✔ I'm Right Here

Prolog - I´m Right Here

 

Allas blickar vändes oss när vi gick genom den långa korridoren fylld med folk, Det var första dagen efter sommarlovet och äntligen började vi sista året på Highschool. Jag vände mig bak och log mot Sarah, Bonnie och Lexy jag visste att dem njöt av uppmärksamheten, det gjorde jag såklart också. Jag kände att det skulle hända något speciellt idag, men jag visste inte vad jag bara kände det på mig. Mitt skåp kunde skymtas en bit bort, när vi kom fram till våra skåp som turligtvis nog låg bredvid varandra öppnade Lexy munnen

” Hur har era sommarlov varit? ” sa hon och låste upp sitt skåp med den lilla nyckeln hon hade i handen och strövade med handen efter något där inne. 

” Det gamla vanliga, varit i tråk Sverige med mamma och pappa ” sa Sarah och log snett mot oss. 

” Jag har varit hos mormor hela sommaren och haft så tråkigt, men brun har jag blivit! ” Sa Bonnie och sträckte ut sin solbrända arm mot oss. Jag nickade och kände hur tråkigt det här egentligen var? Detta hade vi gjort varenda dag första dagen efter sommarlovet ända sedan första klass! Jag vände mig uttråkat om och tittade ut över den fyllda korridoren. Min blick fastnade på tre killar som kom gående, dem bar bagyjeans och oversize t-shirts. Det var något speciellt med en av dem, han med kepsen och de tonade ray-bansen. Han drog ner solglasögonen en bit på näsan och kollade sig omkring, hans blick möte min för en stund. Hans bruna ögon gjorde så jag smälte. Han passerade snabbt och jag kände en doft av rök. Han var alltså en badboy, vad visste jag egentligen om honom? Han kanske drack sig full varje helg och rökte varje dag, precis som jag och tjejerna. Jag kanske såg ut som en söt flicka men dem flesta i skolan visste hur jag egentligen var, ett badass. 

Vad visste jag egentligen då, mer än att han var en badboy? Precis inget, jag visste inget om Justin.


OH, Sorry för världens kortaste prolog.. MEN GAASH! Mina fingrar skriker efter att få skriva om badass Justin! Börjar skriva på 1 kapitlet nuu!

FRÅGA: Vem tycker ni bäst snälla Justin eller Badass Justin? 

Kommentera 

 

Postat av: Hanna

OMG. Längtar tills kapitel 1 kommer ut! De låter så sjukt grymt!:)

Svar: Tack så sjukt mycket, du gör mig så glad!
Justinbdrew

2013-06-30 @ 13:43:33
Postat av: Anonym

Kan snälla kapitel ett komma ut idag?:)
Tycker mer om badass Justin;)

Svar: 1 kommentar till så kommer det! :)
Justinbdrew

2013-06-30 @ 15:49:59
Postat av: Hanna

Den verkar verkligen super bra!!
Badass justin;)

Svar: Tack! Love Badass Justin <3
Justinbdrew

2013-06-30 @ 17:41:45
Postat av: Anonym

Längtar till mer!!!

2013-06-30 @ 19:14:48
Postat av: Anonym

Super bra!

2013-06-30 @ 19:15:09
Postat av: Kathrin

Badassssssss såklart ;)

2013-06-30 @ 22:57:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: