✔ Learn Me To Forgive

Chapter 16 - I Just kissed Justin Bieber

 

 

Destinys Perspektiv: 

 

Justin gav mig ena kartongen och jag öppnade den, en Pizza doft fyllde hela rummet. 

” Hur visste du att detta var min favorit? ” sa jag förvånat och Justin ryckte på axlarna. 

” Jag gissade. ” Jag tog en tugga av Pizzan, den smakade tjugo gånger bättre här en  i Sverige. 

” Vänta ” Sa han och försvann iväg ut från det stora köket och vardagsrummet som satt ihop. Steg kom närmare och han var snart tillbaka. 

” Vi kan spela det här samtidigt ” Sa han och jag nickade. Det var en fyrkantig låda och jag antar de var frågor om en som man skulle svara på för att typ lära känna varandra bättre eller något. ” Vi kör varannan en läser upp och den andra svarar ”

” Aa visst ” log jag. Han tog upp en lapp och läste frågan. 

” Är du oskuld ” Vi båda började skratta av att jag fått den frågan och jag skakade på huvudet. 

” Nej ” Sedan var de min tur att ta upp en lapp. 

” Senaste flickvän/pojkvän ” Man såg att man mötte en av hans svagaste punkter för han stelnade till.

” Selena ” mumlade han fram. Jag rullade in läpparna och försökte komma på något att säga för att få bort den här pinsamma tystnaden. 

 

Jag var helt slut. jag och Justin hade haft hur kul som helst och jag har inte skrattat så mycket på länge, han knappade på det bästa han hittade på tv:en och satte sig bredvid mig, jag kunde se han sakta hoppa närmare mig och jag vände mig mot ha och log, han blinkade med ögat och bet sig löst i läppen samtidigt som han pendlade med blicken från mina ögon till min mun och tryckte läpparna mot mina, jag var grymt chockad, okej jag kände på mig att an skulle kyssa mig men kanske inte just nu så här tidigt. Men ändå lät jag kyssen fortsätta genom att massera mina läppar mot hans. 

 

Tyst klev jag in genom dörren för att jag hade ingen aning om de som var här sov. Om de var någon här. Justin hade kört hem mig, jag ville stanna längre men vi har skola i morgon men klockan var ändå halv ett. Så fort jag koncentrerade mig på de jag skulle göra hörde jag röster från vardagsrummet så jag sparkade av mig skorna och gick in dit. ” Hej ” Sa jag och log och allas blickar vändes mot mig. Alla som varit där när ajg dragit var fortfarande där. ” Hej ” sa de i kör och log mot mig. Andrea reste sig upp från Kians knä och kom mot mig och tog tag i min arm och drog med mig in på mitt rum.

” Så hur gick de ” frågade hon och jag rynkade pannan.

” Vad ” hon skrattade 

” Dejten eller vad de nu var ” jag skrattade när jag insett hur korkad jag var och inte fattat vad hon menade.

” Jo de gick jätte bra ” Sa jag och log.

” Vad heter han ” sa hon och kollade nyfiket på mig och jag skrattade generat. 

” Justin Bieber ” Sa jag och hon spärrade upp ögonen.

” Va du skojar, så du går på dejt med Justin Bieber ” jag nickade.

” Sam visste du om att hon dejtar Justin Bieber? ” sa Andrea förvånat och Sam himlade med ögonen. 

” Visste jag väll ” sa han surt. 

Jenn och Andrea drog ut mig till mitt rum. 

” Berätta allt, vad gjorde ni? ” sa Jenn och jag suckade. 

Inget särskilt, sa jag hemlighetsfullt och Andrea och Jenn började skaka mig. 

” Eller hur, han kysste dig ” sa Andrea och jag ignorerade bara det hon sa men det var svårt att sluta le. 

Hans läppar brände fortfarande på mina. 

” Jo det gjorde han ” konstaterade Jenn och Andrea nickade. 

” Jag kan inte fatta att du har kysst Justin Bieber! ” sa Andrea. 

Dörren till mitt rum rycktes upp och alla tystnade. 

” Sam? Visste du att han kysste henne! ” sa Andrea och Sam vände snabbt blicken mot henne. 

Hans blick blev dystrare och hans ansikte blev genast surt. Han ryckte snabbt åt sig sin mobil och gick sedan ut från dörren och gick. 

Varför blev han så sur när man pratade om Justin? 

Jag behövde prata med honom om det, vem vet det kanske blev något mellan mig och Justin och då fick han ta och acceptera det.


Postat av: Anonym

Oh Sam är aviiiiis

2013-12-14 @ 20:10:51
Postat av: Emelie

jätte bra !! :)

2013-12-14 @ 22:02:27
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: