✔ I'm Right Here

Kapitel 46 - The end and the death.

 
 
 Cassidys Perspektiv:

 

Jag sträckte handen efter min mobil i min ficka och skrev in koden, fyra enkla siffror. Jag knäppte ett foto på mig och Justin och valde effekten X-pro II innan jag la upp de. Jag gäspade stort.

” Ska vi gå in och lägga oss? ” viskade Justin och innan jag han svara lyfte han upp mig, med ena handen under mina knän och andra på min rygg. Tillsammans bäddade vi ner oss under den lilla filten och höll om varandra för att få trygghet och värme. Justin kysste mig några gånger i pannan och avlutade med en på min mun. Innan jag stängde mina ögon. 

 

 http://www.youtube.com/watch?v=AKJC-cjQJ8Y 

Ni kan gärna lyssna på musiken till för mer känsla: 

 

Ljud från yttervärlden störde min sömn, trängde sig in i min hjärna och skapade oreda bland drömmarna. Jag suckade och öppnade ögonen en bit, ljuden trängde sig in i mig ännu mer. Jag vaknade till och öppnade ögonen helt. Jag flämtade till när jag upptäckte att alla var omgivna av eld. Den dånade och spred sig bara snabbare och snabbare. Jag började skrika och ryckte i Justin, medan elden bara spred sig mer och mer för varje sekund som gick. Alla hade vaknat och upptäckt elden, vad skulle hända nu, var detta slutet på mitt liv? Jag satte mig ner på golvet och slöt ögonen, det var bäst att förbereda sig. Jag hörde allas röster som mummel men kunde ändå tyda vad dem sa

” Det finns ingen utväg ” 

Allas skrik och röster började stängas ut helt, det ända jag kunde se i mitt huvud var flammande lågor och tankar som åkte förbi. 

 

Varför finns jag. Var en fråga som alltid satt i huvudet på mig då allt bara gick dåligt för mig. Inget i mitt liv var lyckat. Jag hade växt upp i en rik familj med föräldrar som gav en allt man ville ha men ändå hade man hela tiden känslan att de inte gillade en att de bara var en slump att jag råkade bli född att de gärna skulle bli av med mig. De hade varit borta mycket och inte brydde sig alls mycket om vad jag gjorde. Skolan hade varit svår, jag hade haft svårt för många ämnen och hade inte tålamod att sitta still och vara på lektioner. Jag hade blivit bad-ass tjejen, och eftersom jag hade svårt att äta, då min matlust aldrig fanns var jag väldigt smal, vilket killarna tyckte var snyggt, vem ville liksom ha en tjock eller kraftig tjej. 

Med vänner hade jag också det svårt, jag hade haft ungefär sex stycken jag kunde lita på, nu har jag fler, alla här litar jag på. Men jag hade haft stora problem som yngre att lita på folk vilket hängde sig vidare och jag hade altid haft de svårt att ta in nya personer i mitt liv. Jag hade i nian börjat må såpass dåligt att jag  började skära mig, vilket orsakat att mina handleder var fulla med ärr.  

Redan i 8an började jag röka och det blev ett beroende, och jag röker fortfarande men med allt som har hänt på sista tiden har det suget försvunnit. Senare började jag festa dricka och ligga runt och jag blev av med min oskuld redan som 14. Undra hur ett liv som skulle kunna vara bra kunna blev så dåligt och att de blev just jag som fick det så. Mitt liv har varit en jävla berg och dalbana med mest dåliga stunder men de bra hade verkligen varit bra.

 

Någon la sina armar om mig, jag tittade upp och mötte Justins tårfyllda ögon. 

Jag visste nu att det här var slutet, jag började skaka och tårar började lämna mina ögon. 

Det fanns inget att göra, vi skulle bli inne brända. 

Justin kysste mjuk mina läppar och la sedan huvudet på min axel. 

” I´m always going to be right here ” viskade han och det fick mig bara att gråta ännu mer. 

Elden spred sig och jag kände värmen runt min kropp, det var ingen bra värme.

Jag kunde inte se någon runt omkring, allt vara bara eld och rök. Det hade blivit svårt att andas så jag börja hosta mot Justins bröst. Vi satt tätt ihop mot varandra och grät, önskade att vi bara kunde dö. 

Jag kände hur allt började snurra och jag försvann sakta bort från den riktiga världen. 

Vart vet jag inte, döden?


Nu är faktiskt Right here novellen slut, det är sorligt men den nya novellen kommer vara så mycket bättre! 
Vi har en snygg design som bästa Celebnovell.blogg.se har gjort! Vi vet inte hur vi ska tacka dig! :)
och vi har en bra handling. 
Så vad tror ni? Dog dem, kommer dem överleva?
Så håll ut för epilogen, vi lovar över 4000 ord :) 
Love u guys. 

 


Postat av: Anonym

Omgggggg

2013-10-20 @ 18:45:45
Postat av: hanna

herre gud! jätte sorgligt ju! :)men bra...

2013-10-20 @ 19:08:09
Postat av: Celebnovell

Aww babes! Ni är så söta. ♥

2013-10-20 @ 21:16:20
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Vicky

OMG GRÅTER DEN ÄR SLUUT OCH NI ÄR SÅ JÄVLA BÄST SOM HAR LYST UPP MINA DAGAR VARJE GÅNG NI UPPTADERAT! Loveu

Svar: OMG så söt du är <3
Justinbdrew

2013-10-20 @ 21:22:10
Postat av: Kathrin

Så jävla bra

2013-10-22 @ 10:52:08
Postat av: Elin

DEN HAR VARIT SÅ HIMLA BRA OCH JAG KAN INTE FATTA ATT DEN ÄR SLUT :* LÄNGTAR TILL EPILOGEN OCH SEN SÅKLART TILL DEN NYA <3<3<3<3

2013-10-22 @ 19:50:13
Postat av: Biebstoory

Hej! Jag har frågat innan om trailer och så, har ni bestämt er om ni vill ha en? För det passar ju bra nu när ni ska påbörja en ny novell :)
Kramiis!<3

Svar: Ja det vill vi värkligen :) Mailar du mig eller ska jag skriva till dig? :)
Kram <3
Justinbdrew

2013-11-01 @ 09:02:44
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Biebstoory

Hej! Jag har frågat innan om trailer och så, har ni bestämt er om ni vill ha en? För det passar ju bra nu när ni ska påbörja en ny novell :)
Kramiis!<3

2013-11-01 @ 09:02:44
URL: http://biebstoory.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: