✔ Learn Me To Forgive

Chapter 25 - Mine?

 

 

 

“ Sam man behövde inte gå på festen va? “ skrek jag från mitt rum.

“ Nej “ jag andades ut jag var verkligen inte sugen på att gå på en tråkig och lam fest just nu. Jag ville hellre hitta på något annat. Sam knackade på min dörr och kom sedan in.

“ Jag drar till killarna “ jag nickade. Jag kanske kunde fråga Justin om han vill hitta på något.

Till Justin 

- Vill du hitta på något? 

Jag gick in i köket och letade i kylskåpet efter något. Min mobil plingade och jag vände mig mot den

Från Justin

- Aa visst, jag måste prata med dig.  

Det kunde väll inte betyda något dåligt? Jag hade väll inte gjort något fel. Så jag kan väll vara lugn eller?

Till Justin

- okej, kommer du hit 

Från Justin

- Japp, 20 minuter. 


På tjugo minuter hinner jag springa bort och handla något att äta. Jag hoppade i mina skor och sprang ner för trappan, två steg i taget. De var oerhört mycket trafik så det tog ett tag innan jag kom över vägen. Jag öppnade upp dörren till starbucks och gick och stälde mig i kön.

Det plingade på dörren och jag hoppade upp från soffan där jag tillbringat senaste fem minutrarna. Jag satte händerna på handtaget och öppnade. Justin steg in och gav mig en kram. Klumpen i magen blev mindre. Detta måste väll betyda att han inte är arg iallfall. Han drog med mig bort till soffan och drog ner mig.
Han tittade in i mina ögon och öppnade munnen.

“ Destiny, jag tror jag blivit förälskad i dig “ jag kollade förvånat på honom. Varför skulle världens största popstjärna gilla mig?

“ jag vet inte vad du tycker om mig, men jag frågar ändå vill du bli min? “ mitt huvud började direkt snurra i 220 km i timmen och jag nickade, för de var ju de jag ville eller.

“ jag älskar dig “ log jag och tryckte mina läppar mot hans.

 

Jag och Justin hade tillbringat en stor del av eftermiddagen på stan, vi hade gått runt i affärer och fikat. De kändes så sjukt bra att han var min och jag var hans. Jag älskade honom men hade nog inte berättat de för mig själv innan han sa att han gillade mig. 

“ Men jag måste gå nu vi ses på måndag “ Han kramade mig och placerade en kyss i min panna. Jag låste dörren och la mig i sängen. Vad skulle jag hitta på nu? Sam skulle säkert inte komma hem fören imrorgon, när vi ändå pratar om Sam har jag ingen anning hur jag ska berätta det här för honom. 

 

Min mobil ringde och jag tog upp den. Mamma stod det på skärmen jag slidade med fingret så samtalet började.

“ Hallå “
“ Hej gumman “ Gud vad jag har saknat mammas röst.

“ Hur är det “ Frågade hon.

“ Det är bara bra, hur är det hemma “

“ Det är bra. Men du din bror visade oss en bild på dig och Justin Bieber tillsammans, de är överallt på internett “

Jag var chockad, jag hade inte tänkt att de är miljontals papparatzis överallt som fotar Justins alla steg han tar. Självklart så kommer jag få massor med hat så fort alla hans beliebers och fans får reda på detta. Helvette. Men jag fattar inte hur att de kunde komma ut över hela internett så här jävla snabbt. 

“ Aha, har ni, asså ehm vi är liksom tilsammans “

“ Jaha vad kul, varför har du inte berättat något? “

“  Asså vi blev de idag “ sa jag tyst.

“ Jaså, varför låter du inte glad då gumman? “ Frågade hon.

“ Jag började precis tänka på konsekvenserna, han är väldens största popstjärna, allt vi gör kommer iaktas. Alla kommer fota oss vart vi än går. Så fort alla fans får reda på detta kommer jag få så jävla mycket hat “ 

Snart kände jag att tårarna började rinna.

“ Gumman. Du kommer vänja dig, jag lovar. Du kommer vänja dig att strunta i allt hat och att slänga det åt sidan och fokusera på allt bra du får. Gumman jag lovar allt kommer lösa sig “

Det gjorde så jävla bra att höra det. Att jag skulle vänja mig och  att de skulle bli bra. För så länge jag inte ger upp så blir de bra tillslut. Det visste jag, för de blev de alltid. Jag måste bara tänka posetivt även fast det kan vara jätte tungt.

 


Det är julafton imorgon hörrni! Är ni taggade??? 


Postat av: Anonym

Inte ett dugg taggad, känns ej som jul haha

2013-12-23 @ 19:01:03
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: