Information

Julkalender 2013!

 
Ni kanske har märkt att uppdateringen har varit väldigt dåliig på sistonde, men det är bara därför att vi har haft fullt upp med att skriva kapitel till vårann julkalender! Okej det kommer komma ett kapitel per dag och på Advent alltså varje Söndag, kommer det vara ett kapitel plus en shoutout till någon av er!
 
 
Den startar på Söndag så om ni vill vara med om att vinna en shoutout på antingen en Instagram eller en blogg så får ni göra dessa saker:
1. Följ oss på Instagram: @agneslarssons och @tildemattsson, tilde är privat men de är bara att fråga så accepterar hon, Sedan om ni inte har instagram så är de bara att ni skirver de.
2. Kommentera eran Instagram och om ni ville ha en shoutout på din blogg så skriver du din bloggnamn och din Instagram så vi kan se att du följer oss. 
3. Ni är med och tävlar, den 1 December så kommer vi avgöra vem som vunnit. 

Postat av: Jasmine

Gud vilken bra idé om alla kapitel!! Älskar eran novell, den bästa jag läser! Jag skulle jättegärna vilja vinna en shoutout på min instagran @jasmineolofsson
Tack på förhand!
PUSS <3

2013-11-25 @ 21:17:23
Postat av: Anonym

Ni är så otroligt ambitiösa!
Är påriktigt super imponerad!

2013-11-25 @ 23:27:43
Postat av: Amanda

Min instagram är @alabamaaa

2013-11-26 @ 18:35:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: