✔ I'm Right Here

Kapitel 33 - Birthday Present Check!

 

” Så nu är den klar ” Jag reste mig sakta upp och vinglade till innan jag fick upp balansen, Justin skrattade till bakom och jag gick bort till en spegel för att titta hur den blev. 

” Åh vad fin den blev ” Brast jag ut och Justin och killen log mot mig, 

” Den är perfekt ” sa jag sedan. Han försvann och kom tillbaka med en kamera för att fota tatueringen, Bonnie kom fram till mig och vi kramade snabbt om varandra, hon snurrade mig runt så hon kunde se min, 

” Vad fin ” Sa hon och drog ut på i:et kanske lite för mycket. 

” Vart gjorde du din ” frågade jag och granskade henne, hon drog upp sin tröja och hade två svarta stjärnor som började lite under byxkanten och gick snett uppåt

” Gud vad söt ” vi gick bort till kassan och betalade och de gav oss någon slags kräm man skulle ha på den. Vi gick ut på gatan och Justin tog min hand

” Ni skrek inte ” sa han imponerat och jag och Bonnie log stort, 

” De gjorde inte så ont som jag trodde ” sa Bonnie och jag nickade instämmande. Vi började gå den korta biten till hotellet.


 

Cassidy’s Perspektiv:

 

Direkt när vi var inne slängde vi oss i soffan, 

” Jag kommer ” sa Bonnie och försvann in till badrummet

” Jag måste köpa något till Bonnie hon fyller år i övermorgon ” viskade jag till Justin som nickade

”  Vi kan väll gå ner på stan och leta efter något ” jag nickade. Bonnie kom snart ut igen och drog på sig sina myskläder. 

” Vad ska du göra? ” frågade jag och hon svarade snabbt

” Sova, har sjukt ont i huvudet ” Jag nickade, hon hade inte sagt något innan. Aja. 

” Jag och Justin går ut en stund ” Hon nickade, snabbt trädde jag på mig mina Converse. Han i hand gick vi ut på gatan och började gå mot en gata med massor med butiker. Jag drog med Justin in på American Eagle som var Bonnies favorit butik, hon var galen i deras kläder. Jag drog mig direkt bort till Jeggingsen för att leta upp ett par som jag visste hon ville ha, ett par mellan blå tighta sjukt fina, jag tog ett par i hennes storlek och gick sedan för att titta efter något. 

” Om du vet något jag kan köpa till henne säg till då ” Sa Justin och jag nickade och gick bort till deras blusar och hittade en jätte söt vit med v-ringad hals, jag visade upp den för Justin som nickade och jag gav den till han, de sista jag köpte till henne där var en grå t-shirt med vit tryck,och sedan en lika dan fast i blått tyg och vin rött tryck till mig, vi gick snabbt till kassorna och betalde, andra och sista butiken vi var inne på blev Victoria´s Secret, jag gick bort till underkläderna och tog fem par trosor jag tyckte var söta och sedan en mörk rosa BH, de fick räcka, hon skulle bli jätte glad, jag sökte med blicken i butiken och fann Justin vid Body mistarna jag började gå mot han

” Vet du någon hon vill ha? ” Han kollade på mig och jag nickade och plockade fram Aqua kiss, han tog i mot den och vi betalade innan vi gick tillbaka till hotellet där Bonnie låg och sov. Jag knölade ner påsarna längst ner i väskan, jag slängde av mig skorna och la mig sedan i sängen med mobilen, jag kollade Instagram och sedan Twitter och skrev en liten snabb Tweet

- Birthday present check, pain in my foots check - Jag klickade in på Mega run och spelade, jag var fast, de var sjukt kul med en den lilla figuren som man skulle styra genom hela banan. Konstigt nog..

” Ska vi äta här i kväll? ” frågade Justin och jag pausade spelet

” Aa visst ” sa jag och gav honom ett leende, innan jag började spela igen. Han la sig bredvid mig och placerade sina läppar på min hals och kysste mig mjukt.

” Justin jag spelar ” stönade jag högt vilket gjorde att han började skratta, han kysste mig på min svaga punkt, jag stönade till och missade att hoppa och min lilla sköldpadde gubbe flög ner från banan.

” Fan nu dog jag ” Stönade jag och han skrattade igen och jag kollade mordhotande på honom.

 

Justins Perspektiv:

 

Cass var verkligen inne i spelet, vilket gav de perfekta tillfället att retas med henne, hon blev altid lika tjurig. Jag gav mig till slut och satte mig upp i sängen och drog upp min mobil istället, jag hade fått ett meddelande från Stoph

- Från Stoph

: Vi är klara, så om ni känner för de kan ni komma hem i kväll istället!

Jag visade meddelandet för Cass som nickade och smög iväg till Bonnie, hon kom snart tillbaka

” Bonnie åker nog helst hem idag ” Jag nickade och skrev in ett svar till Stoph.

- Till Stoph

: Bonnie mår inget bra, så vi åker om någon timme :)

Jag vände mig om mot Cass som lagt ner mobilen på bordet bredvid sängen och låg och stirrade rakt upp i taket med en tom blick. 

” Vad tänker du på ” sa jag och tittade oroligt på henne. 

” Bonnies födelsedag, vi skulle kunna ordna en fest ” viskade hon i mitt öra. 

” Mhm, det blir bra ” sa jag tyst. Jag kände plötsligt hur trött jag var så jag stängde sakta ögonen.

 

" Hallå? " hörde jag någon ropa mina ögon for upp och mötte Cass som stod i dörröppningen 

" Äntligen någon av er som vaknade, klockan är halv 9 och vi skulle ju hem " shit hur länge hade jag sovit. Sakta reste jag mig och skulle packa ner mina saker och såg att allt redan var packat

" Ja jag hade tråkigt " sa Cass och jag skrattade och lyfte upp väskan på axeln. Bonnie låg fortfarande och sov, jag antog att hon mådde dåligt.

" Hon vägrar vakna " sa förklarade Cass och jag böjde mig och tog ett grepp om henne och lyfte upp henne i min famn, Cass tog Bonnies väska och vi började sedan gå mot parkeringen, Cass lämnade in nyckeln och checkade ut oss. 

 

Jag parkerade bilen och hoppade ut desamma gjorde Cass. Jag lyfte upp Bonnie igen och gick med henne i och la henne i hennes säng. Jag hoppade ner för trappan och gick ut till de andra som satt i vardags rummet med en varsin öl burk i handen och några slängda på marken, jag gick till köket och tog två burkar och gick tillbaka igen, 

" Cass " sa jag och hon mötte min blick och jag slängde en burk till henne och hon tog tacksamt emot den. 

" Så hade ni roligt " frågade Adam och jag nickade

" Så vad gjorde ni " frågade Beau och kollade intresserat på mig

" Köpte födelsedags present till Bonnie, Cass och Bonnie tatuerade sig " allas förvånade blickar fördes mot Cass och hon ryckte på axlarna

" Vad? " frågade hon och kollade konstigt på dem 

" Vi vill se den fattar du väll "  sa Jai och himlade med ögonen.

" Aha ni får göra de i morgon den är inplastad nu " alla nickade. 

" Aja jag går och lägger mig " sa Cass och Luke kollade på henne

" Har du flyttat in till Justin eller " Hon skakade på huvudet

" Hon kan gärna göra de " sa jag och höjde på ögonbrynen.

" Aa då kan Jai flytta in hos Bonnie " sa Luke alla skrattade och Jai kollade surt på Luke, 

" Vänta här " sa Cass och kollade på Jai

" Så du har ett crush på Bonnie " fortsatte hon, och alla nickade hon log retligt. 

Hon började gå mot trappan och jag hängde snabbt efter

" Stöna inte för högt bara " hörde jag killarna ropa och Cass himlade med ögonen

" Då får ni hålla för öronen " skrek Cass tillbaka för att retas med de. Tillsammans gick vi in i mitt rum och hon bytte om, Hon var grymt sexig i mina kläder, okej hon var sexig i allt. Vi kröp ner under de stora täcket och på några få sekunder kunde jag höra henne snarka tyst. 

 

Jag kollade mig omkring och såg att Cass låg vaken bredvid mig. Jag kysste hennes kind för att få hennes uppmärksamhet. Hon vände sin blick till mig och log mot honom 

" Jag ska duscha " sa jag och hon nickade sakta smög jag ut och in i badrummet min kalsonger åkte snabbt av och jag hoppade in i duschen.

 

Cassidys Perspektiv: 

 

Justin försvann ut genom dörren  och jag reste mig snabbt efter för att gå och byta om, jag öppnade dörren till mitt rum och fann Jai liggande med armarna runt Bonnie snabbt stängde jag dörren för att inte väcka dem och bestämde mig för att sminka mig jag tog min neccesär från väskan i Justins rum , jag kollade och såg att Justin inte låst så jag öppnade dörren och smög in. Jai och Bonnie var söta ihop.. Dem passade.  

 

I'll be your crying shoulder 

I'll be love suicide 

I'll be better when I'm older 

I'll be the greatest fan of your life 

 

Hörde jag Justins stäms sjunga, han sjöng I'll be your crying shoulder med Chris McCain. 

Herregud han kunde ju sjunga. Han har en röst alla tjejer skulle bli fast i.  

" Justin? " sa jag och han blev tyst

" Aa babe, vill du joina? " skrattade han och jag skakade på huvudet.

" Haha nej, Bonnie och Jai ligger och myser i mitt rum så jag sminkar mig här istället " 

" Okej " jag började sminka mig och såg snart Justin komma ut med en vit handduk runt midjan, jag log samtidigt som jag applicerade eyeliner på mitt ögonlock och sedan mascara, innan jag borstade igenom håret och satte de i en tofs på huvudet. Justin gick tätt bakom mig ut och jag gick raka vägen till mitt rum.

Jag tittade chockat på Jai och Bonnie som låg med läpparna mot varandras, dem kysstes. 

” Bonnie är sjuk, Jai du kommer också bli sjuk ” sa jag och drog fram en svart jumpsuit med leopard mönster som jag snabbt bytte om till. Jai mötte min blick och flinade stort

” Det gör inget ” sa han och jag skrattade innan jag gick ner till resten för att se vad dem gjorde. 

” Jai och Bonnie äter upp varandra där uppe ” Allas blickar vändes mot mig och efter de jag sagt och jag skrattade. Jag satte mig vid bordet och hällde ner mjölk i en tallrik och sedan flingor över. 

” Är de någon som vill hänga med och handla sen ” Ingen svarade, Justin kom ner och gav mig en glad blick.
” Justin hänger du med och handlar sen då, ska köpa mat och sådant till Bonnies födelsedag ” Han nickade och jag gav honom ett leende

” När fyller hon ” Frågade Luke och jag svarade snabbt

” I morgon ” De kollade chockat på mig

” Vi har inte köpt något ” Sa han sedan och jag ryckte på axlarna

” Synd ” sa jag och tog en sked av min mjölk

” Okej vi drar till köpcentret nu ” jag nickade och killarna tog på sig sina skor och försvann ut.

” Justin hänger du på eller ” han skakade på huvudet

” Jag har redan köpt ” De kollade förvånat på honom och han log nöjt. Jag skyfflade i de sista av mjölken och flingorna och plockade i de i diskmaskinen. 

” Ska vi dra direkt ” sa jag och han nickade, jag satte på mig ett par ballerinor och steg sedan ut genom dörren. Vi hoppade in i bilen och Justin började köra mot närmsta mataffär. 

 

Han parkerade bilen och jag tog med min väska och gick ur bilen. Vi tog en vagn och började sedan gå in i affären. När man kom in var det först grönsaker och frukt där plockade vi ihop ananas, jordgubbar, hallon och blåbär som vi tänkt ha på tårtan vi skulle göra. Vi gick sedan vidare och plockade ihop kakor, läsk, grädde, sylt och saker till Tacos eftersom det var Bonnies favoriträtt. 

” Hon fyller väll 17? ” sa Justin samtidigt som hans blick gick mellan två olika taco bröd han höll i sina händer.

” Ja det gör hon ” sa jag och la ner en påse chips och en påse godis jag precis plockat ihop. 

” Vi slår in paketen när vi kommer hem ” sa Justin och jag nickade. 

” Tråkig födelsedag Bonnie får ” sa jag och Justin gav mig en fundersam blick.

” Hon är ju sjuk ” sa jag och nu nickade han. 

Vi betalade varorna och började sedan bära ut kassorna till bilen. 

 

Justin och jag stod nu och gjorde tårtan tills i morgon då vi inte skulle orka gå upp och göra den på morgonen. Jag la den ena lagret av tårtan på ett fat och Justin brede på med sylt över hela, jag la sedan på mittersta, och började sedan vispa grädden till tårtan medan Justin fixade bottnarna. Vi hjälptes åt att få på grädden runt hela tårtan. Jag kände något blött på min näsa och kollade på Justin som hade placerat grädde där på mig. Jag kollade surt på honom och han skrattade jag tog en sked ur den översta lådan där besticken  fanns och fyllde den med grädde innan jag kastade mig på honom och la grädde i hans ansikte när båda var fulla med grädde och de var jämt fortsatte vi med tårtan och vi skar upp bären och la de på tårtan, den var äntligen klar och vi ställde in den i kylen och drog sedan fram papper för att slå in våra paket.


Ledsen för ett sent kapitel! Det blev lite fel med bilder och text och det publicerades inte när det skulle. Hoppas ni fortfarande är kvar? 

Fråga: Vilket är erat favoritland?

Svar: Agnes: USA och Kanada, Jag vet inte Tildes svar men antar att det är samma.

 

Postat av: Celebnovell

Jättebra, men jag skulle föredra lite mer tankar. Det hela är nästan vad som händer och dialoger. =/
Sv: Har inte något favoritland men kanske England. :P

Svar: Vi älskar dina kommentarer, eftersom du ger oss feedback. Du får gärna fortsätta :)
Justinbdrew

2013-08-22 @ 16:03:42
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Elin

Sjukt bra :) <33

2013-08-22 @ 16:10:29
Postat av: Emelie

jätte bra men kan det inte vara mer drama ? :)

Svar: De kommer :)
Justinbdrew

2013-08-22 @ 20:24:19
Postat av: Kathrin

USA :)

2013-08-22 @ 22:07:01
Postat av: Ida

Jättebra :)

2013-08-23 @ 12:14:22
Postat av: Vicky

sjukt bra,ni är riktigt duktiga❤

2013-08-23 @ 15:16:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: