✔ Learn Me To Forgive

Chapter 7 - I'm Destiny

 

Chapter 7 - I’m Destiny

 

Justins Perspektiv: 

 

Jag gjorde väll inte något fel, det var bara som hon sa hon skulle göra något annat i kväll. Såklart hon redan hade bestämt något, det var ju Lördag. Jag skyndade mig ikapp Chaz och tog tag i hans arm.
” Va i helvete Chaz? Varför slår du en tjej? ” sa jag argt och Chaz slet ilsket till sig axeln. 

” Chaz jag känner henne ” sa jag och han vände sig snabbt om. 

” Du känner henne? ” sa han förvånat och jag nickade. 

” Vi ska träffas på Onsdag ” sa jag och Chaz vände sig snabbt om. Jag tror han ångrade vad han gjorde nu, vem vet han skulle kanske få träffa Destiny, då skulle han få det pinsamt. För jag ska få Destiny att falla för mig. Fast Sam eller vad han nu hette var ett problem, visst de kanske bara var kompisar men ändå. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra eller säga till henne på onsdag. Jag antar att vi går på en restaurang eller något. ” Vi kommer till dig om en stund ” sa Ryan jag nickade och gick bort till Alfredo. Chaz och Ryan skulle bo hos mig tills på tisdag. Jag har paus med konserter tills fredag. 

 

Destinys Perspekitv: 

Jag kastade på mig ett par svarta shorts med en vit svart magtröja som visade mig vältränade mage. och sedan en lång cardegan. Borstade ut mitt trasliga blöta hår och gjorde en stor knut på mitt huvud. Drog ett drag med eyeliner på varje öga och knöt på mig mina Converse. Jag drog upp mobilen och knäppte in ett meddelande på mobilen

 Till Sammiii <33

” Jag är klar kan du hämta mig?  ”

Jag tänkte precis lämna mitt rum när jag kom på att vi skulle sova där, så jag slängde upp min ryggsäck och slängde ner de jag kanske skulle behöva. Sam svarade att han skulle komma om fem minuter och att jag skulle ta med hans kamera och dator, och kläder så han kunde sova där. Jag tryckte ner de i min väska när jag hittat de i hans rum som var fullt med saker överallt, jag kunde höra att någon tutade så jag antog att de var Sam så jag låste och sprang ner för alla jobbiga trappor. Som jag trodde var de Sam som tutat och jag hoppade in i passagerarsätet.

” Hej ” sa jag och slängde bak väskan i sätet bakom oss båda. 

” Hej! ” sa han glatt och började köra bort från vårt hus. 

” Jag tog med mig kläder, underkläder och badkläder ” sa jag och han nickade. 

Han verkade vara väldigt glad, men jag antog att det var för att han var med några som gillade att göra samma saker som han själv, spela in videos. 

Han körde upp på en parkering för ett ganska så stort beige färgat hus. Man hörde röster och skratta från baksidan av huset så jag antog att alla var där. Sam hoppade ur och skyndade sig till andra sidan där han öppnade dörren åt mig. Jag log och pussade han på kinden, han tog sedan ur väskan ur baksätet och vi började gå runt huset för att komma till baksidan där alla höll till. 

Det var en stor baksida med en pool, men det var ingen som badade. 

Alla var runt omkring, Sam la ner väskan på marken vid huset och drog med mig fram till Kian. 

” Hey Kian ” sa jag och log, han log och hejade. 

” Jag ska presentera alla för Destiny ” sa Sam och drog iväg mig till en ganska så lång kille. Han hade ett leende på läpparna, hans hår var ljusbrunt .

” Hey Connor! ” sa han och Connor kramade om mig. Jag kramade tillbaka.

” Destiny ” sa jag och skrattade. 

Sam drog sedan vidare mig till en annan kille, han hade också ljusbrunt hår och ett färgglatt linne på sig. 

” Hej Destiny! ” sa han och jag rynkade pannan.

” Hur vet du att jag heter det? ” sa jag. Han började skratta och Sam flinade. 

” Sam har berättat! sa han och log. 

” Okej jag heter Destiny men vad heter du? ” sa jag och skrattade. 

” Jag heter Ricky, eller jag Richard. Men jag hatar det namnet så kalla mig Ricky ” sa han och jag nickade och vi fortsatte. Sam pekade på två killar som stod och pratade och berättade att de var Jc och Trevor. Sedan visste jag redan vilka Andrea och Jenn var. De satt och pratade vid ett bord så jag gick bort och satte mig vid dem. 

” Hey ” sa jag och de tittade upp från ett papper de skrev på. 

” Hey ” Log de och Jenn fortsatte skriva.

” Vi försöker komma på olika videos och göra ” uppenbarade hon mig om. 

” Vilket ska vi göra då ” Suckade Jenn. Andrea ryckte på axlarna och tittade ner på pappret.

” Alla kan väll göra en musikvideo ” frågade hon och tittade på mig och Jenn och vi båda nickade. 

” Vilken låt ” frågade jag och de ryckte på axlarna.

” Vet du någon? ” 

” Pretty girls av Iyaz ” sa jag och kollade frågande på de. De nickade och Andrea gick bort och pratade med Kian om de ville vara med och göra den. ” Jag hämtar min kamera ” Sa Jenn och drog in. Jag reste mig upp från stolen och gick bort till Sam som stod med Kian Andrea och Jc och pratade. 

” Vart ska vi filma? ” Frågade Sam och Kian pekade bortåt 

” Utanför ” Sam nickade. Wishbone som jag lärt mig att Jc hund hette kom springande och jag böjde mig ner för att hälsa på honom. Han strök sig mot min arm och jag klappade honom, medan dem andra började plocka fram saker vi skulle använda till videon. Jc ropade på mig så jag släppte Wishbone och gick till honom för att hjälpa honom med att flytta en bänk. Vi lyfte bort den och satte oss sedan på den. 

” Så hur lärde du känna Sam? ” sa han.

” Jag vet faktiskt inte, jag har känt honom så länge jag kan minnas ” sa jag och skrattade. 

” Vart kommer du ifrån då? ” sa jag och han log. 

” Texas och du? ” 

” Jag kommer från Sverige ” sa jag och log. 

” Gör Sam också det? ” sa Jc förvånat och jag nickade. 

” Ja, vi båda kommer från Sverige ” sa jag och Jc satte sig vänd mot mig. 

” Kan inte du och jag göra en video där du lär mig svenska? ” sa Jc och jag nickade ivrigt. 

” Vi kan ju också göra en video där ni i O2l provar svenskt godis! ” sa jag och Jc nickade. 

” Hallå vad gör ni? Hjälp till här ” ropade Kian och vi reste oss upp och började gå mot honom, för att påbörja videon.


Postat av: Hanna

hur bra som helst! :)

2013-12-05 @ 19:41:28
Postat av: Vicky

Så hiiimlaaa braaa👌👌

2013-12-05 @ 20:25:27
Postat av: Anonym

Så braa

2013-12-05 @ 20:59:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: