✔ Learn Me To Forgive

Chapter 29 - Dinner with Justin

 

Justins Perpspektiv: 

 

Jag tutade och efter någon minut kom Destiny ner. Hon hade på sig ett par ursnygga jeans och en svart tröja hon hade också ett par svarta klackskor, det förvånade mig eftersom hon aldrig haft det förut.

Hon hoppade in i bilen i sätet bredvid mig och lutade sig fram och kysste mig på munnen. Jag log och körde sedan ut från huset medan Destiny knäppte sitt bälte.

Jag parkerade på den stora parkeringen som tillhörde resturangen och hoppade ur bilen. Jag hjälpte sedan Destiny ut och vi började gå in på resturangen. Direkt när vi kommit in så frågade en servistris vad vi ville ha och dricka, både jag och Destiny valde varsin läsk. Hon visade sedan in oss till ett rum där Alfredo och Scooter redan satt. Dem reste sig snabbt upp och Destiny fick varsin kram av dem.

 

Destinys Perspektiv: 

 

 

“ Så det är dig Justin fantiserat om dem senaste dagarna “ sa Scooter och Justin rodnade lätt medan jag tittade på honom och skrattade.

“ Jag antar de “ Sa jag och log. De hade förbeställt mat redan, som nu kom in serverad.

“ Så vad gillar du att göra då? “ Frågade Alfredo mig.

“ Spela fotboll “ Log jag.

“ Juste, det var du spelade med killarna väll, hon som Chaz smällde till “ Jag började skratta och nickade. jag tog en tugga till av min mat. Det var otroligt gott, och det blev nog ganska mycket godare eftersom jag levt på hämtmat sen vi flyttade hit.

“ Vart kommer du ifrån, härifrån eller? “ Frågade Scooter. Jag skakade på huvudet.

“ Sverige “ De båda kollade förvånat på mig och jag kunde inte låta bli att börja skratta åt hur förvånade de såg ut.
“ Oj, varför flyttade du hit? “ Frågade han sedan

“ För att jag blev uttagen till att börja i en skola här som är inriktad på fotboll och fotbollen är de jag lever för så jag tänkte inte missa en sån chans “ De nickade och fortsatte att ställa en massor med frågor.


“ Jo juste Justin ska åka på tunre om du inte visste om det “ sa Scooter och jag nickade och tittade på Justin, han hade inte sagt något om det.

“ Du får följa med om du vill, men vi tycker det är bättre om du är här “

Jag nickade och la ner mina bestick.

“ Jag vill nog helst också vara hemma, även fast jag gärna vill träffa Justin så känns det bäst att stanna. Jag har fått mycket hat och det känns inte som jag klarar av att vara med då “ sa jag och Scooter nickade.

“ Det låter bra, ni kan ju skypa eller något sånt “ sa Scooter och vi nickade och log.

När vi ätit klart så lämnade vi resturangen och Justin lämnade mig hemma.


Scooter hade sagt till Justin att han skulle komma till studion efter han lämnat mig, så Justin körde hem mig men han klev sedan ur bilen och följde efter mig.

“ Vart är du på väg “ sa jag och stannade honom.

“ Följa med upp “ sa han och la huvudet på sned och log ett charmigt leende.

“ Scooter sa att du skulle skynda dig “ sa jag och Justin struntade i det jag sa och lyfte upp mig och började gå upp för trappan med mig i sin famn.

“ Justin du skulle skynda dig “ sa jag igen men han ignorerade det ännu en gång.

“ När vi kommit upp så fortsatte han mot soffan och la ner mig och la sig sedan över.

“ Justin vad gör du? “ sa jag och log snett, jag visste vad han gjorde men jag frågade ändå, och som tur var verkade Sam inte vara hemma.

Han kysste mig mjukt medan jag la armarna runt han nacke, han fortsatte kyssa mig neråt mot halsen.

Jag drog av Justins vita t-shirt och mina händer gled över hans mage.

“ Justin du skulle skynda dig “ mumlade jag för tredje gången.

“ Jag gör det “ mumlade han tillbaka mellan kyssarna.

Hans händer gled in under min tröja och plötsligt började hans telefon ringa. Han satte sig upp och la telefonen mot sitt öra.

“ Aa “ sa han irriterad och jag hörde Scooters röst.

“ Ja jag kommer “ sa han surt och la sedan på. Han kysste mig igen

“ Jag måste gå, annars kommer Scooter halshugga mig “ Sa han och reste sig upp och tog på sig sin tröja. Jag nickade och hängde med han ut till hallen. Han kysste mig en sista gång innan han drog. Jag gick in i köket och letade i kylen efter något men den var så gott som tom så jag kollade  i frysen och hade mer tur där, jag tog upp ett paket glass och en påse hallon som jag la i en stor skål. Jag gick in i mitt rum och loggade in på datorn. Jag hade fått en massor med tweets om att jag skulle skapa en youtube kanal, men de skulle jag bara om Jenn hade fått 10000 favoritmarkeringar. Juste klockan är över tolv. Jag klickade in på hennes twitter och skrollade ner på hennes twitter och tryckte upp bilden. Fuck. Den hade 11 000 favoritmarkeringar så jag antar att det bara är att göra en då. Weey. Jag hörde hur min dörr öppnades och jag flög upp. Hade hav varit hemma?

“ Har du varit hemma hela tiden? “ frågade jag innan han hann säga något.

“ Ehm, ja jag var på mitt rum och i köket “ sa han och pekade mot dörren. Han verkade inte märkt att Justin vart här så jag släppte det och frågade vad han skulle säga.

“ Jag har lagat mat “ sa han och pekade ut mot köket, jag tittade förvånat på honom.

“ Vad då för mat? “ sa jag och han pekade utåt mot köket.

“ Det får du se “ sa han och sträckte ut sin hand för att hjälpa mig upp från golvet.

Jag ställde mig upp med hans hjälp och följde sedan med han ut till köket.

Han hade dukat fint på vårt barbord med varsin tallrik, glas, bestick och en ljusrosa servett.

“ Åh, Sam vad fint du har gjort det “ sa jag och satte mig ner på en stol.

“ Sam tog fram en kastrull med köttbullar och spaghetti.

“ Tyspikt svenskt “ skrattade jag och han nickade.

“  Varsågod, ta för dig “ sa han och jag sträckte mig efter skeden så jag kunde lägga upp mat på min tallrik.


Vi hade ätit klart för länge sedan men satt fortfarande kvar och pratade.

“ Juste Jenn fick 10 000 favoritmarkeringar på sin Tweet idag “ sa jag och Sam log nöjt.

“ Bra då ska du äntligen skapa en kanal som jag tjatat om att du ska göra dem senaste 5 åren “ sa han och vi båda började skratta, det var faktiskt sant att han tjatat på mig i ungefär 5 år nu, men jag hade varje gång sagt att jag inte velat och att det var tråkigt.

“ Så vad ska vi göra imorgon? “ sa Sam, jag log nöjt.

“ Jag ska gå på bio med Jc på förmiddagen och sedan tänkte jag att vi alla kunde åka till Disney Land “ sa jag och Sam nickade glatt.

“ Bra ide “ sa han och jag log.
“ Men nu ska vi göra en kanal till dig “ Skrattade han och sprang i väg och hämtade sin dator.
Han började skriva i massor med information om mig och jag bara satt där som ett ufo och glodde när han skrev in massor med saker. Vissa saker som jag inte ens visste att han kunde om mig.
“ Så vad ska du heta? “

“ Ingen aning “ sa jag och ryckte på axlarna.

“ Destiiiny? “ frågade jag och han skrev in de.

“ Så nu har du en kanal “ Sa han och log.
“ Och vad gör man nu “ frågade jag och kollade på han.

“ Du kan börja med att göra en video, jag fixar en design åt dig “ Sa han

“ Och vad ska videon handla om “ frågade jag han. Jag var verkligen inte bra på sådant där.

“ Något som folk tycker är kul “

“ Du måste ge mig förslag jag är ny på den här delen “ Skrattade jag.

“ Gör en skillnad mellan att bo i Sverige och USA “ sa han och jag nickade och gick iväg till mitt rum för att leta upp min kamera som jag om jag minns rätt lagt i min garderob av någon konstig andledning. Men jag hade rätt den låg där jag gick sedan in till Sams rum eftersom han hade studioljus och sådan där bakrund sak.


Jag spelade in videon och började sedan redigera den, jag försökte få den att se så bra ut som möjligt med hjälp av alla tips som Sam gett mig, när jag var klar la jag ut den och döpte den till Usa vs Sweden.

Jag länkade den sedan på Twitter och skrev nöjda nu? och taggade sedan alla som tjatat på mig att jag skulle starta en Youtube kanal. Jag fick snabbt många svar och det ökade ganska snabbt med visningar på videon.


Nästa dag vaknade jag av att någon skakade på mig. Jag öppnade ena ögat och mötte ett par alldeles bruna ögon rakt framför mig.

“ Jc? “ sa jag och han log.

“ Bion börjar snart du har försovit dig “ sa han och jag öppnade genast ögonen och stirrade på honom.

“ Va? “ skrek jag och flög upp ur sängen. Som tur var hade jag duschat igår innan jag gått och lagt mig så jag behövde inte göra det nu. Jc satte sig på min säng och tittade på medan jag snabbt försökte sminka mig så det såg bra ut. När jag var klar satte jag bara upp mitt hår i en tofs och skyndade mig till garderoben.

Jag drog ut några bra kläder.

“ Okej, du får blunda om du vill, men jag låtsas som du inte är här “ sa jag och drog av mig min t-shirt och började sätta på mig kläderna.  

“ Du är galen “ sa Jc och skrattade. Jag vände mig om och log medan jag drog på mig tröjan.

Som tur var hade han inte sina ögon på mina bröst utan tittade rakt in i mina ögon, det var bra med Jc.

Jag var helt klar nu tror jag, eller nej jag slängde ut mina nya sneakers med vingarna och snörade på mig de. Sedan var jag klar, jag hade på mig ett en enfärgad t-shirt och ett par mönstrade shorts som typ alla andra dagar.

" Klar ska vi dra? " frågade jag och han nickade och vi gick bort till hans bil som stod parkerad utanför och vi båda hoppade in och Jc började köra mot biografen.

" Såg att du gjorde en kanal igår " skrattade han

" haha ja jag var ju tvungen, du måste länka den jag vill inte värka ensam " sa jag och han skrattade ännu mer. Efter att ha letat parkering i tio år hittade vi äntligen en och vi sprang in. Vi beställde en varsin popcorn och en läsk och gick sedan in i biosalen som var strax intill tom och den hade precis börjar så vi satte oss längst upp.


Fråga: Skulle ni helst vilja bli One Less Lonley Girl eller va ensam med Justin i fem minuter? Varför?

Svar:

Agnes: Jag skulle nog helst vilja bli One Less Lonley Girl eftersom det känns som om Justin mer skulle  vara som han alltid är med OLLG, bara fokusera på henne. 

Tilde: Vara OLLG eftersom det är som att vara ensam med han fast man själv är den ända han fokuserar på, det skulle vara fantastiskt. 

 

KOMMENTERA MASSOR NU! VI ÄLSKAR ER OCH DET TAR BARA NÅGRA SEKUNDER ATT KOMMENTERA OCH DEM BETYDER MASSOR FÖR OSS! 

 

Postat av: Sarah

Bra!
Svar Vara med Justin i fem minuter :)
Och jag har publicerat länkbyten ;)

2014-01-03 @ 17:02:17
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Sarah

Bra!
Svar Vara med Justin i fem minuter :)
Och jag har publicerat länkbyten ;)

2014-01-03 @ 17:02:38
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Anonym

Vara med Justin i 5minuter

2014-01-03 @ 18:43:38
Postat av: Vicky

Åhh va bra ni är så hiimla duktiiga, jag skulle ha valt ollg för samma anledning som er och för att man skulle känna sig speciell❤️❤️😘

Svar: Tacck Vicky! Du är himla duktig på att kommentera :*
Justinbdrew

2014-01-04 @ 11:29:43
Postat av: Ebbs

Jag lägger upp nu! :) Kramar

2014-01-04 @ 20:15:33
URL: http://www.supernaturalnovell.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: