✔ I'm Right Here

Kapitel 41 - Greece

 
 

” Baby ” viskade Justin och kysste mig över ögonen för att jag skulle vakna, utan och öppna ögonen kysste jag mjukt hans läppar och han satte sig upp. 

” Hur mycket är klockan ” gäspade jag ur mig och kliade mig på armen. 

” Kvart i fyra ” jag nickade och satte mig upp i sängen och drog upp allt hår i en stor knut och promenerade sedan som en yrvaken zombie till stolen där kläderna fanns.


 

 

Cassidys Perspektiv:

 

Vi satt nu alla på väg till flygplatsen, jag, Justin Bonnie Jai och Adam i fisker karman och de andra i Range Rovern, Adam släppte av oss utan för medan han parkerade på den stora parkeringen en bit bort. Antonio släppte av de andra plus all packning och vi började gå mot den långa kön där man lämnar in väskorna. Klockan var halv 6 på morgonen och jag var helt slut då vi behövt gå upp vid 4. Vi kom fram i kön och vi lämnade in väskorna

" Erat plan är försenat, ni kommer få ny info vid 11 " jag suckade tyst, 5 timmar på en tråkig flygplats. Vi väntade in Antonio och Adam och gick sedan in genom säkerhets kontrollen. Jag kunde skymta tax freen, en Mac butik några klädbutiker och en too faced butik en bit bort men jag var aldeles för trött för att ens orka bry mig. Alla började med trötta steg mot gaten där planet skulle gå ifrån och lyckligt nog fanns de lite bänkat lediga, jag gick bort till en med 4 platser med Justin tätt bakom mig, vi kurade i hopp oss på bänken och försökte sova till 11, Justin skakade mig sakta

" Klockan är fem i " sa han mjukt och jag nickade och satte mig upp i Justins famn 

" Vi vet fortfarande inget om när planet är klart ny info klockan 2 " Sa två kvinnor vid disken. Justin suckade högt. 

" Kan vi inte gå och äta något och sen titta lite i affärerna som finns här " frågade jag mjukt och han nickade. Ingen av de andra syntes till i närheten de hade väll gått i väg och ätit eller något. Justin flätade in sin hand i min och vi började sakta gå mot en Max restaurang för att få något att äta. Sakta satte jag mig vid ett ledigt bord mesans Justin hämtade mat, han satte sig mitt i mot mig och vi började hugga in på maten. 

" Vet du var de andra är " frågade jag och Justin

" Bonnie och Jai tror jag skulle kolla i tax freen och så och de andra vet jag inte " jag nickade. 

 

När vi båda var klara började vi gå mot affärerna som fanns. Vi gick in till Mac och jag tittade mig omkring efter deras läppstift som jag snart hittade jag letade efter de färgerna som jag länge velat ha, och sedan efter ett transparent puder. Jag började gå mot kassan, Justin tog snabbt grejerna

" Jag betalar " sa han och jag suckade

" Du behöver inte "

" Men jag vill " han betalade och gav mig påsen 

" Tack babe " sa jag och kysste han mjukt. Vi gick sedan tillsammans till Taxfreen, jag luktade på några och fastnade för escadas cherry in the air. De var ta tre för två på alla parfymer så jag valde den och Justin två som han ville ha, vi plockade på oss lite godis, och betalde de sedan. De var en halv timme tills vi skulle få ny info så vi började gå tillbaka till gaten.

 

Justins Perspektiv: 

 

Vi hade nu varit på flygplatsen i 7 timmar och vi satt nu och väntade på nästa besked, jag och Cass satt på en liten bänk och de andra satt på två stora, Cass låg i mitt knä jag hade mina fingrar i hennes hår. 

" De kommer komma ett annat plan hit så ni kommer gå åka vid 9 ikväll " Jag suckade högt, 7 timmar till då, jag satte mig upp ordentligt och la sedan Cass huvud i mitt knä och hon kurade ihop sig, hennes ögon slogs igen och henne bröst började höjas och sänkas

Killarna gick och la sig på bänkar lite här och var och Beau och Luke på den stora framför oss, jag blickade ner på Cass och såg att en gås hud spridit på hennes kropp, jag tittade mig omkring och såg att de fanns en vagn med filtar, 

" Beau kan du göra mig en tjänst " frågade jag

" Vad som helst för dig bro " 

Svarade han och jag log 

" Kan du hämta en filt till Cass därborta, jag sitter lite fast här " 

Han nickade och han försvann i väg, och kom snart tillbaka med en filt som han gav till mig jag log tacksamt och la filten över hennes lilla kropp. 

 

 

" Alla med med nummer 40 och bakom kan börja kliva på planet nu " sa någon framme vid disken och en kö började bildas

" Alla med nummer 1-25 kan kliva på nu " sa de sedan och ännu fler började köa. De ropade nu upp att vi kunde gå på, vi väntade till sist innan vi klev på planet och satte oss på våra platser vi hade fått två rader med fem platser på varje och vi var nio alltså skulle någon annan sitta med oss. Luke, Stoph, Antonio och Adam satte sig på fyra platser och jag Cass Beau Jai och Bonnie framför de. Vi spände på oss bältet. Planet började röra sig mot banan och Cass lutade sig mot min axeln och föll i en djup sömn. 

Jag öppnade mina ögon och kollade mig om kring, vi skulle vara framme om en halvtimme ungefär. Cass öppnade sina ögon och tittade på mig jag placerade några kyssar i hennes panna. Lampan att man skulle sätta på sig bältet började lysa och vi knäppte på bältet, 

" Cass kommer få jätte ont i öronen så du vet  " viskade Bonnie som satt på min ena sida och jag nickade snart kände jag hur planet sjunket lite och Cass tjöt till, tårar bildades i hennes ögon och jag kramade snabbt om henne, 

" Hur är de babe " frågade jag och

" Mina öron " sa hon tyst och borrade ner sig i mitt bröst jag ströck med tummen längst hennes rygg och jag kunde känna att min tröja blev blöt, vilket jag inte brydde mig om. Hon tjöt till ännu en gång och jag kramade hårdare om henne, de gjorde ont i mig att veta hur ont hon hade, 

" Det kommer gå över snart " sa jag och kysste hennes i pannan. 

" Försök att sova babe " viskade jag och efter några minuter somnade hon. En duns hördes när planer landade och bältes lampan slutade lysa, alla började resa sig upp medan vi ännu en gång väntade till sist, jag lyfte upp Cass i min famn och började gå mot banden där väskorna fanns, Beau hämtade upp tre vagnar och pekade på den ena att jag skulle sätta mig på den så Cass kunde fortsätta sova och jag slapp bära på henne jag satte mig sakta ner och Beau började köra den ena vagnen där jag och Cass satt på, direkt kunde jag skymta väskan jag och Cass delade på komma rullade bland de första, eller hennes grejer täckta mer en halva och jag hade lagt mina få saker på den lilla platsen som räckte gott och väl till mina kläder. 

" Stoph tar du Cass väska där " ropade jag och han småsprang bort och lyfte bort den från bandet och la den på den ena vagnen, 

Vi hade nu fått alla väskor och lastade nu in de i bussen, jag bar Cass in i den proppfulla bussen med några få platser lite över allt och fann två bredvid varandra som jag och Beau började gå mot jag hoppade in med Cass i knät på platsen längst in och Beau bredvid.

" Hur är rummen uppdelade " frågade jag Beau

" Du och Cass får ett eget" började han och vickade på ögonbrynen 

" Sedan har vi tre rum till som vi får dela upp oss i " jag nickade, fan vad skönt att jag och Cass hade fått ett eget rum. De var sjukt kul att sitta och prata med Beau om allt mellan himmel och jord. Bussen parkerade utanför hotellet vi skulle bo på och jag lyfte upp Cass och började gå ut, Beau tog våra väskor medan Stop och Antonio stämde sig i kön för att få våra nycklar och banden man skulle ha för att få komma in på maten och hämta dricka och glass när man ville. Alla bodde på en rad längst upp. Beau hjälpte mig in med våran väska då jag bar Cass

" Tack för hjälpen bro " han log och vi gjorde ett handslag innan han försvann ut, rummet var lagom stort med en stor dubbelsäng i mitten och ett badrum precis i hallen en liten tv och en hylla bakom sängen. Försiktigt la jag ner Cass under täcket och kröp sedan ner bredvid henne. 

" Godmorgon älsklig " kunde jag höra Cass sexiga morgon stämma säga. Jag mötte Cass blick jag kyste hennes läppar 

" Hur kom jag hit? " sa hon sedan 

" Jag bar dig " hon nickade och reste sig sedan upp 

" Vad ska du " frågade jag

" Duscha, vill du joina? " frågade hon och jag nickade intensivt, och följde efter henne in i badrummet. Jag drog av mig mina kläder och hon gjorde desamma, min blick gled längst hennes nakna smala kropp, hon steg in i den stora avlånga duschen och jag tätt efter, vattnet strilade ner för våra kroppar, hon la shampoo i sina händer och masserade in i sitt hår. Min blick granskade henne för varenda rörelse hon gjorde, hon var helt perfekt inte en grej var fel. 

 

VARNING: Sexscen

 

Jag tryckte mina läppar mot hennes och de började jobba i takt med varandra jag greppade tag om hennes rumpa och hon drog sina långa naglar längst mitt bröst vilket gjorde att en rysning for genom min kropp. Min tunga gled in i hennes mun och började brottas med hennes, jag tryckte henne mot den kalla kakelväggen och hon lindade sina ben runt min midja och jag placerade kyssar på hennes hals och började suga och bita på den känsliga huden, ett blå lila märke syntes efter och jag log inombords, mina händer smekte hennes kropp medan mina kyssar gick längre ner mot hennes bröst, jag tryckte mig om de var möjligt ännu närmare henne och tryckte sedan mig i henne. 

Hennes stön blev nu högre när jag rörde mig in och ut i henne. 

" J..Justin Snabbare " stönade hon ut och jag ökade takten inom henne. Herregud vad sexigt de lät när hon stönade mitt namn, och det ska inte bli sista gången jag hörde det.

" J-aag Kommer " stönade hon 

" Jag med baby " svarade jag och ett högt stön lämnades bådas läppar när den himmelska känslan kom inom oss. Jag drog mig ut henne och andfått kysste jag henne. 

" Du var grym babe " viskade jag och hon log

" Om någon var grym var de du " sa hon och jag kysste henne innan vi tillsammans gick ut ur duschen och bytte om, jag satte på mig ett par jeans shorts och en vit t-shirt och sedan min blå röda Obey keps. 

Jag slängde en blick mot Cass som stod i tunna rosa spets underkläder som täckte en tredje del av hennes rumpa sen en matchande bh och sminkade sig vid den stora spegeln innan hon satte på sig ett par höga Lewis shorts som gick upp till naveln med ett enkelt rosa linne till. 


Kapitel 41! Den nya novellen närmar sig.. Det är ett tag kvar men men.. 

Fråga: Är ni spända för den nya novellen

Svar: Ja det är vi verkligen, vi har massor med ideér och vi är säkra på att denna kommer bli 100x bättre- 


Postat av: jasmina

sjuktbra meeeeeeeeeeeeeeeeer!! svar: kanske vill int etat ni ska avsluta denna novell den är jättebra men vill också veta hur dne nya novellen kommer va. Är Justin badboy eller inte i dne nya novellen???

Svar: Han kommer vara känd ;)
Justinbdrew

2013-09-22 @ 11:55:48
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Asså den här novellen är grym :) ÄLSKAR DEN <3<3<3<3 Vill ju inte att den ska ta slut men jag är så spänd till den nya som kommer sen :* Den kommer vara så grym! Jag känner det på mig :) <3

2013-09-22 @ 13:26:59
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra!
Längtar verkligen! ♥

2013-09-22 @ 14:29:05
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Super bra!
Svar: längtar till nästa men hoppas inte den kommer för fort vill få reda på mer om denna novell!

2013-09-22 @ 21:26:44
Postat av: Ellen

Ungefär hur många kapitel kommer det vara innan ni börjar på nästa novell?

Svar: Maybe runt 20 ? Vet inte riiiiltiigtt
Justinbdrew

2013-09-22 @ 21:27:42
Postat av: Kathrin

Längtar sjukt mycket!

2013-09-22 @ 22:00:19
Postat av: Nina

SÅååååå himla bra börja läsa den här novellen för nån dag sen o hann ikap nu så jävla bra

2013-09-27 @ 19:26:23
Postat av: Anonym

Kommer det komma ett kapitel den här helgen?

Svar: förhoppnings vis :)
Justinbdrew

2013-09-28 @ 14:18:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: