✔ I'm Right Here

Kapitel 40 - Vacation

" Du är trygg nu " viskade han i mitt öra och kysste min hjässa och en skön tystnad spred sig. 

Efter en lång väldigt lång stund av bara tystnad viskade Justin 

" jag älskar dig cass och bara dig " vilket fick hela mig att rysa och mitt hjärta hoppade ett slag, 

" jag älskar dig med " svarade jag så gott de gick med min svaga röst och mötte hans glada läppar i en kyss.

” Är jag förlåten nu? ” frågade han försiktigt. Jag tänkte efter det, han hade räddat mitt liv. 

” Ja ” svarade jag och burrade in mig i hans famn. 


 

Justin´s perspektiv 

 

Jag kan inte fatta att Cass var på väg att dö, pågrund av att vi var så idiotiskt lättlurade, att se henne och Bonnie så rädda de var gjorde ont. Riktigt ont. Vi hade kommit dit och väntat men ingen hade kommit då hade Beau som tur var kommit på att de säkert var hos oss och säkert försökte döda Cass och Bonnie. Jag måste tacka Beau varför jag måste vet jag inte men han räddade livet på Cass. Jag tittade ner på Cass som låg och sov i min famn, världens vackraste människa. Igår hade vi somnat direkt, hon hade förlåtit mig igår jag är lyckligast i världen. Cass ögon öppnades och hon tittade in i mina 

” Du stirrar ” sa hon tyst och jag skrattade

” Nej jag tittar ” svarade jag och hon fnittrade lite 

” de är läskigt ” svarade hon och jag böjde mig för att kyssa hennes läppar. 

” Ska vi gå ner ” frågade jag och hon nickade och jag lyfte upp hennes halvnakna kropp i min famn, de var konstigt att hon inte var skakig från igår. Jag satte ner henne på marken för att kunna sätta henne på mina axlar hon tjöt till och skrattade. Började gå ut hur rummet och jag böjde mig för att komma under  dörröppningen Cass skrek till när jag började gå i trappan. Jag böjde mig ner så hon kunde hoppa av när vi kommit ner och vi gick tillsammans in i köket där alla satt framför datorn, 

” Vad händer ” frågade jag och hoppade upp på en stol och drog upp Cass i knät. 

” Det finns en sista minuten resa till Grekland i morgon och vi behöver komma bort härifrån ett tag ska vi boka ” svarade Adam och jag fiskade upp en hårslinga från Cass hår som jag började leka med, 

” Gör så ” sa jag och kunde se Cass leende framför mig. Jag kysste henne mjukt och Beau harklade sig

” Är ni sams nu? ” frågade han och kollade osäkert på mig. Vi båda nickade och han sken upp i ett leende

” Fan va skönt ” jag log snett mot han. Cass hoppade ner på golvet och jag gav henne frågade blick

” Jag måste packa ” tjöt hon och började springa upp mot vårt rum och jag ställde mig upp och började gå till skafferiet där jag plockade fram en godispåse och började sedan gå upp för att hålla Cass sällskap. När jag kom in i rummet såg jag Cass på golvet med säkert hälften av hennes kläder runt sig och sin väska framför sig. 

” Hur går de ” frågade jag även fast hon kommit upp för typ 5 minuter sen. Hon tittade upp och svarade

” nja inte så super bra ” jag skrattade och slängde mig på sängen och granskade varje rörelse hon gjorde medan jag åt ur min godispåse. Hon tog upp plagg för plagg och slängde i väg varannan, tillslut hade hon bildat två högar och hon reste sig och plockade upp den ena och tröck in den i garderoben. 

” Ska inte du packa ” frågade hon samtidigt som hon veck plaggen i den andra högen

” De tar tio minuter babe ” svarade jag och hon kollade med stora ögon på mig hon himlade med ögonen och ställde sig upp. 

” Vad ska vi göra nu? ” sa Cass och satte sig i mitt knä. Jag fingrade i hennes silkeslena hår medan jag funderade över något roligt att göra. 

” Vi kan ta en promenad på stan ” sa jag och Cass ryckte på axlarna.

” Sure, jag hämtar dem andra ” sa hon och hoppade ner från mitt knä och gick ut från rummet. Jag ställde mig sakta upp och släntrade efter henne. 

När jag kommit ner från trappan hörde jag Cass röst från köket, hon förklarade att det skulle vara nyttigt att gå ut och gå eftersom att man gick upp flera kilon när man åkte utomlands. 

Tillslut hörde jag hur alla gav med sig och sa att dem kunde följa med ut en stund. Jag skyndade mig förbi köket och drog på mig mina skor och en munkjacka, eftersom det var lite blåsigt ute. 

Dem andra kom ut i hallen drog på sig sina skor och gick ut. Vi trängde som vanligt ihop i en bil eftersom vi var för lata för att ta två. 

 När Adam parkerade bilen på den fulla parkeringen, klockan var runt 5 så många människor yrade runt på stan. Alla klev ur bilen och började gå runt bland alla affärer. Solen lyste starkt och det var nästan så man svettades eftersom vinden avtagit. 

Efter någon timmes promenad började alla tröttna, och det hade konstigt nog blivit super hett. Nu svettades man verkligen. 

” Ska vi åka hem? ” sa Luke och suckade medan han drog sin tröja fram och tillbaka för att lufta. Alla nickade instämmande och vi började gå tillbaka mot bilen. Alla hoppade in och Adam började köra en annan väg hem, jag orkade inte bry mig eftersom jag var trött i benen och slut.

” Vi kan väll stanna och bada? ” frågade Adam och drog sin handled på pannan för att dra bort allt svett.

” Men vi har inga badkläder ” sa Antonio och såg ängslig ut. 

” Vi kör underkläder bro ” sa jag och kollade på Antonio som verkade rädd. Adam stannade vid en liten strand som låg folktom, då den inte var så lätt och hitta. Jag öppnade dörren och Cass som suttit i mitt knä hoppade ut och jag gjorde desamma och vi alla började gå de få metrarna till stranden, det fanns en liten brygga som sträckte sig en bit ut i vattnet. Vi började klä av oss så alla stod snart i underkläder förutom Antonio

” Kom igen nu ” sa jag och han skakade på huvudet jag suckade högt och drog mina armar om Cass och började gå med henne mot vattnet, två gestalter kom springande förbi och ut på bryggan där de dök i Cass tittade chockat på de. Jag skrattade åt kysste henne i huvudet och vi började gå upp på bryggan. Alla var nu i vattnet förutom jag Cass och Bonnie, och Antonio då som fortfarande var kvar på stranden. 

Cass trippade fram till bryggkanten och stack ner foten för att känna på vattnet, min blick var fast på hennes perfekta kropp som bara täcktes av en bh och ett par string trosor, jag stack fram mitt ben och puttade i henne. Hon viftade hysterisk innan hon nuddade vattenytan, jag kastade mig i efter och tog tag i henne under vattnet, ville vara säker på att hon inte drunknade. Jag stack upp huvudet ungefär i samma sekund som Cass och hon tittade mordhotande på mig, 

” Justin du är så.. ” började hon och jag avbröt henne genom att trycka mina läppar mot hennes, och hon log i kyssen vilket förstörde den och hon hoppade upp på min rygg då hon inte bottnade, jag började gå mot de andra som stod lite längre bort 

” Någon som vill tävla bort dit och tillbaka ” frågade Luke som älskade och tävla och pekade ut mot en liten ö  en bit ut i vattnet och jag och Beau och Stoph nickade.

 

Cassidys Perspektiv: 

 

” Klara.. färdiga.. gå ”  skrek jag och killarna började simma ut, snabbt gick de. Jag älskade när vi gjorde saker tillsammans de fick mig att glömma allt annat jobbigt. Som igår t.ex. Killarna vände nu och Beau och Justin var jämna i toppen medan Stoph och Luke kom en liten bit efter. Beau var precis före när de kom i mål,
” Beau vann ” skrek Jai och Beau sträckte ut armarna i en vinnande gest. 

” Men han startade för fan före mig så jag vann” började Justin. sämsta förloraren ever.

Jag simmade mot honom och drog mina armar om hans nacke för att hålla mig uppe

” Du måste acceptera att du inte är bäst på allt babe ” viskade jag mot hans läppar och han tänkte precis protestera när jag skakade på huvudet och han blev förblev tyst. 

 

 

 

Min kropp skakade av de kalla vattnet som jag varit i alldeles förlägne och jag började simma till bryggan som jag drog mig upp på och satte mig på för att torka samtidigt som jag tittade ner på de andra som fortfarande bada.
” Ska vi dra hem ” frågade Stoph och alla nickade och började dra sig mot stranden, jag reste mig och började gå till stranden som de andra där jag lät kläderna glida på min kropp, och började sedan gå mot bilen. Justin och jag hoppade in och jag satte mig i hans knä och hans blick söktes efter min, och jag mötte den, den drog sig ner mot mina läppar och sedan mötte han min blick igen och jag tryckte mina läppar mot hans och e började snabbt samarbeta med varandra. Bildörren öppnades och jag avbröt kyssen och resten hoppade in och började köra hemåt. 

Så fort vi kom hem gick alla upp på sina rum för att lägga sig då klockan var nio och vi skulle åka redan i morgon. Jag drog av mig mina kläder och bytte snabbt underkläder från mina blöta och satte sedan å mig ett linne innan jag vandrade till badrummet för att hämta mitt smink, jag öppnade upp dörren och borstade snabbt mina tänder och tog sminkväskan och gick sedan tillbaka till Justin som packade ner sina saker i den lilla delen som fanns kvar i väskan jag gick fram till den och la ner nessäsären och vi stängde väskan sedan. Justin kröp ner i sängen och jag drog ut ett par mönstrade leggings, ett linne och en stor munktröja som jag vek ihop på stolen och la mina vita Converse över, så fick ja mer tid i morgon. Jag kröp ner bredvid Justin i våran stora säng och gav honom en lång kyss, innan jag la mig till rätta och försökte sova. 

” Baby ” viskade Justin och kysste mig över ögonen för att jag skulle vakna, utan och öppna ögonen kysste jag mjukt hans läppar och han satte sig upp. 

” Hur mycket är klockan ” gäspade jag ur mig och kliade mig på armen. 

” Kvart i fyra ” jag nickade och satte mig upp i sängen och drog upp allt hår i en stor knut och promenerade sedan som en yrvaken zombie till stolen där kläderna fanns.

 


Äntligen, förlåt igen! Om ni komenterar bra nu kanske nästa kommer redan imorgon för de är redan klart :)

Skrev de när jag var utomlands :)

Fråga: Favorit parfym/body mist

Svar:

Tilde: Midnight dare från vs och girfriend och someday/someday summer edition

Agnes: Love Spell från vs och Girlfriend 

 

 
 

Postat av: Celebnovell

Jättebra dock vill jag påpeka en sak - hennes skador - jag menar hon blev skjuten dagen innan men kunde bada, springa och ja.. bete sig normalt. =/
- Tilde titta din mail -
Sv: Someday! :)

Svar: Oj tack för du sa de, de hade vi inte tänkt på haha tack igen :)Ska svara så snart som möjligt, måste prata med agnes hur vi vill ha den :)
Justinbdrew

2013-09-20 @ 18:13:51
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Kathrin

Super bra!
Hello darling

2013-09-20 @ 18:53:08
Postat av: Kathrin

Super bra!
Hello darling

2013-09-20 @ 18:53:08
Postat av: Emma

The keeeeeey

2013-09-20 @ 19:40:16
Postat av: Andrea

NÄSTAAAAA SNÄLLAAAA
Men en grej, vart är Bonnie?

Svar: Hon har inte försvunnit, hon har varit med hela kapitellet :)
Justinbdrew

2013-09-20 @ 19:43:48
Postat av: Sara

Asså, den är alltid lika bra!

The Key är den godaste parfymen någonsin!

2013-09-20 @ 19:56:41
Postat av: Anonym

Meeeeeeeera :)))) såååå braaaa!!!

2013-09-20 @ 23:27:39
Postat av: jasmina

sjuktbra meeeeeeeeeeer sv:The key, someday,girlfriend

2013-09-21 @ 11:06:25
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Älskar novellen

2013-09-21 @ 12:06:57
Postat av: Vicky

Såå himlaaans braaaa!! Har många favoriter:)

2013-09-21 @ 12:15:52
Postat av: Anonym

Snälla släpp en till idag!
Kan inte vänta mer är såååå bra!

2013-09-21 @ 16:06:49
Postat av: Anonym

As bra! Snälla ett kapitel till!!!

2013-09-21 @ 22:54:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: