✔ I'm Right Here

Kapitel 8 - Why Have You Cut Yourself

 

 

Cassidy’s Perspektiv 

 

Bonnie krockade min arm och vi gick tillsammans ner för den lilla kullen och mot stranden. I mitten av stranden var det fullt med folk som hoppade och skrek till musiken som dunkade ur en högtalare en bit ifrån, där också en DJ stod. Bredvid honom var det ett bord fullt med rödamuggar som antagligen innehöll sprit. En bit bort var den lungna delen an folket som satt i sanden och chillade och antagligen hade det allmänt trevligt. Vi alla fortsatte neråt och plötsligt stod alla på dangolvet och hoppade, efter några minuters dansande hade Bonnie försvunnit och det var bara jag och Justin kvar. 

” Ska inte du dricka? ” skrek jag i försök att överrösta musiken som dunkade ur högtalarna.

” Nej, känner inte för det ” svarade Justin och jag ryckte på axlarna. 

” Värsta vad good du har blivit då ” sa jag och Justin flinade samtidigt som han drog mig närmare sig och vi hoppade upp och ner. Hans kropp nuddade min och det for rysningar längst ryggraden. Låten slutade och det började i stället en lugn låt, jag drog bort Justin ur folkmassan och jag hoppades att Justin inte förväntat sig att jag skulle dansa tätt intill honom till den lungna låten som spelades just nu. Vi satte oss på stranden och jag drog av mig mina tajta skor. Vi satt tysta en stund innan Justin öppnade munnen

” Jag vet inte så mycket om dig, kan du inte berätta något? ” Jag nickade medan mina händer lekte med sanden under mig. 

” Jag föddes växte upp här med mina föräldrar och min perfekta syster, och sedan kom Stoffe,  jag har varit väldigt bortskämd under min uppväxt eller jag är väll de nu med, dock hatar mina föräldrar typ mig, bad girlen som dricker sig full, bryr sig bara om utseende och att vara populär. Dem bryr sig istället bara om min syster som är den perfekta dottern gör inget fel har bästa betygen i skolan och bara är helt perfekt enligt dem. Som tur är är de nästan alltid borta på resor med sina jobb så jag slipper deras jävla tjat och skrik " när jag pratat klart kollade jag upp mot Justin som satt och lyssnade och faktiskt verkande bry sig för en gångs skull.  

" Berätta om dig" sa jag och log sedan mot Justin han drog sin hand genom sitt hår och öppnade sedan munnen 

" Jag växte upp i LA med min mamma, pappa och två yngre syskon, för 3 år sedan orkade jag inte med de längre, deras tjat om att jag skulle fokusera på skolan skuta dricka och röka ja du vet, så jag flyttade till stratford till Adam och Antonio ” Han blev tyst och jag kollade frågande på honom.

" Finns inget mer att veta " 

Jag suckade och gav honom en -Jag kommer snart blick- och gick sedan bort till de stora bordet där de nu bara var en tredje del av de röda glasen kvar. Jag tog ett i min hand och förde glaset mot munnen, jag ska inte bli full utan bara ta ett glas tänkte jag. Man vet aldrig vad jag skulle göra då. Jag styrde sedan mot Justin igen och satte mig bredvid honom. Hans blick var fast på något lite längre bort, jag flöljde hans blick och såg att de var Bonnie hon var rejält full, jag såg henne försvinna in i folkmassan och Justin sa 

" Är de för att glömma Sarah hon gör det " jag nickade och han frågade sedan 

" Och vad gör du för att glömma och gå vidare? "  jag visste de det var hit han ville komma hela tiden, då han såg mina handleder på stranden. Jag visade upp mina handleder och han granskade de noga. Han kollade chockat på mig och svarade sedan 

" Varför, och de där är väll gamla? " 

" Lättare att glömma allt, de är svårt att förklara men de funkar, och ja de är gamla jag har slutat då jag förstod att de var farligt så grovt jag skar mig " Han kollade fortfarande chockat på mig, han undrade säkert varför jag berättade detta för honom men why not? 

" Varför skar du dig förut då? " Jag tog ett djupt andetag

" Massor med familjen vänner och livet bara sög då jag provade olika sätt att glömma och att skära sig funkade " Han nickade 

" Tack för att du berättar detta, trodde verkligen att du hatade mig " 

" Varsågod Bieber, vem har sagt att jag hatar dig? " sa jag och han började skratta 

" Men du snälla kan vi inte dansa? " sa jag och la huvudet på sned.  

Han kollade skräck slaget på mig precis som jag nyss erkänt att jag var världens största mördare och hade mördat miljoner med människor

" Jag kan verkligen inte dansa och så länge vi båda inte är fulla ska jag inte behöva skämma ut mig så du kommer minnas de imorgon " Jag skrattade åt de han just sagt och drog ändå ut honom blad folkmassan, jag började röra mig i takt med musiken och Justin hängde snart med han också. Vi stod där i säkert en timme och bara dansade, flamsade och skrattade. Gud vad kände jag egentligen för killen, ibland var han helt fantastisk och ibland en stor fet jävla bitch. 

 

 

Han såg helt klart bra ut och jag kunde skymta hans abs under hans väldigt genomskinliga linne, mina tankar avbröts snabbt av att Justin vinkade med sin arm framför mig, jag kollade på honom och han sa för säkert tionde gången 

" Bonnie är bra full vi borde nog ta hem henne " sa han och suckade jag nickade och sökte med blicken i folkmassan och kunde skymta henne vid baren, jag tog tag om Justins handled och drog med honom ditåt. Vi fick tränga oss igenom massor med folk och tog bra mycket tid att komma fram, men när vi väl var framme stod hon och flirtade med bartendern, honhällde i sig shot efter shot. Både jag och Justin skyndade oss fram och Justin lyfte upp henne i sin famn och började bära henne mot hans bil, han la ner Bonnie i baksätet och han satte sig sedan framför ratten och jag bredvid. Han gasade på och började köra mot mig, han körde upp för uppfarten och jag tackade för kvällen och började sedan släpa Bonnie till dörren, jag böjde mig ner för att ta upp nyckeln som låg gömd i en blomkruka, jag låste snabbt upp dörren och gick in. Christopher flinade åt mig och fortsatte sedan in på sitt rum. 

” Käften ” sa jag tyst, bara hörbart för mig själv. 

Mina skor och min jacka åkte snabbt av jag och försökte sedan få Bonnie till mitt rum, Där jag puttade henne i sängen som hon snart bäddade ner sig i och somnade. Tjejen skulle må skit imorgon, jag riktade stegen mot badrummet där jag lät kläderna glida ner från min kropp samtidigt som jag borstade tänderna och tog bort allt smink, och kröp sedan ner bredvid den fulla Bonnie. 


Så här har ni kapitel 8 - Vad tycker ni?

Fråga: Vilken är eran favoritlåt med Justin?


Postat av: Jasmine❤❤

Jag kan inte välja bara en låt:/ dåligt svar men jaja:) jättebra kapitel!! :)

2013-07-08 @ 18:38:19
Postat av: jasmina

skitbra meeeer! boyfriend och omahal mall *gammal låt ba så du vet*(stav)

2013-07-09 @ 01:20:49
URL: http://justindrewnovell.devote.se
Postat av: kathrin

mer

2013-07-09 @ 11:10:49
Postat av: Emelie

Kan inte välja, alla låtar är bra. :)
Men jätte bra kapitel! :)

2013-07-09 @ 11:26:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: