✔ I'm Right Here

Kapitel 32 - Thunderstorm

 

” Är de gott? ” frågade Beau och kollade på mig

” Ja ” Sa jag högt och han brast ut i skratt.

” Du ser ut som du inte ätit på flera år ” Sa Antonio sedan

” Precis så känns de också ” svarade jag med munnen full med glass.

Jag log glassen gjorde i alla fall så jag fick bättre humör.

 


 

 

Cassidy’s Perspektiv:

 

” Bonnie ” Skrek jag när Justin parkerat på flygplatsen och jag kunde skymta Bonnie en bit bort, hon började springa mot mig och jag mot henne och vi möttes på mitten i en stor kram. 

” Jag har saknat dig ” viskade hon 

” Det har varit jobbigt att bo med 7 killar ” sa jag och hon nickade förstående och lutade sig tillbaka så hon kunde se mig i ögonen. 

” Hur mår du? ” sa hon allvarligt och jag brast ut i skratta på direkten. 

” Jag mår bra Bonnie ” försäkrade jag henne och hon log nöjt. 

Vi började gå mot Justin som stod vid bilen och väntade med mobilen i handen. 

” Hej Justin ” sa Bonnie och kramade om honom med ena armen. Han log snällt mot henne och kramade försiktigt tillbaka för att se att det var okej för mig. 

” Så ska vi åka? ” sa Bonnie och kollade på både Justin och mig. 

” Ja ” sa Justin och lyfte sedan in Bonnies väska i bakluckan och fortsatte fram mot förarsätet. 

När vi hoppat in i bilen babblade jag och Bonnie på om hur hon och jag haft det.

” Ska du hämta något hemma eller ska vi åka direkt? ” sa Justin medan han mötte Bonnies blick i backspegeln. 

” Justin vad tänker du med, klart hon måste hämta saker? ” sa jag och Justin himlade trött med ögonen medan han körde ut från flygplatsen och hem igen. 

 

” Så har du allt nu? ” stönade Justin uttråkat medan han lutade sig mot dörrkarmen. 

” Har vi bråttom? ” sa Bonnie medan hon höll upp ett svart linne framför sig, hon inspekterade det noga innan hon la ner det i väskan. 

" Inte direkt men jag orkar inte vara kvar här " Stönade Justin och hon nickade och stängde väskan. 

Vi kunde ute säga hej då till killarna då de var iväg så vi gick raka vägen mot bilen och hoppade in, Justin började direkt köra mot hotellet där vi skulle bo dem två dagarna framöver. Det skulle vara ungefär en timmes bilresa dit.

 

Justin parkerade bilen på parkeringen och Bonnie och jag klev ur. Mina ben var trötta av att jag suttit i samma ställning hela vägen så jag vinglade till men åter fick snart balansen. 

Justin öppnade backluckan och vi tog ut våra väskor och gick med snabba steg in i hotellet. Vi gick bort till receptionen och Justin fick en nyckel av den unga killen som stod där. Vi tog hissen upp till andra våningen och gick genom en lång korridor med dörrar tills vi kom fram till en dörr nästan längst bort där Justin tvär stannade. När vi kom in i rummet mötes vi direkt av ett stort vitt luftigt rum, åt höger fanns en dörr till ett badrum och åt vänster ett rum med en stor dubbelsäng. Rakt fram från hallen var det en soffa, en vit enkelsäng, en stor svart tv och en glasdörr som ledde ut mot en balkong.

" Jag sover här, Ni får sova där inne " sa Bonnie som slängt sig i enkelsängen och pekade mot de andra rummet. Jag nickade gillandes och ställde ner min resväska på golvet som var täckt med en heltäcknings matta i beige färg.

" Fast de ska vara tyst i natt " sa Bonnie och blinkade med ögat. Justin flinade sexigt och blinkade sedan med ena ögat. Jag slängde mig på sängen och himlade med ögonen till honom.

" Jag måste ha kaffe vill ni ha något? " Frågade Bonnie och Justin skakade på huvudet medan jag nickade

" Det vanliga? " Frågade hon och jag nickade igen, hon visste precis vad jag ville ha. Förmodligen för jag tog precis samma varje gång vi var ute någonstans. Hon försvann ut ur dörren och Justin tittade hungrigt på mig. Han slog sig ner bredvid mig på sängen lutade sig en aning närmare mig, precis så nära att våra läppar snuddade vid varandras. Det kittlade till i hela kroppen av den lilla beröringen. Någon sekund efter tryckte Justin hungrigt sina läppar mot mina. Han la sig över mig och vred huvudet lite för att kunna göra kyssen djupare. Min mun masserade hans medan hans tunga gled in i min mun, hans händer som varit placerade om mitt huvud var nu på väg ner mot min rumpa. Han avbröt kyssen och kysste istället min hals och ner mot nyckelbenet och fortsatte sedan neråt. Han tog om mina byxor för att dra ner de men jag stoppade honom genom att ta tag i hans händer.

" Justin, Bonnie kommer tillbaka snart vi kan inte göra de nu " Han kollade sorgset på mig och jag drog upp hans huvud mot mitt så jag möte hans blick. 

Jag hörde hur dörren öppnades och Bonnie kom in, Justin satte sig sakta upp och lutade sig mot väggen. Bonnie gav mig min Frappucino.

" Cass de fanns en tatuering studio max en minut härifrån kan inte vi tatuera oss? " Sa hon och la huvudet på sned. Jag nickade fundersamt och hon lyste upp i ett leende. Jag hade sedan Sarah dog velat göra svarta fåglar som flög på axeln och under skulle de stå - Keep Fly -

" Ni kommer skrika båda två " sa Justin och Bonnie och jag skakade på huvudet. 

" Men vi gör de i morgon " sa jag, jag drog upp min mobil för att kolla klockan, halv 6. 

 

Efter vi ätit hade vi bestämt oss för att bada då hotellet hade ett eget spa med en liten bassäng och bubbelpool som vi nu spenderat kvällen i. Vi satt nu uppe på rummet igen i soffan och kollade på någon film som var på tv och proppade i oss ostbågar och chips som vi köpt i en affär nere i lobyn. Jag låg i Justins famn och Bonnie satt i andra delen av soffan, jag kravlade ur Justin famn och gick in för att byta om till en rosa munkjacka från Victoria’s Secret och ett par mjukisshorts. till det.

" Jag lägger mig nu " sa jag, när jag insätt att jag var alldeles för trött för att vara vaken, jag kröp ner i den mjuka sängen och la de tjocka täcket över min kropp. Snart kände jag andetag i nacken och Justins armar runt min kropp, leendet som uppstod på min läppar gjorde det svårt för mig att försöka somna. 

Ett högt buller hördes utan för och hela rummet lystes upp, regnet började smattra mot fönstret.

 Några sekunder gick och de bullrade till igen, fan åska, snabbt vände jag mig om och kurade in mig i Justin för att söka skydd. 

 

 

 

" Är du rädd för åskan och blixten? " frågade han mjukt med ett litet skratt i rösten 

" Mhm " mumlade jag i hans bröst och jag kunde höra steg utan för vårt rum. 

" Du är trygg hos mig babe " viskade han och dörren öppnades sakta och Bonnie tittade in. Hon var också rädd, det visste jag efter alla gånger det åskat hemma i Canada. Dem gånger det åskat hade hon fått panik och sprungit och lagt sig under en säng eller krupit ihop i ett hörn. Nu på dem senaste åren hade hon tvingat ut alla i bilen för att ha skydd.

" Får jag sova med er " frågade hon med en rädd och ynklig röst. Justin nickade och jag kände hur sängen sjönk ner en aning när hon la sig ner. Jag sneglade på Bonnie hon hade tårar i ögonen och tittade sig omkring. Hon var väldigt rädd för åska och blixt eftersom en gång när hon var liten hade en blixt slagit ner i hennes hus, det hade börjat brinna men familjen klarat sig. Jag krånglade mig ur Justins grepp om min midja och klättrade över honom så jag låg i mitten. Jag tittade med oro i ögonen mot Bonnie, jag la mina armar om hennes lilla kropp. Jag kände hur Justin vände sig om och la armarna om mig igen. 

” Bonnie vi skyddar dig ” viskade Justin och man såg hur Bonnie slappnade av lite. Hon la sig mot mig och lät sina ögonlock falla ner. Hon sov antagligen nu.

 

" Babe " viskade Justins mjuka röst och mina ögon öppnades lite och jag tittade halvt på honom. 

" Frukosten buffén stänger om en timme och jag tror inte jag är den ända som älskar hotellfrukost " sa han och kysste min hjässa. Jag log mot honom och jag sträckte ut handen för att han skulle dra upp mig vilket han gjorde, jag tittade mig omkring efter Bonnie och såg henne ligga på golvet nedanför sängen, jag måste sparkat ner henne. Jag skrattade för mig själv och satte mig på knä nedanför henne.

” Bonnie? ” sa jag och skakade henne. Hon vaknade till och satte sig sömnigt upp. 

” Aj, min rumpa ” sa hon och jag och Justin brast båda ut i skratt. Hon hade antagligen ont efter att få sovit på golvet hela natten. 

” Upp och hoppa ” sa jag och log retligt mot henne. Justin kastade min väska till mig och jag fångade den och han kollade imponerat på mig. Snabbt öppnade jag den och slängde ut ett par trosor ett par svarta högmidjade jeans och ett vitt pösigt linne och en vit bandå att ha under och min neccersär innan jag började klä av och på mig dem nya kläderna, sminkade mig lätt och borstade igenom håret. Bonnie smet in på toaletten för att byta om. Jag satte mig i soffan och knöt mina Converse medan jag tittade när Justin bytte om. Bonnie kom ut och Justin var klar och vi tog hissen ner till frukosten. 

 

Jag plockade på bröd två små Nutella packet, våfflor grädde och sylt på min talrik och satte mig sedan vid ett bord för tre, och snart kom Bonnie och Justin. Jag började skära i min våffla och skyfflade sedan in den i munnen och tuggade tills det inte fanns något kvar.

” Ska vi gå till tatueringstudion när vi är klara och boka tid? ” frågade jag med munnen full med mat vilket gjorde att de brast ut i skratt. Jag tog sedan min sista tugga på min nutella macka. Vi reste oss upp och började gå mot studion, det var en stor ganska mörk studio med bilder över väggarna och direkt åt vänster fanns en kassa där en vältränad ganska ung kille stod. Bonnie drog med mig mot honom.

” Har ni några tider idag? ” Frågade jag och han nickade

” Vi har inget bokat fram till vid 5 i kväll ” sa han och bländade ett perfekt vitt leende.

” Ja vad bra ”

” Så om jag hjälper dig här så får du hjälp av han där ” Han tittade på Bonnie och pekade på en lite äldre kille som satt vid ett bord. Hon nickade och försvann bort dit, Justins armar virades runt min kropp

” Så vet du vad du vill ha ” frågade han och jag nickade ivrigt.

 

” Jag vill ha svarta siluetter av fåglar med texten keep fly under på axeln ” Han nickade och drog fram ett papper och några olika pennor.

” Ni kan vänta där så ska jag skissa upp något ” Han pekade på sofforna och jag och Justin satte oss i de, jag tittade på Bonnie som satt mitt i mot gubben och pratade.

Ungefär 20 minuter senare kom killen fram med en bild 

” Är detta bra ” och visade upp en bild som var finare en vad jag trott och jag nickade stort. Han log och försvann bort. Bonnie kom joggande mot mig med ett stort flin 

” Detta kommer bli så bra ” skrek hon tyst. Jag log. Jag hade fortfarande ingen aning om vad hon skulle göra för tatuering.

” Så vad ska du ha? ” frågade jag och hon log retligt 

” De får du se sen ” Jag suckade och killen kom tillbaka igen.

Så om du är redo börjar vi på en gång, jag nickade och kände hur nervositeten steg. 

” Lova att hålla min hand ” sa jag mot Justin och han nickade. 

” Så om du tar av dig tröjan bara ” sa Killen och jag gjorde som han sa, som tur var tog jag en bandå så jag slapp ligga där i bara bh, han satte bilden på min axel och ett blått tryck fastnade på min hud. Jag tittade mig i spegeln och sa sedan. 

” Perfekt ” Han log igen jag la mig ner på den lilla båren och flätade in mina fingrar i Justins,

Jag kunde skymta Bonnie lägga sig på en bit bort och såg helt cool lugn ut. 

” Är du beredd ” frågade han och jag nickade. Snart kunde jag känna en hemsk smärta i axeln och jag tog ett hårdare grepp om Justins arm för att inte skrika rakt ut, han log lugnt mot mig och och masserade min hand med sin tumme, jag knep ihop ögonen och kände hur smärtan lugnade ner sig lite och jag försökt tänka på annat, jag tänkte tillbaka på första gången jag träffade Justin när jag Sarah och Bonnie var och åt, då Justin frågade om vi ville hänga med till honom i kväll då jag ignorerade honom totalt medan Bonnie och Sarah tyckte han var hel snygg. 

Mina tankar avbröts när killen frågade 

” Vad betyder tatueringen? ” frågade killen och jag svarade

” Före tag sen dog min ena bästa vän, så de är väll som en litet minne eller vad man ska säga, att liksom fortsätta flyga och tänka att man en dag kommer träffas igen ” Jag hade lärt mig att hantera de, annars skulle jag nog grinat nu.  

” Oj jag beklagar ”

” Inget problem ”  Svarade jag snabbt jag kollade på Justin som satt och log mot mig han böjde sig och kysste min hjässa, jag riktade sedan blicken där jag såg Bonnie ligga förut.

” Vart är Bonnie ” frågade jag

” Hon blev nyss klar ” Svarade Justin och jag nickade utmattat. 

 

” Så nu är den klar ” Jag reste mig sakta upp och vinglade till innan jag fick upp balansen, Justin skrattade till bakom och jag gick bort till en spegel för att titta hur den blev. 

” Åh vad fin den blev ” Brast jag ut och Justin och killen log mot mig, 

” Den är perfekt ” sa jag sedan. Han försvann och kom tillbaka med en kamera för att fota tatueringen, Bonnie kom fram till mig och vi kramade snabbt om varandra, hon snurrade mig runt så hon kunde se min, 

” Vad fin ” Sa hon och drog ut på i:et kanske lite för mycket. 

” Vart gjorde du din ” frågade jag och granskade henne, hon drog upp sin tröja och hade två svarta stjärnor som började lite under byxkanten och gick snett uppåt

” Gud vad söt ” vi gick bort till kassan och betalade och de gav oss någon slags kräm man skulle ha på den. Vi gick ut på gatan och Justin tog min hand

” Ni skrek inte ” sa han imponerat och jag och Bonnie log stort, 

” De gjorde inte så ont som jag trodde ” sa Bonnie och jag nickade instämmande. Vi började gå den korta biten till hotellet.


* Tidsinställt * Looooveee is in the aiiirr! Hahaha :)
 
Fråga: Vad har ni för ögonfärg?
Svar: Agnes: Grön och bruna Tilde: Blåa

 


Postat av: Kathrin

Melerade sånna som typ byter färg ;)

2013-08-18 @ 11:09:14
Postat av: Celebnovell

Jättebra, mörkbruna. :)

2013-08-18 @ 11:43:50
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Adriana Aroose

fin header

2013-08-18 @ 14:36:34
URL: http://aaroose.blogg.se
Postat av: Vicky

Sjukt bra,bruna:)

2013-08-18 @ 19:11:05
Postat av: Emma

Jag har en weird ögonfärg har Blå grön och gul xD

2013-08-18 @ 19:30:17
Postat av: Hanna

Bästa kapitlet, typ grön blå grå nått jätte konstigt;)

2013-08-18 @ 23:17:53
Postat av: Ida

Jättebra. Blåa:)

2013-08-19 @ 15:33:52
Postat av: Elin

Gud så bra <3 Blåa ögon :)

2013-08-19 @ 19:52:01
Postat av: jasmina

ÅHH herre min gud så bra svar:Blåa XD :)

2013-08-20 @ 23:57:00
URL: http://www.justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: vendela

Har du skrivit det själv? Superbra! På söndag flyttar jag till New York, följ gärna med via bloggen kram! :)

Svar: Ja vi har skrivit det själva ;)
Justinbdrew

2013-09-06 @ 17:07:06
URL: http://vendelasara.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: