✔ I'm Right Here

Kapitel 16 - French Kisses

 

Grabbarna följde med mig ut och till bilen, Cass bil. 

” Du är bara 15 Bro ” sa jag och slog till Stoph på axeln. 

” Mitt hem min fest ” sa han och himlade tjejigt med ögonen. 

” Rätt ” sa Antonio och flinade mot Stoph som sträckte upp handen i en High Five. 

Jag hoppade in i förarsätet med Adam bredvid där bak satt Stoph och Antonio. 

” Har du fått ditt första ligg ännu då Stoph ” hörde jag Antonio fråga. Jag flinade för mig själv, det måste han väll fått? 

” Nej ” mumlade Stoph och tittade ner i marken. 

” Allvarligt Bro? Det måste vi fixa ” sa jag och svängde precis in på uppfarten till Cass och Stophs hus. Bilen parkerade jag på uppfarten och hoppade sedan ut och började gå mot ytterdörren, det dunkade från musiken innefrån vilket betydde att festen redan hade börjat. Jag kände på mig att detta skulle bli en vild natt. 

” Drick inget nu ” sa Antonio men började sedan skratta. Han var inte allvarlig, såklart skulle kanske inte Stoph dricka han var 15, men själv fick vi andra egentligen inte ens dricka själva så jag menar Who The Fuck Cares? Jag öppnade dörren och steg in, jag mötes av dånande musik och människor som dansade med varandra. Jag såg Cass sitta en bit bort med Bonnie bredvid sig, dem skrattade och höll var sitt röd plastmugg i handen. Jag skyndade mig fram och satte mig mellan dem. 

” Tjena brudar ” sa jag och la armarna runt deras axlar. Bonnie fnittrade till och jag märkte då att hon redan var en aning berusad, hoppas det inte slutar som förra gången. 

” Hey ” sa Cass, hon var inte full. 

” Jag ska bara hämta något och dricka ” sa Bonnie och vinglade iväg mellan alla människor. 

” Hur mycket har hon druckit? ” sa jag och Cass skakade på huvudet. 

” Ärligt talat ganska mycket ” sa Cass och jag nickade och tittade ut över folkmassan. Det var mycket folk från skolan, men också människor som såg mycket äldre ut. 

Jag vände mig flinande mot Cass

” Hörde att din bror var oskuld ” sa jag, Cass skrattade till. 

” Haha ja, han har berättat ” sa hon. 

” Undrar när han blir av med den, och med vem? ” flinade jag och Cass putade till mig på axeln. Vi satt tysta bredvid varandra och tittade ut på folkmassan som dansade och hoppade till Miley Cyrus nya låt We Can´t Stop som dunkade i högtalarna som var placerade i hörnen i rummet. Jag vände min blick mot Cass, hon vände sig mot mig och tittade in i mina ögon, hennes blåa smälte mig det var något speciellt. 

” Ska vi dansa? ” sa hon och fnittrade. 

” Du vet att jag inte kan dansa ” sa jag och skrattade. 

” Vänta ” sa Cass och försvann mot köket hon kom sedan tillbaka med två röda pappersmuggar. Hon räckte mig den ena

” Drick så du blir full och sedan kan vi dansa ” sa hon och jag svepte i mig glaset på någon sekund. Cass gjorde det samma, hon gjorde inte det minsta tecken på att det var starkt, hon hade väll druckit sådant förut. 

” Så vill dansa? ” sa hon och skrattade 

” Om du tror jag är full så är jag inte det ” sa jag och skrattade, hon tog min hand och drog med mig ut på dansgolvet i alla fall, Bonnie var försvunnen så det gjorde inget om vi dansade lite. Till en början hoppade vi bara upp och ner med händerna i luften, men det blve mer och mer dans. Efter en stund drog jag med mig Cass för att hämta mer att dricka. Jag orkade inte bry mig om vad det var så jag svepte glaset i en ändå klunk och drog sedan med mig Cass tillbaka till dansgolvet. 

 

 

 

Cassidy’s Perspektiv 

 

Justin och jag hade blivit rejält fulla vid denna tiden, klockan var strax efter 3 på natten

Vi hoppade och sjöng med till musiken som spelades i högtalarna. 

” Har du sett till Bonnie? ” skrek jag mot Justin som skakade på huvudet, jag suckade högt och tittade mig omkring och kunde finna henne dansade en bit bort. 

Jag tittade in i Justins ögon, och sedan ner mot hans läppar och sedan upp mot ögonen igen, 

” Jag vill verkligen kyssa dig ” kunde jag höra han säga och jag tryckte mina läppar mot hans i en mjuk kyss. Hans läppar masserade mina och Justins armar vandrade från min rygg ner mot min rumpa som han klämde försiktigt på, jag virade mina armar runt hans hals. Jag drog mina fingrar genom hans hår och han slickade min underläpp för att få tillträde till min mun, jag öppnade munnen och lätt hans tunga glidain i min mun. Jag var full, men vad höll jag på med egentligen? Jag tryckte min kropp mot hans skrev vilket gjorde att hans stönade till.

” Jag ska bara gå och hämta något att dricka ” sa jag för att irritera honom, jag vände och gick  mot köket, plötsligt blev allt svart och jag fick rejält ont i huvudet. 

 

Ingen’s Perspektiv 

 

Timmarna gick och gick och klockan började snart närma sig 5 på morgonen, dem flesta hade gått hem. Dem ända som var kvar var Cass, Stoph, Justin, Antonio och Adam. Stoph, Antonio och Adam låg sovande på vardagsrummets golv. Cass och Justin låg tillsammans i Cass säng eftersom Justin hittat henne på golvet och bart upp henne där. Bonnie hade försvunnit så fort hon sätt Cass hångla med Justin. Det krossade henne eftersom Cass sagt att det inte var något mellan henne och Justin. Hela huset var i en hel röra, det var smutsigt, låg plastmuggar överallt och fullt med flaskor med sprit och öl. Man kan säga att det såg ut som någon släppt ner en bomb i huset. En lukt av alkohol och rök låg över rummet. Killarna och Cass sov fridfullt men det dem inte visste var att om några timmar skulle Cass och Stoph föräldrar komma hem. 


När detta kommer ut sitter nog jag på båten. Detta blir min lilla semester på bloggen. 

Fråga: Tror du kyssen mellan Cass och Justin kommer betyda något i framtiden 

 


Postat av: Elin

Jätte bra! Ja, jag tror kyssen kommer betyda något :)

2013-07-16 @ 20:25:15
Postat av: Emelie

Jätte braaa :)
Mer

2013-07-16 @ 22:12:06
Postat av: Thilda

jag hoppas verkligen att kyssen kommer betyda något i framtiden! :DD

2013-07-17 @ 00:56:57
Postat av: Maria :*

Sjukt bra!! Meeeeeer!

2013-07-17 @ 03:43:58
Postat av: Kathrin

Hoppas det :)

2013-07-17 @ 10:27:27
Postat av: Anonym

Jääättebraa:) jag hoppas att kyssen betyder nåt i framtiden:) kram

2013-07-17 @ 13:49:10
Postat av: Jasmine

Jääättebraa:) jag hoppas att kyssen betyder nåt i framtiden:) kram

2013-07-17 @ 13:49:35
Postat av: jasmina

skitbra meeeeeer, svar p frågan:maybe, maybe not kanske,kanske inte

2013-07-17 @ 19:28:43
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Lina

fett braaaaaaa

2013-07-18 @ 16:38:34
URL: http://linasliiiv.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: