✔ I'm Right Here

Kapitel 24 - Why did you want to do suicide?

 

 

Justin’s Perspektiv: 

 

Jag sträckte sakta på mig och satte mig upp i mitt nya rum. Rummet var lagom stort med en dubbelsäng stående mot väggen rakt fram. På vägen dörren fans var det en garderob som täckte den yta som fanns kvar. Det fanns tyvärr inget fönster i rummet så det var ganska mörkt och instängt, men jag fördrog hellre det än ljust. Plötsligt knackade det på dörren och Cass kom in och stängde snabbt dörren efter sig. 

” Killarna undrar om du ska ha frukost? ” sa hon och satte armarna irriterande framför brösten. Hon bar ett vitt linne och ett par mjukishorts. 

” Ja ” sa jag och sträckte på mig ännu en gång. 

Jag gjorde ett kom tecken åt Cass och visade med handen att hon skulle sätta sig bredvid mig i sängen. Hon gjorde som jag sa och satte sig. 

” Jag vill bara reda ut det här med oss, vart står vi i våran relation? ” sa jag och Cass ansiktes utryck ändrades snabbt från irriterad till lugn. 

” Jag vet inte ” viskade hon och slog ner sin blick i knät.

" Men vad känner du för mig " sa jag och mötte hennes oroliga blick, hon tog ett djupt andetag

" Kärlek " mumlade Cass och jag pustade ut av lättnaden. 

" Jag trodde det bara var jag som kände på de sättet " sa jag och Cass gav mig ett leende. 

" Du jag gillar dig, mycket och så men jag kan inte göra de här för Bonnie, även om hennes känslor för dig har minskat " Fy fan vad skönt, Bonnie gillade mig inte lika mycket längre. 

" Då håller vi våran relation hemlig " sa jag och tryckte mina läppar mot hennes. Sakta började jag massera mina mot hennes, jag kunde höra steg som närmade sig och avbröt snabbt kyssen och Cass ställde sig upp och sprang och ställde sig vid dörren som snart öppnades av Adam, 

" Kommer ni? " vi nickade och följde med honom ner till köket dör frukost var uppdukat, pannkakor, bär och grädde. Jag satte mig på stolen och Cass på den sista lediga stolen bredvid mig, vi hög in på pannkakorna.

" Så vad ska vi göra idag då " frågade Stoph efter en stunds tystnad. Jag rykte på axlarna och Stoph sa

" Cass du och Bonnie kan väll åka till centrum och handla mat och sånt  " Bonnie nickade och de reste sig upp tackade för maten och försvann upp för trappan. 

 

Cassidy’s Perspektiv:

 

Gud det kändes både bra och dåligt, bra för jag gillade Justin men dåligt att vi häll de hemligt, visst de var bra att de andra inte visste något i början men de var jobbigt att ljuga för Bonnie. Vi var nu uppe på mitt rum för att byta om. 

" Jag ska duscha " sa jag och Bonnie nickade. Snabbt tog jag en handduk och kläderna jag skulle ha och försvann in i badrummet. Min pyjamas åkte av och jag öppnade dörren till den enorma duschen jag skruvade på vattnet som sakta började rinna en rysning for igenom min kropp av de kalla vattnet som snart byttes ut mot varmt vatten jag masserade upp ett lödder med schampo i mitt hår och sköljde sedan ut de. När allt schampo var ur håret la jag i en in packning i håret, samtidigt som den var i tvålade jag in min kropp och rakade mig på behövliga ställen. Sakta sköljde jag ur inpackningen och tvålen och klev sedan ut ur duschen. Snabbt lindade jag en handduk runt min kropp. Jag torkade min kropp och satte handduken i en turban på huvudet, jag satte på mig mina underkläder och sedan mina mörk blåa hollister jeans och ett vanligt vitt linne och min A&F munktröja. Jag gick sedan tillbaka till mitt rum där Bonnie satt klar på sin säng. Handduken drog jag ur mitt hår och Bonnie reste sig upp och hjälpte mig och föna mitt hår medan jag sminkade mig, jag satte på mig en concealer, inte för jag hade så mycket att täcka, jag applicerade lite under mina ögon för att se lite piggare ut då den va lite för ljus. Sedan gjorde jag en sotning med skuggor från min Naked 2 palett eyeliner satte jag sedan på och gjorde min vanliga vinge, de var något som jag inte kunde gå ut utan, eller jo om jag inte skulle visas för någon. Min vingade eyeliner. När jag var klar var Bonnie precis de också så jag drog ut mina vita låga Converse och knöt på dem på mina fötter. Vi båda var nu klara så vi gick ut i hallen. 

" Vilken bil ska vi ta? " frågade jag och Justin svarade.

" Fisker Karman " Sa Justin, jag ryckte på axlarna och tog nycklarna till den och gick sedan ut genom dörren. Varför hade han varit så bestämd det spelade väll ingen större roll om jag hade tagit Range Rovern. Jag hoppade in i förarsätet och Bonnie bredvid. Jag backade ut från uppfarten  och Bonnie harklade sig tyst. Jag vände en frågande blick mot henne. 

" Du jag måste bara fråga varför försökte du ta självmord? " sa hon efter en stunds tystnad. Jag tog ett djupt andetag för mig själv.

" Kändes som jag inte behövde leva för jag var ändå var osams med allt och alla och de skulle bli mycket bättre utan mig, jag orkade inte med livet, men ska jag vara ärlig jag kommer säkert försöka igen " Hon stelnade till och hennes blick stannade mitt på vägen. 

" Det kommer du inte göra, jag lovar jag och killarna kommer se till så du inte gör det " sa hon och jag log för mig själv och kunde se köpcentrumet lite längre fram.

" Du och jag drar och shoppar i morgon, jag fick inte med mig alla mina kläder " sa jag och Bonnie nickade ivrigt. Hon älskade att shoppa. Jag parkerade bilen på en ledig plats och vi tog en kundvagn och började gå in i köpcentrumet, de fanns tre våningar, leksaker och inredning var på den översta. Kläder och skönhet på den mittersta och mat på bottenplanen. Första delen var det grönsaker, Bonnie tog en påse som hon fyllde med potatis medan jag plockade tomat, annans och jordgubbar. Vi kom sedan till en massor med torrvaror, jag slängde ner makaroner, nudlar och spaghetti. Sen plockade jag i mjölk, juice, yoghurt, ägg, grädde och bröd. När vi fyllt vagnen med en massor med saker vi behövde, frukost lunch och middag sen snacks och dricka tills veckan fram över. 

 

När vi var framme vid kassorna bestämde vi oss för att vi var värda en varsin Ben & Jerry. Så vi gick bort till frysen och Bonnie tog snabbt sin favorit, Cookie Dough och jag bestämde mig för att ta någon annan en Blondie Brownie som jag tog varje gång så jag plockade ut en Chubby Hubby. Sedan gick vi bort till kassorna och jag plockade upp alla varor på bandet medan Bonnie packade in allt i kassar, jag stoppade in mitt kontokort i läsaren och slog in koden. När vi var klara tog vi kassarna och gick ut och började gå mot bilen. 

Vi stoppade in påsarna i baksätet så de förmodligen inte skulle få plats i bakluckan då den inte var tillräckligt stor.  

 

Justin’s Perspektiv: 

 

Så fort tjejerna dragit gick vi alla ut till Range Rovern för att lasta in alla vapen i huset, de kändes inte speciellt bra om vi hade gjort det om dem hade varit här, så vi lurade iväg dem till att handla. Adam öppnade bakluckan och tog en av träningsväskorna som var fylld med vapen. När alla var ut plockade gick vi tillbaka till köket och jag flyttade på kylskåpet där dörren till vårt lönnrum fanns. Det var smalt och krokar som hängde längst väggarna. När alla vapen var sorterade på väggarna och kylskåpet tillbaka flyttat gick jag upp för trappan och in i mitt rum. Jag drog upp garderobs dörren till den stora garderoben som stod i mitt rum. Jag hade största garderoben av alla och de var typ en fjärde del av den som var full, så jag hade inte så mycket kläder. Jag drog ut mina spring shorts och bytte sedan om till de, jag gick ut till vardagsrummet på övervåningen där de var ett gym. Tv:n tryckte jag igång direkt en fotbollsmatch fyllde den svarta apparatens skärm och jag hoppade sedan upp på springbandet. Jag skulle inte hinna springa så länge då vi skulle iväg snart, jag skulle max hinna springa en kvart då vi skulle dra om en halvtimme innan Bonnie och Cass kom. Bandet startade och jag började springa i snabb fart medan jag tittade på matchen på tv:n. Vi skulle träffa några vi kände som vi skulle slå ihop oss med för att döda ett gäng som bodde här i närheten, dem vi skulle döda samarbetade med Revanges. Dem visste inte att vi bodde här, och de skulle inte få veta för vi skulle smyga in med dräkter och döda alla. För att inte vi skulle skadas senare. Jag visste att vi skulle behöva träna upp Bonnie och Cass senare då de måste kunna försvara sig och kanske behöva hjälpa oss senare. Dem är redan inblandade i skiten och kan inte komma härifrån dem kommer alltid vara problem för våra fiender. Men vi skulle till Beau, Jai och Luke inte för att planera något utan mest för att Bonnie och Cassidy skulle lära känna varandra. 


Här har ni kapitel 24, ni var lite dåliga på att kommentera förra men men.. 

Favoritlåt just nu? 

Minst 8 kommentarer tills nästa 

 

Postat av: Sammi

jättebra kapitel:) min favorit låt är Believe:)

2013-07-31 @ 18:02:04
URL: http://justiniskidrauhl.blogg.se/
Postat av: jasmina

skitbra meeeeeeer, Boyfriend live och be alright

2013-07-31 @ 18:35:11
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Maria :*

Jätte bra! Min favorit låt är Be Alright

2013-07-31 @ 18:44:55
Postat av: ebba

jätte bra :) när kommer nästa? :)

2013-07-31 @ 18:55:24
Postat av: http://jbiebsstories.blogg.se/

Vill ni göra länkbyte med min novell blogg? :D Skulle bli så glad ! I inlägg självklart :D

Svar: Ja det vill vi jätte gärna göra, jag gör det nu och kommenterar din blogg när jag är klar! :*
Justinbdrew

2013-07-31 @ 19:15:47
URL: http://jbiebsstories.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jätte bra! min är nog let her go by passenger

2013-07-31 @ 19:42:01
Postat av: Kathrin

Min favorit låt är nog #thatpower

2013-07-31 @ 21:47:39
Postat av: Kathrin

Min favorit låt är nog #thatpower

2013-07-31 @ 21:47:42
Postat av: Kathrin

Min favorit låt är nog #thatpower

2013-07-31 @ 21:47:50
Postat av: Ida

Jättebra som vanligt! Be alright är favvisen nu :)

2013-07-31 @ 22:08:10
Postat av: Tilda <3

jätte bra! mera mera!!!...

2013-08-01 @ 08:35:53
Postat av: Anonym

jätte bra! mera mera!!!...

2013-08-01 @ 08:36:13
Postat av: Tilda

jätte bra! mera mera!!!...

2013-08-01 @ 08:36:41
Postat av: Celebnovell

Jättebra. Har många favoritlåtar men... Slow Down. :)

2013-08-01 @ 10:02:56
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg du har! :)

2013-08-01 @ 13:58:28
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se
Postat av: Elin

As bra :) Vet inte vilken som är min favoritlåt :/

2013-08-01 @ 15:52:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: