✔ I'm Right Here

Kapitel 7 - Get Reday To Beach Party

 

Justin’s Perspektiv 

 

Vi slängde ut våra handukar på stranden, den var fullt med folk som skrek, skrattade och levde livet. Jag slängde en blick på Bonnie och Cass som båda, om jag ska vara helt ärlig såg helt förkrossade ut, Bonnie steget värre. De båda la sig ner på handukarna, Cass närmast mig. Hon stödje sin kropp med sina armarbågar och blickade ut över stranden. Jag granskade hennes kropp, hon var vacker. Vänta nu Justin, du hatar henne hon är bara en egoistisk bitch? Jag skakade av min tankarna och min blick fastnade på hennes handleder hon hade stora ärr av att hon skärt sig, de såg ut att vara rätt så gamla. Cass kollade oförtsånde på mig och såg sedan vad jag hade blicken på då hon vek bort armen åt ett annat håll, jag bestämde mig för att inte ta upp det utan sa istället

” Någon som vill bada? ” de båda reste sig upp och började springa mot vattnet, Cass med en neon rosa bikini och Bonnie med en neongrön, bikininsarna passade deras smala solbrända kroppar perfekt. De var framme vid vattnet, jag tog sats och sprag sedan förbi de och ut i vattnet där jag slängde mig i de kalla vattnet en rysning for igenom min kropp, När jag reste mig upp hade ett litet flin spridits på deras läppar, jag sparkade till med foten så de skvätte en massor med vatten på de och ljusa skrik for ut från bådas läppar. Jag skrattade och de blängde surt på mig och kom sedan ut mot mig i vattnet. 

” Det där ska du få för Justin ” sa Cass och kastade sig på mig. Så jag ramlade ner i vattnet av hennes tyngd. Strax där efter kom Bonnie och hjälpte Cass att hålla mig ner i vattnet. Vi skrattade och då och då fick jag rysningar när Cass sexiga kropp nuddade min, nej vad tänker jag? 

 

Klockan började närma sig fem och vi hade badat i säker 3 timmar gick vi upp mot stranden igen. En kille kom mot oss han hade blont hår och jag kände genast igen honom, vi hade matte tilsammans i skolan.

” De är fest i här ikväll, kommer ni? ” Jag kollade på Bonie och Sess som gav mig ett godkännande och jag nickade åt killen

” Ja vad bra, var här vid 9 ” sa han och blinkade åt tjejerna som log sött tillbaka och jag kände en styngd av avundsjuka inombords.
” Du Justin kan du hämta upp oss ikväll, du vill nog inte se på när vi fixar oss i åtta år ” sa Cass sedan och jag skrattade och skakade på huvudet

” Jag kan hämta er vid kvart i ” De log tacksamt mot mig och packade sedan ihop sina grejer och började gå hem till Cass. Jag sa hejdå till tjejerna och åkte sedan själv också hem.

 

Cassidy’s Perspektiv 

 

Vi öppnade upp dörren och möttes sedan av ett tomt hus, ingen hemma, Tack och lov. Jag styrde direkt stegen mot kylskåpet. Jag drog upp kylskåps dörren och tog ut två cider som stod lägst ner i kylskåpet, och gick sedan mot mitt rum som Bonnie var i. Rummet var inget märkvärdigt men jag älskade det. Vita väggar en stor säng, mitt WIC, ett sminkbord och på ena väggen satt en lång vit hylla där jag ställt alla mina bodysplach från Victoria secret, i sängen låg min dator släng och de var kläder och skräp över heltäckningmattan på golvet. Jag gav en flaska till Bonnie som tog emot den och satte mig sedan vid smink bordet och drog fram massor med smink som jag kladade på, med eyelinern gjorde jag en vinge med mer effect än vanligt och avlsutade med ett rosa läppstift. Jag pussade spegeln så de blev en rosa puss mun på den.

 

Jag slängde sedan allt smink till Bonnie som började sminka sig. Själv drog fram min locktång och lockade noggrant håret, jag nickade sedan mot Bonnie att sätta sig på stolen och jag började locka hennes hår. 

” Så vad tycker du om Justin? ” sa Bonnie och jag spärrade upp ögonen av den plötsliga frågan. Jag tänkte efter ett tag innan jag svarade 

” Han var rätt bad, men om man lär känna honom är han shysst ” sa jag

” Men du känner väll inget för honom? ” sa Bonnie och jag spärrade upp ögonen ännu mer

” Absolut inte, Bara vänner ” sa jag och Bonnie nickade nöjt. Vadå kände hon något för Justin? Varför blev hon glad av det, frågorna snurrade runt i mitt huvud

” Aj, Vafan Cass ” sa Bonnie och ryggade tillbaka av smärtan som uppstått när jag lyckats bränna henne med locktången i pannan. 

” Sorry ” sa jag en aning irriterat innan jag la ner locktången och fortsatte in i mitt WIC. 

Jag letade runt en stund innan jag valde ett par mörkblå jeansshorts, ett vitt linne där det stod Forever Love, ett par gröna vans, några armband och ett armbandur och till sist tog jag ett tyg stycke och könt det runt mitt hår så det blev som ett hårband med en liten rosett högst upp. Jag vände mig sedan om mot Bonnie och hon nickade gillandes. En bil utanför tutade och vi båda förstod på nolltid att det var Justin. Jag ryckte åt mig min väska med badkläder, handuken, underkläder, och min pyjamas. Fråga inte varför jag hade pyjamas med mig, eller det var mest för om jag skulle sova hos Bonnie efter strand festen. 

 

Justin svängde in på den smäckfyllda parkeringen och det var ungefär 1 procent säkert att vi en skulle hitta en parkering. Justin, hade tagit med Adam, Antonio och även min lillebror efter viss försök att övertala mig. Men egentligen han var 15 och han hade redan kommit hem full, hade han inga vänner i hans egen ålder som han kunde hänga med? 

” Jag saknar Sarah ” sa jag helt plötsligt, jag ångrade det genast varför behövde jag säga det här, inför alla i bilen. 

” Jag med ” sa Bonnie och kramade om mig hårt. Efter en stunds letande efter parkeringsplats hittade Justin äntligen en och han stängde av motorn och vi alla klev ut. 


Skrivit av oss båda

Fråga: Varför tror ni Cass har skärt sig förut?

 

Postat av: Kathrin

För att hon dricker och röker, inget bra liv hemma, föräldrarna bråkar osv

2013-07-07 @ 21:21:18
Postat av: Jasmine❤❤

För att hennes föräldrar bråkar, dom gillar hennes syster mer osv, tror jag iallafall. Och det var jätte bra kapitel☺

2013-07-07 @ 23:58:31
Postat av: Justmine

För att hennes föräldrar bråkar och hon inte har ett bra liv typ

2013-07-08 @ 01:36:51
Postat av: Emelie

Jätte bra kapitel! :)
Mer !

2013-07-08 @ 11:36:14
Postat av: LMSSY

Kan du maila din statistik till [email protected], om länkbytet :)

2013-07-08 @ 13:51:43
URL: http://lmssy.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: