✔ Orphanage Girl

Kapitel 25 - Miami Beach Here We Come!

 
 JUSTIN’S PERSPEKTIV

Jag gnuggade mig i ögonen och såg mig omkring, Fannie låg inte bredvid mig. Jag kollade mig omkring igen och hörde då att duschen sattes igång. Jag reste mig sakta upp och började sedan gå mot köket, jag gick ut ur rummet och fortsatte bort till trappan och sprang ner. När jag kom in i köket letade jag snabbt upp ett pannkaksrecept och började blanda ner alla ingredienser i en grön skål, när smeten var klar drog jag fram en stekpanna och började steka pannkakorna samtidigt som jag dukade och plockade fram bär. När pannkakorna var färdiga och bären låg i olika skålar hörde jag steg i trappen och Fannie dök upp i öppningen till köket, hon hade ett stort leende på läpparna och jag gick fram och fångade henne i mina armar. Jag kysste hennes läppar och hon besvarade kyssen, jag ledde bort henne till barstolarna och hon satte sig på en jag gick snabbt till andra sidan och satte mig mittemot henne. 

" Inte viste jag att Bieber kunde göra pannkakor.. " sa hon med ett litet fnitter jag skrattade bara och vi hög sedan in på pannkakorna. 

” Vad ska vi göra idag? frågade hon med munnen full av mat. Jag flinade retsamt till henne och kollade sedan ner i min mat, jag försökte fundera ut något som vi kunde göra. 

” Miami Beach? ” sa jag frågande och kollade upp på henne, hon nickade gillandes och vi fortsatte äta under tystnad. 

 

” Ska jag ha denna eller denna? ” sa Fannie och höll upp två olika bikinis, jag skakade på huvudet

” Ärligt talat bryr dig för mycket om vad andra tänker ” sa jag och hon kramade om mig och sa 

” Det var för din skull jag frågade ” sa hon och log flörtigt mot mig, jag skrattade åt de hon just sakt och pekade på den ljusrosa. Hon skrattade och tog med den in i badrummet och bytte om, medan hon gjorde de passade jag på att byta om till ett par badbyxor. När Fannie kom ut igen hade hon på sig ett par små shorts med ett spets linne över. Hon öppnade upp dörren och jag gick tätt bakom henne, jag hoppades verkligen inte det skulle vara en massor med fans och papparazzis på stranden. Vi gick ut och hoppade in i bilen, jag satte mig i förarsätet och Fannie bredvid. Jag stoppade i nyckeln och vi började köra mot stranden. 

 

Väll framme vid stranden slängde vi ut handdukarna, och Fannie drog av sig sina shorts och sitt linne. Innan hon la sig ner på handuken, jag la mig sedan bredvid henne och hon la upp sin huvud på min arm, Jag drog på mig mina raybans. Efter en stund kände jag blixtar och jag tittade upp och kunde se några papparazzis stå och fota en bit bort, de började komma några fans fram som ville ta kort. Jag tog ett varsitt kort med de och skrev några autografer. 

” Ska vi bada? ” frågade Fannie sedan jag nickade och började gå mot vattnet jag sprang en bit ut och kastade mig sedan ner i vattnet, när jag sedan var ovanför ytan igen drog jag fingrana igenom håret som lagt sig platt på mitt huvud. Jag kollade på Fannie som stod vid vatten kanten, jag började gå mot henne och fångade in henne i en blöt kram. Hon skrek till av de kalla vattnet och puttade bort mig, jag fångade in hennes hand i min och drog med henne ut en bit, där jag puttade tillräckligt hårt för att få henne att tappa balansen och ramla ner i vattnet. Hon reste sig sedan helt dyngblöt upp och blängde surt på mig jag gick mot henne och kramade om henne och jag lyfte upp henne och hon slingrade sina ben runt min midja och kysste mig mjukt. Hon verkade ha glömt det som just hände, tänk vad Bieber kunde göra! 

 

 NÅGRA MÅNADER SENARE/SLUTET PÅ SOMMAREN

 

Jag vaknade av en duns och förstod att planet landat i LA, jag skulle nu på fortsätta Believe tour och Fannie skulle fortsätta skolan vi skulle inte träffas på flera veckor, FML. Hon skulle försöka få ledigt och komma på någon konsert så vi i alla fall kunde träffas några gånger, det kändes faktiskt skit. Några gånger var verkligen inte tillräckligt.  

 

FANNIE’S PERSPEKTIV

 

Tårarna började sakta rinna ner för mina kinder när jag plötsligt insåg att jag inte skulle träffa Justin på mer än tre månader. Jag kastade mig om honom och han kollade frågande på mig. Han satte två fingrar under min haka och lyfte sakta upp mitt ansikte mot hans

” Varför gråter du Shwaty? ” sa han, han log och kysste mig sedan mjukt. 

” Jag insåg att jag inte kommer träffa dig på mer än tre månader ” sa jag och snörvlade ljudligt. 

” Men vi kommer ju ringa varandra ” sa Justin och log tröstande. 

” Men det är inte samma sak som att träffas ” sa jag tyst och Justin kramade om mig länge och gav mig sedan en kyss, jag besvarade den och Alfredo meddelade att Justin´s plan skulle gå nu. 

Jag torkade bort tårarna och tittade på Justin.

” Lova att du ringer i kväll ” sa jag och han nickade och försvann sedan med Alfredo bort över flygplatsen. Jag tog min väska och gick bort över flygplatsen mot utgången där Sonia och Sess stod och väntade med bilen. Medan jag gick mot parkeringen tänkte jag på Sess, hon hade berättat att hon hade gjort abort och Liam hade förlåtit henne. Jag kunde skymta bilen en bit bort så jag ökade takten lite, forsatte framåt. När jag äntligen nått fram till bildörren öppnade jag den snabbt och hoppade in i baksätet. Sonia och Sess vände sig snabbt om och tittade frågande på mig. Jag slog ut med armarna och Sess sa

” Har du gråtit? ” Jag nickade

” Eh, jag ville inte lämna Justin ” Sonias och Sess ansikten förändrades snabbt från oroliga till glada, jag log lite för mig själv. 

” Vad gulliga ni är ” sa Sonia och vände sig tillbaka mot ratten och startade bilen och körde snabbt ut från flygplats parkeringen. 

 

Paniken drabbade mig snabbt när jag såg dem två strecken framför mig. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog snabbt upp min mobil och skrev ett meddelande till Justin

Fuck, Fuck, Fuck Jag är Gravid! 

Det kom snabbt fram på skärmen att Justin ringde och jag svarade snabbt. 

” Jag är Gravid? ” sa jag högt. Jag hörde hur han andades i luren. 

” Men varför skrev du fuck? ” sa han tyst. 

” Jag vet inte, jag fick bara panik ” sa jag ännu tystare. 

” Så du tänker behålla barnet? ” sa Justin om ännu tystare än förut. 

Jag nickade för mig själv och sa sedan 

” Ja.. ” Jag kunde nästan höra hur han log på andra sidan telefonen. 

Tänk vad livet kunde ändras, från att ha varit en barnhemsflicka till att ha barn med Justin Bieber eller ja nästan i allafall.. 


Postat av: Ida

Omajgad. Vill ha epilogen nuuuuu.

Svar: Kommer ikväääll hååålll uuuut! :)
Justinbdrew

2013-06-29 @ 14:41:01
URL: http://Imanangel.devote.se
Postat av: Your Design

Sugen på en design? Kolla in på bloggen,och se om du är intresserad!

2013-06-29 @ 19:11:53
URL: http://yourdesiign.blogg.se
Postat av: Kathrin

Fattar inte det sista där med sträck och så..

Svar: Om det är två streck på graviditetstestet betyder det att man är gravid..
Justinbdrew

2013-06-29 @ 19:20:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: