✔ Learn Me To Forgive

Chapter 8 - You Sucks

 
Destinys Perspektiv:

Kameran var på och vi flängde runt som galningar över gräsmattan. 

Killarna hade bestämt innan att den skulle läggas upp på deras kanal på Söndag som en överraskning. Jag tror videon faktiskt skulle kunna bli bra. Vi hade gjort en stor del av låten nu. Ricky kom mot mig med hans vlogg kamera i handen och filmade sig själv.

” Jag är nu unte och spelar in en musikvideo här med en massor med coola människor ” sa han och vände kameran sedan

” Kian, Andrea, Jc, Connor, Jenn, Trevor, Sam och Destiny och vandrade med kameran från person till person. Han pratade lite med kameran och frågade sedan om jag kunde hålla i kameran medan han spelade in en scen med Kian och Sam. Jag satte på den och vände den bort från mig

” Hej allihopa, Destiny här Ricky spelar in därborta så jag snor hans kamera men följ mig på twitter jag heter destinyy med två y hejdå ” Ricky stod och skrattade åt mig och jag gick bort för att lämna kameran. Jag drog upp mobilen ur fickan för att skriva ett snabbt sms till mamma, snabbt klickade jag in på sms iconen och skrev in ett kort medelande

Till Mamma:

-Skulle du kunna skicka hit typiskt svenskt godis som bara finns i sverige. Innan jag tryckte på skicka, så kan de göra en video när de testar svenskt godis. 

 

Vi hade precis spelat in allt och Ricky och Kian som var bäst på att redisiera musikvideos. Så medan de gjorde de så bestämde jag och Jc för att spela in hans video. Vi gick in och satte oss i Jc rum. Det var ett medelstort rum med fönster på en vägg. Han hade en säng på golvet, eller det var en luftmadrass och sedan ett skrivbord med en dator. 

” Visst heter du Justin? ” sa jag medan jag lyfte in en stol och ställde den framför kameran. 

” Ja ” sa han och log. Jag lyfte sedan in en andra stol och ställde den bredvid den andra framför den vita väggen. Jc började fixa med kameran, jag tror han ställde in olika inställningar. Sedan tryckte han på och satte sig på stolen bredvid mig. Han satte händerna för kameran och drog sedan bort dem. 

” Whats up o2l, Jc here! ” sa han och jag log och tittade in i kameran. 

” Jag har med mig en kompis idag ” sa han och la armen runt mig. 

” Destiny ” sa han och jag skrattade. 

 

Efter att Jc pratat ett tag om olika saker skulle jag börja lära han olika ord. 

” Okej, jag har orden här på mobilen ” sa jag och låste upp min mobil och gick in på anteckningar där jag hade skrivit ner lite olika ord. 

” Okej först något lätt ” sa jag. 

” Om du ska säga hej till någon så säger du ” Hej ” Han sa lätt hej men de lät inte så där super bra. 

” Okej om du ska säga jag heter Justin så säger du ” Jag heter Justin ”

Han började försöka och jag brast ut i skratt. 

” j-eea-g hee-te-r-r Justin ” 

” Säg något du vill lära dig ”
” You sucks ” 

” Du suger ” sa jag och han kollade konstigt på mig. 

” Dy syg-e-errr

 

Efter att spelat in videon så rusade Jc in i Kians rum där han och Andrea satt och spelade in en video.
” Dyyyyy suuugeer ” Skrek han och Kian och Andrea vände sig snabbt om och kollade på Jc som om att han var helt sjuk i huvudet.
” What the hell ” sa Kian och Jc började skratta och drog med mig till Kians soffa som han hade i hans rum och vi slog oss ner 

” Destiny har lärt mig svenska men du suger fortfarande ” Jag skrattade och tog sedan upp min mobil för att skicka en snapchat till några kompisar i Sverige. Jag knäppte en bild på mig och Jc och skickade iväg. Jag kollade på Andrea och Kian som spelade in sin video, det var typ vad tjejer inte förstår om killar. De var så sjukt söta tillsammans. Min skärm lös upp att jag hade fått en snapchat av Justin jag låste upp mobilen och kollade den. Direkt fick jag en konstig blick av Jc

” Känner du Justin Bieber ” jag ryckte på axlarna

” Känner och känner jag har träffat han två gånger men vi ska ses på onsdag ” han nickade som svar. 

Vi båda hade blicken på Kian och Andrea som babblade på. 

Jag lutade huvudet mot Jcs axel och han tittade på mig och log.


Jag och Agnes måste jalla lite med att skirva känner jag, hahah vi är lite efter och har inte ens börjat på imorgon dagens hahaha aja hoppas ni gillar det


Postat av: Anonym

Meeeer

2013-12-06 @ 23:28:47
Postat av: Vicky

ÅHH va bra!!!

2013-12-07 @ 03:05:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: