Länkbyte

Länkbyte - Celebnovell

 
 
Scarlett Johansson och hennes lillebror, Lucas Johansson, förlorade sida föräldrar i en bilolycka när de var 14 och 13 år. Detta krossade båda och ledde till droger, sprit och fester. Men när Rick hittar dem en kall vinterkväll med varsin ölburk och cigarett i handen, vänder allting och de hör inte längre till dom vanliga människorna. Dom två syskonen får en ny familj, nya mål att uppnå, nya uppgifter, men framförallt nya uppdrag... De välkomnas till en ny värld – månens värld. 

Justin Bieber, skolans kriminell. Ledare i gänget. Killen som inte bryr sig om någonting. Dagarna består av - förvånansvärt - av skolan medans nätterna är motsatsen – fester , droger, sprit och tjejer. Han är jagad av många men ingen lyckas att fälla ner honom.

Vad händer när Scarletts och Justins vägar korsas? Ta reda på det genom att läsa Blue Moon.
 
Klicka HÄR för att komma till hennes underbara novell, eller på bilden.

Både jag och Tilde har läst denna novellen ett bra tag. Jag älskar denna novellen hon skriver nu, den är ovanlig och inte som alla andras så jag tycker du ska kika in på bloggen, man fastnaaar direkt..
 
Både Tilde och jag är ledsna för att det inte kom ett kapitel idag, men det har blivit krångel med kapitlerna och ungefär 29, 30 och 31 försvann. Jag lovar att det kommer finnas ett nytt kapitel uppe när ni vaknar
( 06.30 ) Det är inte tidsinställt utan jag ska upp så tidigt ska vara hos tandläkarn 8.00 Urk... 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: