✔ I'm Right Here

Kapitel 28 - Just Friends

Justin’s Perspektiv:

 

När Bonnie klickat samtalet gav hon Cass ett fejk leende, jag kände Bonnie så pass bra för att se att det var ett fejk leende. Det kan inte bara varit hennes syster som ringde, det måste vara något som gjort henne ledsen. Cass hade varit tvungen att sitta i mitt knä eftersom det bara fanns 6 platser och vi var 7 stycken, jag hade inget problem med att hon gjorde det. Beau svängde upp på våran uppfart och parkerade bilen. Jag öppnade bildörren och lät Cass hoppa ut innan jag också hoppade ut och höll sedan upp dörren för Bonnie. Hennes leende som tidigare hade prytt hennes ansikte fanns inte där längre det måste ha hänt något.  Vi klev in i huset och Bonnie tog stelt av sig skorna och sa ett kort

" Jag går upp " innan hon försvann upp för trappen, Cass ryckte på axlarna och började gå upp för trappan och jag hängde efter, hon vek bort från sitt rum och stannade framför mitt, jag öppnade de snabbt och hon smet snabbt in och jag stängde dörren, jag satte mig i sängen och klappade på mina lår för att hon skulle sätta sig där, hon kom snabbt fram och satte sig på mig med benen om min kropp och kysste mig mjukt, jag vred huvudet lite för att göra kyssen intimare hon slickade min underläpp och jag öppnade min mun och lät hennes tunga glida in i min mun. När vi sedan avslutade kyssen tittade hon upp på mig och öppnade munnen för att fråga något men stängde den sedan

" Vad? " frågade jag tyst

" Jag måste fråga, varför lämnade du din familj? " jag stelnade till lite men släppte de snabbt 

" Du behöver inte svara " sa Cass mjukt och jag skakade på huvudet 

" Min pappa var förbannad på att jag var på fester supte mig full, rökte osv. Min mamma var snäppet lugnare, om de inte accepterade vad jag gjorde tänkte jag inte bo med dem " började jag 

" De hade ju ändå mina syskon så de har säkert glömt mig, men jag bryr mig inte " 

" Justin de är väll klart att de inte glömt dig, vad heter dina syskon? " 

sa hon tyst och jag log mot henne

" Jag hade två små syskon, Jazmyn och Jaxon, när jag drog var Jazmyn 5 så nu är hon väll typ 6 och Jaxon fyller väll 5 i November. Hon nickade förstående och gav mig en varm kram, när hon släppt mig kände jag en tår rinna ner för min kind. Jag saknade dem, men jag ville ändå inte träffa dem. Inte pappa men mamma. 

 

Cassidy’s Perspektiv:

 

Min mobil plingade till och jag tog upp den och såg ett sms från Bonnie

-Från Bonnie

: kan du komma 

Jag visade snabbt meddelandet för Justin som nickade, jag hoppade ner och gick sedan mot vårt rum sakta öppnade jag dörren och såg Bonnie sitta i sin säng med tårarna rinnande för hennes kinder jag sprang snabbt fram till henne kramade om hennes mjukt. 

" Vad har hänt " hon snyftade till och stammade fram

" Någon har grävt upp mamma och pappas grav " jag tittade chockat på henne och sa 

" Vem " hon ryckte på axlarna 

" Men jag måste pigga upp mig jag kan inte sitta här och gråta " sa hon och torkade bort tårarna 

" Bonnie, ta de lugnt klart du får gråta, idioten ska få betala " hon kramade om mig 

" Kan vi hitta på något " frågade hon och jag nickade 

" Gå ner till killarna jag kommer snart " sa jag och hon nickade och försvann sedan jag gick över till Justin låg på mage med mobilen, sakta smög jag fram och slängde mig över honom och gav han en blöt puss på kinden han vände sig om och gav mig ett leende, han snurrade sig runt och mötte mina läppar i en kyss. 

” Vad var det med Bonnie? ” frågade Justin 

” Någon hade grävt upp hennes föräldrars grav ” sa jag och suckade. Justin nickade och svalde hårt. 

Jag reste mig upp och Justin och jag gick ner. Jag hörde inte ett ljud av killarna, när vi kom ut i vardagsrummet fann vi Bonnie i Lukes famn. Han höll om hennes kropp medan hon snyftade mot hans bröstkorg, den gråa tröjan han bar hade nu blivit mörkgrå av alla tårar. Jag gick fram och satte mig bredvid dem och tog Bonnie hand och höll den i min hand. Vem det än var skulle den inte komma undan, och varför gjorde den det? " Jag ska flyga tillbaka imorgon på polis sak, sen kommer jag tillbaka " sa hon tyst och jag nickade.

" Bonnie vi finns alltid " sa Adam och hon log tacksamt. 

" Men snälla kan vi inte hitta på något jag klarar inte av att tänka på detta just nu " sa hon och jag nickade 

" Vi kan börja med att diskutera de Stoph såg för en stund sen " jag kollade frågande på honom och killarna log retigt 

" Vad " sa jag kaxigt 

" Så ni är tillsammans nu? " sa Luke och Jai sa snabbt

" Blickarna, att du sitter helt frivilligt i justins knä i bilen, sättet ni pratar och ler till varandra är alltså ingeting? " sa Antonio och jag försökte se så frågande ut som möjligt

" Ni är så sjukt dåliga " stönade Bonnie ut med ett leende på läpparna

" Stoph såg er strula i Justins rum nyss så de betydde inte heller någonting? " sa Adam och jag suckade, jag gav upp de hade kommit på oss.

" Vi visste de " skrek Jai ut och alla började skratta. 

" Vänta här, är de till Justin du dragit varje jävla kväll " frågade Bonnie och jag rullade in läpparna, killarna började 

Ooo:a och jag suckade högt innan jag gick upp på mitt rum med Bonnie efter mig. Jag satte mig på sängen 

" Förlåt att jag inte berättade " sa jag och hon kramade om mig, man märkte att hon inte var på humör då hon annars skulle ha varit rätt sur.

" Skulle vara skönt om du flyttade in till Justin så får jag mer plats och slipper allt skräp som du skräpar ner " sa hon och lipade åt mig. 

" Du kan du hjälpa mig med en sak " frågade jag och hon nickade

" Jag ska hämnas på Jai och Luke," hon nickade ivrigt

" först behöver jag en hink med lera och sen en påse mjöl, " hon förstod direkt vad jag skulle göra och log mot mig. Vi smet ut i köket och jag öppnade lådan där de fanns ett mjölpaket som jag tog med mig ut, vi smög bort till den lilla Boden i hörnet av trädgård och jag slog försiktigt upp dörren de var mörkt och spindelnät överallt jag fick syn på en hink som jag tog tag i och vi började gå ner mot vattnet, vi gick ner där de fanns en liten " strand" eller de var ingen sand utan mer äcklig lera som var sjukt svår att få bort om man fick på sig, vi fyllde hinken och bar tillsammans upp den till huset, vi hämtade en stege i Boden och jag klättrade upp på taket så gott de gick med den tunga hinken och mjölpåsen, när jag var uppe på taket som nu var platt kröp jag bort till ena kort sidan och skrev in ett meddelande till Justin 

- Justin

: Är Luke och Jai i vardagsrummet? 

Jag fick snabbt ett ja och jag gjorde tummen upp åt Bonnie för att hon skulle springa in och ropa att de skulle komma, snart kom de springande och jag tippade leran ut från taket så de tajmade  perfekt och leran ran över deras huvud och ner för deras kroppar, som planerat stannade de upp vilket gjorde att jag kunde hälla ut mjölet så de fall över leran. Garvande klättrade jag ner för stegen och började gå åt deras håll där jag såg Bonnie as garva och kom mot mig och high- fiva mig. De gav mig mordhotande blickar vilket gjorde att jag skrattade ännu mer, jag kunde skymta de andra sitta i fönstret och skrattade. Vi började gå mot dörren och klev in snart där på kom Luke och Jai för att gå in då Justin stoppade de 

" Tyvärr måste man vara ren för att komma in, skön ligger ditåt " sa han och pekade mot vattnet de suckade högt och började klafsa mot vattnet. När vi kom in i vardagsrummet satt alla och skrattade och high fiva oss. 

" Vi går och lägger oss " sa jag när jag sätt att klockan var halv 11. Vi bytte snabbt om till pyjamas, trosor och linne. Vi kröp ner och jag kunde höra henne snyfta. Tyst reste jag mig upp och kröp ner bredvid henne, jag omfamnade henne och drog min hand över hennes hår,

" Jag hjälper dig och packa i morgon och kör dig till flygplatsen " hon nickade och jag masserade sakta hennes tinningar och snart hörde jag snarkningar. När jag var på väg till min säng igen hördes en tyst knackning på dörren och jag gick bort för att öppna Justin stod där med öppna armar och jag gick ut och han drog in mig i en kram, jag tittade över hans axel och kunde se Jai Adam och Antonio stå utan för badrummet och titta på oss samtidigt som de borstade sina tänder. Justin tryckte snart sina läppar mot mina och kilarnas blickar brände mot min väldigt nakna kropp. Men de var bara att de vände sig, jag tänkte faktiskt inte gå runt i overall hela dagarna. Jag avslutade sedan kyssen och viskade ett Godnatt innan jag gick in och la mig


SÅ ÄNTLIGEN Har ni kapitel 28! Det blev som sagt lite problem men det är nästan fixat. Kommentera på nu! 

Fråga: Var ni på Justins konsert här i Sverige?

Svar: Ja Tilde och jag var den 24 :**

 


Postat av: Emma

Sååå bra!

Svar: Nej det var jag tyvärr inte, biljetterna såldes slut och det fanns lite andra förhinder med. :( Hoppas ni hade kul! :)

2013-08-08 @ 22:16:50
Postat av: Ida

Jag & min bästis var också den 24:) awesomeee

2013-08-08 @ 23:10:56
Postat av: Kathrin

Nej jag var inte där :(

2013-08-09 @ 09:34:51
Postat av: Emelie

Jätte bra :D
nej var nt där:(

2013-08-09 @ 12:47:13
Postat av: Anonym

Superbra.
Sv: Nej jag var inte där. :(

2013-08-09 @ 20:00:39
Postat av: celebnovell

Superbra.
Sv: Nej jag var inte där. :(

2013-08-09 @ 20:01:49
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Hej! :)
Länkningen till eran blogg kommer komma upp imorgon (söndag) kl. 13.00. Det kommer vara i samma inlägg som kapitel 24. ♥ Kram!

Svar: Tack :)
Justinbdrew

2013-08-10 @ 17:42:02
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Whatiskey

Skulle vara super roligt om du ville kolla min blogg? Det är en fansite om Justin! Uppdaterar dagligen med nyheter, bieberfacts, imagines osv! Super roligt om du skulle vilja följa den också! Puss och kram!

2013-08-10 @ 23:56:15
URL: http://whatiskey.blogg.se
Postat av: Celebnovell

Har länkat er nu. ;)

2013-08-11 @ 13:11:22
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Elin

Så sjukt bra <3 Jag va på hans konsert den 24 :)

2013-08-11 @ 20:26:28
Postat av: Vicky

Sjukt bra!,japp jag var där den 23:)

2013-08-11 @ 23:52:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: