✔ I'm Right Here

Kapitel 29 - Justin?

 

 

Cassidy’s Perspektiv: 

 

Ett pipande ljud hördes i rummet och jag slog upp ögonen och kollade på Bonnie som satt upp i sin säng jag reste mig upp och sträckte på mig, jag drog fram Bonnies väska och rev ut kläder ur hennes garderob och slängde de på henne så hon skulle vika ner de. När vi packat klart gick jag raka vägen mot badrummet, handtaget vilket jag ryckte i de, dörren var låst. Jag stönade högt och någon minut senare kom Beau ut, jag försökte att inte stirra på hans vältränade mage men det gick väll sådär. Så fort han kom ut gick jag in och stängde snabbt dörren efter mig, jag slängde jag av de få kläderna jag hade på mig och steg in i duschen vattnet rann ner och över mig och en rysning for igenom min kropp, jag och Bonnie skulle åka om en kvart så jag behövde skynda mig lite så detta fick bli en kort dusch. Snabbt tvålade jag in mig och sköljde av mig tvålen jag virande en handduk runt min kropp och gick sedan tillbaka till vårt rum och satte snabbt på mig ett par leggings med rymd mönster och en oversize svart munktröja med ett vitt linne under, jag sminkade mig snabbt och flätade håret i en fiskbensfläta som fick hänga på vänstra axeln och började sedan gå med Bonnie ner för trappan och vi fortsatte sedan ut efter att vi ropat ett snabbt hej då killarna. Vi hoppade i bilen och jag startade den sedan och började köra den korta vägen till LAX flygplats en bit ifrån där vi bodde här i Los Angeles. 

 

När vi var framme parkerade jag bilen på den stora parkeringsplatsen och öppnade dörren och hjälpte sedan Bonnie med att ta ut hennes resväska jag följde med henne in och hon checkade in sin väska, jag kramade om henne länge innan vi viskade ett hejdå till varandra och hon försvann mot säkerhets kontrollen, på vägen hem stannade jag vid köpcentret och för att ta något att äta på Starbucks, min mage skrek efter mat då jag inte ätit något till frukost, på vägen in ringde jag upp Justin

” Justin ”

” Hej de är jag ”

” Hej babe ”

” Vad ska du göra idag? ”

” Killarna och jag ska till stan, vi har knappt några kläder, han skrattade ” 

” Okej men jag är där nu så jag stannar och väntar på Starbucks ”

” Aa blir bra ”

” Puss på dig ” 

” Puss ”

Jag la på samtalet och klev in genom dörrarna till Starbucks, jag gick fram till tjejen i kassan och hon log stort mot mig, hennes tänder var vita och hennes hår uppsatt i en knut mitt på huvudet. 

” En Caramel Frappuccino och e blåbärsmuffin, sa jag och avfyrade ett leende

Jag la i kortet och betalade och hon gav mig de jag beställt och satte mig sedan vid ett högt bord vid fönstret och snabbt äta min muffins och drack Frappuccinon samtidigt som jag tittade instagram jag like:ade några bilder, min blick fördes upp och jag kunde se Justin stå utanför. Jag reste mig upp och mötte upp Justin utanför, han kysste mig mjukt innan han flätade ihop våra fingrar och drog med mig till Topman, killarna var redan där och jag kollade intresserat på när de plockade ihop plagg de gillade, Justin vinkade till mig att komma och jag började gå mot honom han gick in i ett provrum och jag följde med och satte mig på den lilla pallen och kollade på när Justin provade kläderna. När han sedan var klar, de gick förvånansvärt fort, killarna var redan klara och vickade på ögonbrynen när vi kom ut från povhytten. Jag skrattade och Justin gick för att betala sina saker, 

 

Efter en timme hade de tittat igenom en massor affärer och gick nu med en massor med kassar, jag pekade mot Victoria’s Secret och sa

” Jag går dit ” och började snabbt gå dit med killarna i släptåg, jag vände mig om och höjde ögonbrynen och skrattade.

 Sakta tittade jag igenom bh:arna efter en som skulle passa, men alla snygga fanns inte i min storlek, jag suckade och gick bort till body mistarna, jag luktade på några och kunde inte motstå att köpa Sensual Blush jag betalade snabbt och gick sedan tillbaka till killarna, de tittade nyfiket på min påse

” Finns inget intressant i den ” de tittade sorgest på mig, och jag flinade mot de, 

” Kan vi inte gå till Supras ” frågade Luke och Jai samtidigt och jag sa

” Då går jag till HM så länge ” de nickade

” Jag hänger med ” sa Justin och jag log mot honom. Jag drog med honom till underkläderna för att se om de hade några BH:ar, Justin petade på mig och visade upp en ljusrosa spets bh.

” Denna skulle passa dig ” sa han och vickade på ögonbrynen. Jag tryckte mina läppar mot honoms och han log i kyssen vilket förstörde den.

” Justin ” hörde jag någon stamma bakom oss och jag vände blicken mot henne. Hon hade långt brunt hår och såg ung ut. Jag kände att Justins hand stelnade till i min

” Mamma ” fick Justin fram och jag stod och kollade chockat på de, Justin släppte min hand och kramade om tjejen som tydligen var hans mamma. De båda hade tårar i ögonen. Gud jag hade aldrig sett Justin så här. Pattie torkade bort dem få tårarna som lämnat hennes ögon.

” Det här är min flickvän Cassidy ” sa Justin medan han torkade bort några tårar som hunnit lämna hans ögon. Pattie kramade om mig och log mot mig.

” Ni kanske kan komma på middag? ” sa Pattie och innan Justin han slänga ur sig något svarade jag. 

” Det vill vi gärna göra Pattie ” sa jag och hon tog upp en liten papper bit från sin väska och klottrade ner en adress som hon sedan gav Justin. 

” Vi ses vid 6 ” sa hon och kramade om Justin en lång stund innan hon skyndade sig iväg med tårar i ögonen. Jag torkade bort några tårar som rann längst Justins ansikte med mitt ena finger. 

” Ska du ha den ” frågade han när han samlat sig och pekade på den rosa bh:n. Sakta nickade jag och Justin följde tyst med mig till kassan. Han var väll chockad över vad som just hänt, han hade inte sett sin mamma på 1,5 år och sedan dyker hon plötsligt upp på H&M. Vi mötte upp killarna på Starbucks och de märkte direkt att något var fel.

" Vad har hänt " frågade Stoph med orolig blick. Justin kollade på mig för att visa att han ville att jag berättade

" Vi träffade hans mamma på HM, vi ska på middag där i kväll " sa jag lugnt och kramade om Justin bakifrån då han satt på en stol. De tittade med stora ögon på mig 

" Ni skojar " sa Antonio och Justin skakade på på huvudet. 

Vi satt nu tillsammans i vardagsrummet 

" Ja kan inte jag få sminka er " Brast jag ut och killarna tittade mystiskt på mig. Jag gjorde hundvalps minen och Justin, Beau och Luke gav sig medan de andra skakade på huvudet. Snabbt sprang jag upp på mitt rum för att hämta min enorma neccseär med allt mitt smink i, jag hällde ut mitt smink på bordet och sa 

" Vem vill börja? " 

Justin reste sig upp och satte sig framför mig, jag tog en borste och applicerade foundation, jag applicerade lite på hans kind och kysste han sedan där. Han log mot mig och jag gjorde en min för att visa att han skulle göra de också, alla killarna brast ut i skratt när han gjorde de och jag fnittrade till och la bronzern på hans kindben. Jag la på ett puder och sedan ögonskugga och använde min Naked 2 palett. Killarna började garva åt namnet och jag himlade med ögonen åt hur sjukt töntiga de var. När ögonskuggan var på la jag på eyeliner och sen mascara sist satte jag på läppstift och visade han i spegeln hur han såg ut. Antonio tog ett kort och Justin sa sedan 

" Puss? " jag tryckte mina läppar mot hans och öppnade munnen för att hans tunga skulle kunna glida in i min mun vilket den gjorde.

" Ey skaffa ett rum " Skrattade Beau ut och Justin avbröt surt kyssen. 

" Nästa " sa jag och Beau satte sig framför mig och jag sminkade honom med lite färggladare färger denna gången. När jag var färdig med han och sedan Luke brast jag ut i garv när jag granskade de. Jag tog ett kort på de alla och la ut på Instagram texten blev 

" Fina killar " och jag postade den sedan jag kollade var klockan var

" Fan Justin de är 20 minuter tills vi ska vara där " han kollade snabbt på mig

" Dream att jag har detta på mig " sa han och killarna skrattade högt, snabbt sprang vi upp för trappan Justin in i badrummet och jag in till mig snabbt bytte jag om till en blommig enkel klänning och borstade igenom mitt hår och öppnade sedan dörren där jag mötte Justin som nu fått bort allt smink.

" Hej då killar " skrek jag innan vi sprang ut till bilen och började åka mot gatan Pattie sagt.


Vet att det tog lång tid för detta kapitel att komma upp.. Som ni vet ska Tilde åka utomlands i morgon ( Tisdag ) och då blir jag själv, vi har gjort 5 kapitel som kommer läggas upp varannan dag, så ni får upptadering och vi får en paus. Här är tiderna för dem kommande kapitlerna. 

 

Så se till att ni kommenterar nu så vi blir glada när vi kommer hem, kommentarerna betyder väldigt mycket för oss. Snart börjar skolan men vi kommer försöka hålla uppdateringen så bra vi kan! 
 
Fråga: När börjar ni skolan?
Svar: Vi börjar skolan den 21 Augusti.
 
 

Postat av: Kathrin

Samma som er :)

2013-08-12 @ 12:44:01
Postat av: Anonym

Så bra! 15 :/

2013-08-12 @ 15:12:24
Postat av: Elin

Gud, så bra <3 Jag gillar när Justin är lite känslosam ;) Jag börjar den 19 augusti :)

2013-08-12 @ 15:18:33
Postat av: Celebnovell

Höll på att skratta för fullt när jag läste sminkdelen. XD
Jag börjar den 19:e. :/

2013-08-13 @ 13:33:36
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Emelie

jättebra :D

2013-08-13 @ 15:17:12
Postat av: Ida

Superbra! Justin och Cassidy är så söta :)

2013-08-13 @ 17:34:01
Postat av: Miickzz' Designer

Hej! Du hittade det innan jag hann svara. :)
Men jag har redan startat ett nytt samarbete. Så just nu så söker jag inga fler. :)

2013-08-13 @ 19:12:27
URL: http://miickzzdesigner.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: