✔ I'm Right Here

Kapitel 9 - Oh, Bonnie Have A Hangover

 

 

Justin’s Perspektiv 

 

Jag knackade hårt på dörren och strax där efter öppnade en yrvaken Cass dörren. 

” Oj, väckte jag dig? ” sa jag och kollade oroligt på Cass. Hon skakade på huvudet

” Har Bonnie vaknat än? ” sa jag och klev in i deras hall. Först då märkte jag att hon bara hade på sig underkläder och en tröja som räckte till rumpan.

” Juustiin ” sa hon när hon märkte att jag kollade. 

” Det är inte mitt fel att du bara har på dig det där ” sa jag och nickade mot hennes tröja med ett flin på läpparna.

” Inte mitt fel att du kom just nu! ” svarade Cass

” Så du menar att om det skulle kommit någon helt random skulle du fortfarande ha det du har på dig nu? ” 

” Ja? ” sa hon och började gå in mot köket. 

” Vad är det för speciellt med mig då? ” sa jag sårat. 

” Då har jag väll på mig detta för din skull ” sa hon och sträckte ut armarna vilket resulterade att man såg en bit av hennes solbrända mage. Jag skrattade och nickade nöjt. Hon öppnade fyrsen och drog fram två Yollibox, hon räckte fram ena till mig och jag tog kärleksfullt. 

Oh gash jag har börjat få känslor för henne fan fan fan. Jag brukar aldrig bete mig såhär mot en tjej, hon började gå mot altan dörren som hon öppnade och jag hängde efter. Hon satte sig på en av solstolarna som stod framför deras nergrävda swiming pool. Jag slog mig ner på stolen bredvid. Jag kollade då och då på Cass som låg och tittade ut i tomma intet samtidigt som hon åt. Ett högt ljud lätt innefrån och min blick som nyss legat på Cass flyttades mot huset där Bonnie kom ut genom dörren, Cass slet också blicken från de hon tittat på och kollade på Bonnie istället

” Vart finns det alvedon ” sa hon och Cass var snabb med att svara 

” Skåpet vänster om kylen ” hon nickade och gick sedan tillbaka in i huset. 

” Riktigt bakfull ” sa Cass och vände blicken mot mig igen. Jag nickade fundersamt och tänkte på om Jag, Cass, Bonnie och killarna kanske kunde ha en filmkväll. Jag skulle kunna komma närmare Cass, Nej fan Justin vad tänker du. Jag han inte hindra mig innan orden han flygga ur min mun och till Cass. 

” Kanske Jag, Du, Bonnie och killarna kunde ha en filmkväll? ” Hon nickade och vände blicken mot mig igen. 

” Det gör vi ” sa hon och ställde sig upp och gick mot dörren. Hennes rosa trosor döljde knappt halva hennes rumpa. Jag njöt av utsikten tills hon försvann in genom dörren. 

Jag ställde mig upp och följde med henne in igen. Vi slängde skräpet och Cass vände sig om mot mig. 

” Vi drar hem till dig och säger till killarna ” sa hon och jag var förvånad över hennes förslag. Hon hade endas vart hos mig en gång och det hade inte slutat så bra kan man säga. 

” Visst, jag behöver ändå hämta lite saker ” 

” Följ med upp, jag ska bara byta om ” Jag flinade mot henne och hon himlade med ögonen. 

” Ditt lilla Pervo Justin ” sa hon och drog med upp för trappen och mot sitt rum. 

Bonnie låg gömd under täcket och snarkade tyst. Jag satte mig på sängkanten och tog upp min mobil. Cass försvann in i sitt WIC och efter stund kom hon ut. 

” Är detta snyggt ” sa hon och snurrade ett varv, hon hade på sig ett par tajta jeans som gjorde att hennes rumpa såg perfekt ut och en vit luftig tröja med någon slags bh under. 

” Snyggt ” sa jag och nickade och hon gick vidare mot sitt sminkbord som stod tvärs över rummet. Jag tog tag i hennes handled och drog henne till mig. 

” Du behöver inget smink, du är fin i alla fall ” Hon rodnade och gömde sig i sina händer. 

” Gör inte så ” sa jag och tog bort hennes händer. 

” Vad gör ni då? ” sa plötsligt Bonnie som troligen vaknat. Hon drog sig snabbt ur mitt grepp, 

” Nothing ” sa hon snabbt och gick snabbt bort till hennes sminkbord som inget har hänt.

” Vi drar till Justin, du, jag, Justin och killarna ska ha Movie Night! Vi kommer snart ” Bonnie nickade till svar och Cass smetade på mascara på sina ögonfransar och gick sedan mot Bonnie. Hon lipade bara mot mig och kramade sedan om Bonnie, jag reste mig och gick ut ur rummet, och Cass kom direkt efter. Vi gick ner för trappan som ledde ner till vånigen under. Jag kände någon som slängde sig över mig och jag vände huvudet och tittade in i Cass vackra ögon. Hon hade ett leende på läpparna och ett sött fnitter lämnde henne, jag fortsatte ner för trappan med Cass på rygggen, hon hoppade av och snörde på ett par vita låga converse och jag drog på mig mina supras. Hon tog ett ciggaret paket och en tändare och la ner i fickan. Hon öppnade dörren och gick ut och jag föjde efter bort till min Fisker Karma som stod parkerad på deras uppfart, jag låste upp och hoppade in i förarsätet och öppnade dörren bredvid inne från och hon hoppade in. Jag bakade ut från uppfarten och började åka mot motorvägen där jag gasade på, jag tryckte på knappen vi dörren som mende att fönstrerna skulle åka ner vilket de gjorde, Cass drog upp sitt paket med ciggareter och räckte en mot mig och tog sedan en till sig själv. Jag satte en mellan mina läppar och Cass tände på den och tände sedan sin egen. Jag tog ett bloss och blåste sedan ut röken som försvann på en millesekund med vinden. 

 

Jag parkerade min bil, eller våran bil det var killarnas också. Jag och Cass gick över grusgången och jag öppnade ytterdörren och lät henne gå in. Killarna satt som vanligt och luffade framför tv:n i vardagsrummet. 

” Hey ” ropade jag och sparkade av mig mina skor och drog med mig Cass in mot killarna. 

” Hej syster min ” sa Cristopher och och vinkade och Cass himlade med ögonen.

” Vi ska ha en filmkväll fixa till er och sedan drar vi tillbaka till Cass ” Sa jag och drog med mig Cass uppför den lilla trappan och in på mitt rum. 

” Usch ” sa Cass och tittade sig omkring i rummet. Jag förstod henne det låg kläder precis överallt och några gamla flaskor öl från förra helgen, det var även en unken doft i rummet som gjorde det hela värre. 

” Jag som trodde mitt rum var värst ” sa hon och gick fram till fönstret och drog upp perienerna till fönstret. Ljuset fyllde rummet och rummet såg plötsligt ännu stökigare ut. 

” Jag måste nog komma och hjälpa dig någon dag ” sa Cass och jag skrattade och nickade. 

Hon slog sig ner på min säng. 

” Du vill inte veta vad som hänt i den sängen ” sa jag och vände mig om mot min garderob med ett flin. Cass skrattade och satte sig på golvet i stället. 

Jag drog fram en väska som jag fyllde med lite kläder, mobil laddare och annat nödvändigt innan jag vände mig om mot Cass 

” Ska vi gå? ” sa jag och hon nickade ivrigt och ställde sig upp från det smutsiga golvet. 


Kommentar Fråga: Har ni smakat Yollibox någon gång? Det är frusen yoghurt. 

 

Skrivet av Agnes & Tilde


Postat av: Anonym

BÄÄÄÄSSST! SNÄLLA NÄSTA IKVÄLL? :D :D

2013-07-09 @ 18:42:01
Postat av: Jasse

Jag har aldrig smakat det men det verkar gott:) JÄTTEBRA KAPITEL:):) när kommer nästa?:)

2013-07-09 @ 20:04:46
Postat av: Agnes

Har aldrig smakat men de verkar as gott! :D jätte bra kapitel, ett till inatt? Luv ya

2013-07-09 @ 23:46:52
Postat av: hanna

Din novell är nog en av dom bästa novell bloggarna jag har läst!! Det händer saker och man (iaf jag) har inte tröttnat för att det går för segt eller för fort fram om du fattar vad jag menar;D iaf så när du är färdig med denna, vilket jag hoppas inte är på ett tag, ska du fortsätta skriva då? Har du några andra idéer? För som sagt jag kommer nog aldrig sluta läsa din blogg!! Puss och kram!:DD

Som svar på frågan:
Har aldrig smakat men som alla andra har skrivit så verkar det gott. ;)

Svar: OMG, Du är så sjukt gullig! Du kan läsa våra svar i ett inlägg vi gjort :)
Justinbdrew

2013-07-10 @ 00:17:31
Postat av: Kathrin

Aldrig smakat :)

2013-07-10 @ 11:54:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: