig kommentar. 

” Fin utsikt ” sa jag och hon fnittrade till och Hampus hjälpte henne upp de sista stegen. Vi satte oss med fötterna utanför taket och tittade ut mot himlen. 

Det komiska var att Destiny och Idah hade sagt att vi skulle titta på stjärnorna men det var ganska ljust ute eftersom det var sommar, så det fanns inga stjärnor. 

” Fina stjärnor ” sa Hampus och vi skrattade.

Jag la armen runt Destinys axlar och hon lutade sig mot mig. Hon lutade sig mig och snuddade mina läppar innan hon mötte de helt, hon började massera sina läppar mot mina och jag besvarade kyssen. Hennes tunga gled in i min, Destiny var så jävla fin. Det ända just nu är att Destiny inte kommer komma ihåg det här i morgon då hon är förbaskat full. Hon avbröt kyssen och tog några klunkar av sin öl som låg bredvid oss på taket. Sen började hon kyssa mig igen. Jag avbröt den och kollade på Hampus som satt med Idah i knät , jag gav han en ska vi ta de hem blick och han nickade.

" Des vi ska hem nu " sa jag och hon fumlade något svar innan hon reste sig upp och började gå mot stegen där hon sakta började klättra ner för, jag var snabbt efter och kunde se under mig hur Des fumlade till och ramlade ner, jag skyndade mig ner och var snabbt framme vid henne som redan var uppe på benen. 

" De gick bra " sa hon och vimlade till. Jag visste att de gjorde ont men hon var helt borta jag måste få hem henne på en gång. Hennes föräldrar kommer inte bli så glada om de nu skulle vara vakna nu, klockan är ändå halv 2. Jag hjälpte höll om Destiny och började gå med henne hem till sig, de var inte så långt så det skulle nog gå bra. Jag letade upp nyckeln som hennes föräldrar gömt på samma ställe i minst fem år.  Försiktigt låste jag upp dörren och så tyst som möjligt lyfte jag upp henne för trappan och in i sitt rum där jag placerade henne i sin säng och tog av henne sina skor och jacka och la täcket över henne. Jag tog mig sedan tyst ut och låste igen dörren och la ner nyckeln på samma ställe och drog sedan hem till mig.


Fråga: Vad har ni för mobil?

Svar: Båda har en Iphone 5s

 


Postat av: Anonym

iPhone 5s guld :)

2014-02-06 @ 12:17:01
Postat av: Vicky

Åhh va braa!!! Skulle vilja läsa ur Justins perspektiv :) har en iPhone 5

Svar: Håll ut! Justins Perspektiv kommer i 41 och även 42 :*
Justinbdrew

2014-02-08 @ 10:52:32
Postat av: Biebstoory

Sv; Gör gärna länkbyte med dig!

2014-02-08 @ 21:41:20
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Rebecca

as bra! :) Har en iphone 5s

2014-02-09 @ 11:22:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: