✔ Learn Me To Forgive

Chapter 18 - Swedish Candy

 

Destiny Perspektiv:

 

Jag drog med mig Jc bort till Andreas rum som låg närmast.

” Frågade du honom? ” han nickade.

” Ja de gjorde jag men han blev bara sur och gick iväg ” jag suckade. Kul. Jenn satte upp sin kamera och vi alla satte framför, för att alla skulle få plats satt Andrea i Kians knä och Sam som satt längst ut syndes inte. 

” Sam du syns inte ” Sa Andrea till honom och han kom bort till mig och satte mig i sitt knä. What the hell?Han brydde sig som inget hade hänt och verkade jätte glad. Han ska inte tro att jag inte tänker prata med honom när vi kommer hem, men just nu tänker jag strunta i det. Alla skulle lägga upp videorna så alla började med att säga hej.

” Så Destinys föräldrar har skickat hit lite svenskt godis som vi ska prova ” Sa Ricky och visade upp det. 

” Jag tog kartongen och tog upp en Marabou choklad som jag öppnade och gav alla en bit. ” De visade upp pappret för kameran och tog sedan en tugga. 

” Den här var as god ju ” skrek Jc och jag skrattade och Sam sträckte fram en bit och jag öppnade munnen för att han skulle ge mig den. 

“ Hallå det är bara choklad “ sa Andrea och himlade med ögonen åt Jc. 

“ Okej nästa är det här “ sa Sam och drog upp en påse med djungelvrål, jag och Sam tittade på varandra och flinade. 

“ Dem här är väldigt goda “ sa Sam och både han och jag hade svårt att hålla sig för skratt. 

Jag gav varsin till alla och dem smakade. 

“ Euwwww wtf är detta för något “ sa Jc och spottade ut den på golvet. 

“ Euw Jc! “ sa Jenn och alla började skratta. 

“ Dem är ganska så goda, faktiskt “ sa Sam och hällde i sig några. 

Dem andra hade redan spottat ut dem och gjort en äcklad min. 

Själv tyckte jag inte dem var så jätte goda, men dem gick fortfarande att äta. 

“ Okej den här då  “ sa jag och drog upp en påse med Alhgrens bilar. 

“ Åh färgglada “ sa Andrea och ryckte åt sig påsen. Hon tog upp några och lätt alla ta. 

“ Mhm, söta “ sa Connor och tog några fler. Vi fortsatte att prova olika som fanns i påsen. 

“ Kolla mamma skickade med mig min kamera sa jag till “ sa jag och drog upp min kamera som jag lagt tillbaka i kartongen lite innan. Jag fick en ide att börja prata svenska med Sam till alla deras och våra fans. 

“ Sam jag tycker vi ska prata lite svenska till alla svenska fans “ sa jag på svenska till Sam. Alla runt oss tittade konstigt på oss och vi började skratta. 

“ Okej bara så ni vet så suger dem här bakom, mest Jc och vi är bäst “ sa jag och blinkade till kameran. 

“ Su-uger? “ sa Jc och jag vände mig förvånat om till honom. 

“ Juste jag lärde dig det “ sa jag till Jc på svenska, han kollade konstigt på mig och jag började asgarva, jag hade helt glömt bort att jag pratade svenska. 

“ Förlåt, jag glömde bort att jag pratade svenska “ sa jag och skrattade

“ Men jag suger inte “ sa han och låtsades vara ledsen. Jag lipade åt honom. 

Killarna avslutade sedan videon och jag slängde mig med påsen med hallonlakrits skallarna på Andreas och Jenns soffa.

“ Vad ska vi göra nu ? “ frågade Sam och satte sig bredvid mig i soffan. 

“ Ingen aning “ sa Jenn, Ricky bestämde att han skulle redigera den så han gick iväg och hämtade sin dator som han i sin väska och kom och satte sig bredvid Sam. 

“ Vi kan väll åka till stranden “ frågade Trevor glatt och kollade på alla.
“ Jo  “ Svarade Kian och alla reste sig. 

“ Jag hänger inte med, jag måste redigera och spela in två videos för imorgon “ Sa Ricky.

“ Men om alla åker till sig och hämtar grejer så möts vi vid stranden bakom killarnas hus “ Sa Jenn och alla började ta sig mot dörren. Sam var först ut och jag sprang bakom och jag hoppade upp på hans rygg. Han skrattade och kysste mig på kinden. Jag hoppade in i bilen och Sam började köra hem. 

“ Ska vi äta innan vi drar dit? “ frågade han och jag nickade. 

“ Ska vi plocka upp nått från Tacobell? “ jag nickade igen. 

“ Nej McDonalds “ sa jag snabbt och han skrattade åt mig.

“ Visst “ han svängde in till nästa McDonalds vi kom till och eftersom de var enorm kö i Mcdrivern så sprang han in och köpte mat istället. Han visste exakt vad jag ville ha, eftersom vi handlat på Mcdonalds många gånger innan. 


Fråga: Vill ni att vi ska skriva en fråga här efter varje kapitel? :)

 


Postat av: Vicky

Ja det tycker jag, kapitlet var grymt älskar hur ni skriver önska bara att dom kunde vara lite längre☺️☺️❤️

Svar: Vad glada vi blir :) tack snälla! Vi vet att många tycker de men efter jul kommer normal långa igen
Justinbdrew

2013-12-16 @ 21:26:46
Postat av: Anonym

Ja gör deee

2013-12-16 @ 21:29:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: