✔ Learn Me To Forgive

Chapter 43 - You are here

 

Destinys Perspektiv:

Miljontals tweets ramlande in, okej inte miljoner men tusentals. Alla med nån jävla länk, men jag tryckte inte upp en ända. Vem fan vet vad de är för nått. Jag låg i sängen och skulle snart sova

Det kom upp på min skärm att någon ringde, Andreas namn lyste upp skärmen.

“ Ja? “ sa jag och jag hörde hennes glada röst.

“ Destiny, du måste kolla länken “ sa hon och jag suckade.

“ Vad är det för något “ sa jag.

“ Det är sprids över hela världen, det är en intervju med Justin “ sa hon.
“ Jag har redan sett den, när han berättar att det aldirg var något “ sa jag.

“ Destiny det är en ny, och han pratar bra om dig “ sa hon och jag kunde inte hålla emot att ett leende speds sig på mina läppar.

“ Okej, jag ska “ sa jag och vi la på.

Jag hämtade mina hörlurar och pluggade in de i min mobil.

Jag gick in på twitter och tryckte på den första av alla länkar jag såg.

Jag kom fram till en Youtube video där man såg Justin och en reporter sitta i varsin svart fåtölj.

Den började och som jag hade trott frågade reportern något om mig.

Hans ord fick tårar att börja rinna ner för mina kinder. Det var sant, att Scooter hade tvingat honom.

“ Sanningen är att jag älskar henne “ ekade i mitt huvud. Jag gick in på Twitter och Justins  profil.

Han hade skrivit en tweet om att alla skulle tweeta mig länken. Det var därför alla spammat.

Jag skrev en tweet till honom.

“ I love u to “ och postade den sedan.

Jag la bort telefonen och slängde huvudet bak i sängen, så det han sagt när han ringde mig mitt i natten var sant, tårarna hade ännu inte slutat rinna, jag torkade mig runt ögonen med handflatorna, inte för de hjälpte, tårarna rann bara mer och mer. Jag försökte få mina tankar på annat för jag behövde verkligenen sova, jag behövde åka tidigt imorgon bitti och hämta alla från flygplatsen. Men de var omöjligt.

 

“ Fuck “ mumlade jag när jag kom på att jag inte hade fixat i stugan en. Klockan var halv 12 just nu så jag skyndade mig snabbt upp ur sängen och hoppade i min onezie. Jag skyndade mig ner för trappan samtidigt som jag torkade mig runt ögonen eftersom tårarna fortfarande rann och jag visste inte om någon var vaken. Jag smög in i tvättstugan och letade fram dammsugaren och bar med den ut från huset, en kall vind blåste förbi och gåshuden spred sig på mina armar innan för onezien, jag öppnade upp stugan och sökte efter lampknappen vilket jag hittade snabbt och allt blev redan lättare att se. Stugan var ändå rätt stor det var ett litet badrum med en liten dusch ett handfat och en toalett, sedan fanns det ett stort rum där de fanns en tv, en liten soffgrupp i beige och sedan en våningsäng i hörnet som ingen andvänt på år vad jag vet, sedan var det en stor golvyta där vi kommer sova och sist ett litet kök med en spis ett handfat och kylskåp. Jag la ner dammsugaren och kopplade i kontakten i uttaget i väggen och började damsuga hela stugan vilket jag kan säga verkligen behövdes. När jag äntligen var klar öppnade jag upp den lilla byrån som fanns i badrummet och bäddade alla madrasser jag innan lagt ut på golvet. Täcken och kuddar får jag fixa imorgon. När jag äntligen var klar igen skyndade jag mig in igen och kröp direkt ner i sängen, men såklart kunde jag inte sova, tårarna som tagit ett uppehåll från att rinna började igen och jag begravde mig själv i madrassen.

 

Min väckarklocka ringde, och jag stängde av den precis innan den han börja, jag hade legat vaken hela natten, det hade varit för mycket tankar i mitt huvud. Jag kom upp på fötter snabbare en vanligt och bytte om från mina mjukiskläder till mina mönstrade Levis shorts och en snyggare munktröja och sprang ner till köket där mamma satt och läste någon bok.

“ Vi måste hämta de på flygplatsen nu “ sa jag och hon nickade.

Hon reste sig upp och tog sin väska och log mot mig.

“ Har du fixat i stugan? “ sa hon och jag nickade.

“ Jag gjorde det i natt “ sa jag och gäspade precis efter.

Vi gick ut och hoppade in i bilen. Mamma satte in nyckeln och bilen startades.

Vi tog den stora bilen så att alla skulle få plats, vi hade den stora bilen eftersom pappa brukade köra mitt och Sams lag till matcher i den.

Mamma stannade bilen utanför Sams hus och Sam hoppade in bakom mig i baksätet och strax där efter kom Sams mamma och hoppade in i framsätet brevid mamma.

Efter några timmar stannade bilen på Arlandas parkering.

“ Ni får stanna här så går vi och möter dem “ sa Sam och drog med mig ut ut bilen och vi började gå mot ingången till flygplatsen. Sam hjälpte mig upp på hans axlar för att vi skulle se de bättre, deras plan hade precis kommit och vi började gå dit där deras väskor skulle vara. Väskorna rullade på bandet och de stod ganska mycket folk och väntade,
“ Vart fan är de? “ frågade Sam och jag ryckte på axlarna med kom på att han inte kunde se det

“ Vet inte “ sa jag och sökte runt med blicken. Snart hördes ett högt skratt som jag genast kände igen, Jc´s. Jag såg inte var det kom ifrån.
“ Destiny, Sam “ hörde vi Andreas röst eka, jag kunde skymma de en bit borta de kom gående från ett hörn, jag slängde mig ner från Sams axlar och började springa mot Andrea och Jenn som hade börjat springa mot mitt håll. Vi kastade oss på varandra snart kom killarna ifatt och Sam började krama om de alla, jag kramade de också och vi började gå mot bandet för att få deras väskor. De flesta hade redan kommit eftersom de var skapligt sega dit, mamma ringde mig för att se hur det gick.

“ Vi kommer snart, vi har precis fått alla väskor “s a jag

“ Behövs det nån hjälp “ frågade hon

“ Nej, vi ses snart “ sa jag och vi började ta oss mot utgången.

“ Fyfan vad coolt de är att var här “ sa Connor så fort han kom ut från flyplatsens dörrar.

Vi visade de bort till våran bil och Sams och min mamma hälsade på alla. De hjälpte till att lasta in deras väskor i backluckan och vi hoppade sedan in,
“ Fett cool bil “ sa Ricky när han kom in, Jag satt bredvid Jc och mitt i mot satt Kian Andrea och Jenn och sedan bakom de satt Connor, Ricky och Sam. Jag la min mobil på bordet för att vara lite social, Kian och Ricky vloggade och jag började babbla en massa på svenska så de som tittade på vloggen bli förvirrade. Efter att mamma släppt av Sams mamma och han hämtat sin väska åkte vi hem till oss och vi packade in våra saker i stugan. De såg halv döda ut, klockan var natt i USA så det var nog relativt trötta.

" Så ska vi hitta på nått idag eller bara vara här? " frågade jag och Andrea svarade mig

" Kan vi inte bara vara här idag, vänt dygn du vet " sa hon och jag nickade och satte mig ned i den understa sängen i våningssängen. Damm började yra runt i solljuset och jag hostade till.

 
 
 
Fråga: Favorit dricka?
Svar: Agnes: Bubbelvatten  Tilde: Te, apelsinjuice o fanta

Postat av: Anonym

COOOOOOLA <3333

2014-02-22 @ 14:43:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: