Svar På Tal

Så Gulliga Läsare Vi Har!

 
 
Omg blir tårögd av kommentarer som denna, jag hoppas ni förstår hur mycket en kommentar betyder? Det spelar ingen roll om den är lång eller kort. Vi vill börja att tacka dig och alla andra som kommenterat!
och sjukt mycket tack för denna gulliga kommentar Hanna, detta gjorde absolut min kväll/natt. Så du vet är vi två stycken vid namn Tilde och Agnes. Jag vet inte hur vi ska tacka dig, men Tack Tack Tack x 1000
 
Svar på Hannas frågor:

Denna novellen kommer bli runt 60 + kapitel och det tar nog ett tag att skriva alla kapitel så du får nog hänga med ett tag, och självklart kommer vi börja på en ny novell efter denna. Vi har massor med ideér till kommande noveller i alla fall jag Agnes och det hoppas jag Tilde också har. Vi kommer nog fortsätta att skriva ganska länge framöver så du behöver inte vara orolig, Haha men det glädjer mig att du skriver att du nog aldrig kommer sluta läsa våran blogg. Tusen Pussar och Kramar till dig söta Hanna och jag hoppas du fick svar på dina frågor, annars kan du kommentera igen ! :*

KAPITEL 10 FINNS UNDER DETTA INLÄGG
 
/Agnes

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: