✔ I'm Right Here

Kapitel 26 - I Lost My Bikini Top

 

Snart var vi framme och vid huset och vi hoppade ur bilen. Jag fortsatte snabbt in och upp för trappan mot mitt rum. Jag tog ett par mjukshorts som jag snabbt bytte om till. Satte upp mitt hår i en tofs innan jag gick ner där de andra nu satt, jag hoppade upp i soffan bredvid Justin och drog en filt över min kropp. Justins hand söktes in under filten och började rita små cirklar med sitt pekfinger på mitt lår, jag försökte fokusera på tv:en vilket gick sådär när han hade handen på mitt lår. Jag reste mig upp för att hämta något att dricka, jag öppnade kylskåpet och kom sedan på att jag och Bonnie inte ätit våra Ben & Jerrys vi köpt förut idag.

" Bonni!e " skrek jag och snart kom hon lufsandes in i köket jag höll upp de och hon brast ut i ett stort leende. Hon hämtade två skedar, på väg upp ropade jag ett

" Godnatt vi lägger oss nu " Till killarna och fick ett mumlande svar. Vi sprang in på vårt rum och tog bort sminket innan vi bäddade ner oss i hennes säng framför ett nytt Pretty Little Liars avsnitt.

 

Avsnittet tog precis slut och jag kröp upp i min egen säng. Röster hördes utan för, killarna som säkert skulle sova nu. Det kännes annorlunda nu när Beau, Luke och Jai bodde med oss. Vi var 7 killar och 2 tjejer så enligt mig behöver vi någon till tjej i huset. Men då skulle vi få bygga ut. Min mobil plingade till så jag stängde av ljudet innan jag kollade vem de var ifrån, Justin.

 

- Justin 

Sover ni?

 

Jag kollade åt Bonnies håll och såg att hon log och sov så jag knappade in ett snabbt svar till Justin. Medan jag väntade på att han skulle svara började jag göra en liten fläta i mitt bruna hår.  

 

- Cassidy

Bonnie gör 

 

- Justin 

Kom över, tror killarna har somnat 

Jag reste mig sakta upp och golvet knarrade till, jag vände blicken mot Bonnie som låg orörd i sängen. Sakta öppnade jag dörren och gick ut i endas ett linne och ett par spets trosor. Jag trippade bort till Justins dörr som jag försiktigt öppnade och fann Justin liggande i sin säng. Han granskade min kropp och riktade sedan blicken mot mitt ansikte och gav mig ett leende

" Jag vill mysa " sa han tyst och öppnade upp sin famn för mig jag gick sakta fram och la mig bredvid honom 

" Se till att jag inte somnar " sa jag och blinkade med ögat. Jag gosa ner mig i hans famn och hans händer slingrade sig runt min kropp. Han lekte med mitt hår och jag bytte sedan ställning så jag låg halvt över honom, jag böjde mig fram och kysste hans läppar. Snabbt besvarade han kyssen och jag masserade mina läppar i takt med Justins. Han slickade på min underläpp för att på tillgång till min mun och jag öppnade upp den och lät hans tunga glida in i min mun. Hans händer smekte min kropp samtidigt som våra tungor var nere i halsen på varandra. Han var speciell, han var annorlunda. Den Justin jag träffat dem första dagarna var fel för mig. Den Justin som fanns nu var den riktiga, den mjuka, gosiga och snälla. 

 

Efter en stund av kyssande och mysande låg jag nu i Justins famn igen. 

" Hur mycket är klockan? " frågade jag och Justin kollade snabbt på klocka på hans arm som han konstig nog inte tagit av sig. 

" Halv 2 " sa han och jag nickade och svarade sen

" Jag går över till mig " han nickade och jag gav honom en sista kyss och ett leende innan jag reste mig och började gå mot dörren.

" Godnatt " sa jag 

" Godnatt babe " sa han innan jag försvann ut igenom dörren. De kändes bra av att bli kallad babe. Killen gjorde mig galen. Tyst kröp jag ner i min säng igen och somnade snabbt.

 

En lampa tändes och jag slog snabbt upp ögonen, 

" Vad " stönade jag ut och drog täcket över ögonen. 

" Klockan är halv tolv och vi skulle och shoppa så du borde nog gå upp " sa Bonnie samtidigt som hon drog bort täcket från mig. Jag stönade högt och hon slängde mina rosa Hollister byxor, ett vitt linne med - 22 - textat i rosa på ryggen. Sakta klev jag upp ur sängen och drog kläderna på min kropp. Jag ställde mig framför spegeln och drog ett tjock streck eyeliner på mitt ögonlock och sedan mascara.

 

 

 
 

Håret stjälpte jag ut och borstade snabbt igenom de. Jag la ner min mobil i fickan och började sedan gå efter Bonnie ner i köket där de var tomt, röster hördes från vardagsrummet där då förmodligen killarna var. Vi brädde en varsin macka, vi sa hejdå till killarna och försvann sedan mot bilarna. 

Bonnie körde upp bilen på en ledig plats och vi promenerade mot en stor galleria som tydligen var en av de största, så fort vi kom in syntes en massor med rea skyltar i alla butiker. Nu ska de shoppas. Vi började med Target som var den första butiken vi såg, de hade allt från möbler och leksaker till smink och kläder, vi gick bort till allt smink. De hade bra märken för billigt pris, jag plockade ner två mascaror från Maybelline New York, några läppstift och lite saker som såg roliga ut. Nästa affär blev Forever 21, redan efter fem minuter var mina armar fulla med kläder jag gillade. På vägen till provrummet såg jag ett hörn men värdens sötaste munktröjor, med olika citat på och efter en jävligt lång stunds velande blev de en rosa med texten, cool kidz don't dance. Passade bra in på mig då jag hatade att dansa då jag seriöst var sämst på det. Jag steg sedan in i ett prov rum där jag så snabbt som möjligt provade alla plagg, jag gjorde en ja, nej och kanske plats där jag sorterade de jag ville ha osv. Jag hängde bort nej högen och kolade sedan igenom kanske, plockade bort några och behöll några. Jag tog sedan de jag skulle ha och gick bort till accessoarerna och hittade några fina smycken. Snart kunde jag skymta Bonnie komma så jag dök upp vid hennes sida och vi gick tillsammans till kassorna. Nästa butik blev Victoria Secret. Så fort vi kom in gick jag bort till underkläderna. När jag hade en massor med trosor i min storlek i famnen gick jag bort till Body Misten och Body Lotions, jag köpte Forever Pink och Mango Temptation i body mist och body lotion. När jag betalat fick jag en påse och mötte sedan upp Bonnie utan för,

" Ska vi gå till Starbucks? " Frågade hon och jag nickade och styrde stegen dit. Jag beställde min favorit och satte mig sedan vid ett högt bord.

" Så vad tycker du om Luke Jai Beau då? " Frågade jag och ett litet flin spred sig på hennes läppar

" Sjukt snygga " Sa hon och drog ut på u:et och j:et jag skrattade och tog en klunk av mitt stek heta kaffe. 

" Jo jag vaknade till i natt, vart var du då " sa Bonnie medan hon pillade på en av sina naglar. 

Jag stelnade till rullade in läpparna innan jag tänkte ut ett trovärdigt svar.

" Säkert på toaletten " Hasplade jag ur mig och hon nickade med blicken nere i sitt kaffe. 

 

När vi var klara fortsatte vi till Topshop, American Eagle, Sephora och nästan 10 butiker till, min fötter var helt slut samt mina händer som bar runt på miljoner med kassar. Bonnies ansiktsuttryck visade smärta, hon hade säkert också ont i fötterna och armarna så utan att säga något så styrde vi stegen mot bilen. 

Hon hoppade in i förarsätet och jag bredvid, alla kassar slängde vi i baksätet och hon började köra hemåt. 

Vi parkerade bilen och tog våra kassar och började gå mot huset, jag öppnade dörren och slängde av mig skorna. Vi gick in i vardagsrummet där alla killarna satt. Deras ögon formades som golfbollar när de såg våra kassar, jag skrattade och gick sedan upp för att packa upp allt. När allt var på sin plats gick jag ner till killarna igen. Jag ville göra något, något roligt.

" Någon som vill gå och bada? " frågade jag och alla nickade glatt. 

Snabbt sprang jag upp på mitt rum bytte om till min vita frans bikini, jag drog över en klänning jag köpt idag som gick till halva låren i grönt och lila. Bonnie satt på sängen med mobilen i handen. 

” Vi ska och bada, skynda dig och byt om ” sa jag och Bonnie gjorde snällt som jag sa. 

 

Justin’s Perspektiv: 

 

Jag bytte snabbt om till badkläder innan jag gick ut och ner till vardagsrummet.

” Vart ska vi bada? ” sa Luke med mobilen upptryckt i ansiktet. 

" De finns en klippa typ fem minuter härifrån " sa Justin och han nickade. 

 

Snart skymtades vattnet framför oss och jag slängde snabbt av mig min t-shirt och gick fram mot klippans kant. Beau, Jai, Luke, Antonio och Adam gjorde samma sak, vi alla stod på klippan och väntade in tjejerna som kom gående strax efter. Bonnie visade något på hennes mobil och Cass började skratta. 

Cass la ifrån sig sin handduk och snart stod hon och Bonnie bredvid oss andra. 

” Vi hoppar på 3 ” sa Jai och började sakta räkna. När han sa 3 tog alla sats och snart störtade alla ner mot det klara vattnet. Solnedgången var på sidan av oss och det var en varm kväll. Jag kände snart hur vattnet nuddade mina fötter och snart hur luften försvann och jag var under vattnet. 

Jag simmade snabbt upp till ytan och möttes av dem andras glada blickar. Alla var upp förutom Cass, hade hon drunknat? Snart kom hennes huvud upp ur vattnet. Allas blickar vändes mot hennes, hon hade armen över sina bröst och det var ingen skymt av någon bikini. 

” Jag tappade min bikini överdel ” skrattade hon och Beau och jag började leta efter den eftersom dem andra redan börjat klättra upp för klippan för att hoppa igen. 

” Här ” sa Beau och höll upp den ovanför vattenytan. Han räckte den till Cass som tacksamt tog emot den. Hon satte på sig den och vände sig sedan om för att få hjälp att knyta den. 

Beaus fingrar gled längst Cass rygg medan han snällt knöt en rosett av dem två snörena. 

Jag kände avundsjukan bubbla inom mig. Det var mina händer som skulle smeka Cass rygg, hon var min flickvän inte Beaus. Cass vände sig om och log mot Beau som log tillbaka, jag skakade av mig känslan och följde med dem upp till klippan för att hoppa igen. När vi kom upp till klippan stod de andra redo att hoppa, precis när vi skulle hoppa hörde jag hur Cass skrek till och hon föll ner. Alla stannade upp och Jag slängde mig ut, jag träffade vatten och sökte snabbt efter Cass, och drog upp henne mot min kropp. Hennes kropp emot min gjorde situationen romantisk. För att det inte skulle se så mystiskt ut så släppte jag snabbt henne. Cass log mot mig och vi började klättra upp igen. Ingen sa ett ord när vi kommit upp, dem var väll chockade över det som ljust hänt. Efter en stunds tystnad var allt som vanligt igen, alla hoppade och skrattade i vattnet.


 

Så här har ni kapitel 27, vi har också tänkt börja svara på frågorna, så ni lär känna oss bättre.
 
Favorit svenska youtuber?
 
Våra Svar: 
Agnes: Simon Lussetti, Linn Ahlborg, Clara Holmberg, Catherine Quassdorf, IJustWantToBeCool, Clara henry
Tilde: Clara Henry, Linn Ahlborg, Clara Holmberg, Keyyo

Postat av: Kathrin

Clara Henry , connor franta och ||superwoman||

2013-08-03 @ 17:16:31
Postat av: Ida

Jag kommenterar typ alla kapitel, men det är så bra! Jättebra iallafall :) Gillar denna novellen såå mycket.

2013-08-03 @ 23:11:21
Postat av: Tilda

Jätte bra!

2013-08-04 @ 09:28:26
Postat av: Celebnovell

ättebra! :)

2013-08-04 @ 12:18:49
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Maria :*

SJUKT BRA!

2013-08-04 @ 18:52:26
Postat av: Celebnovell

Hej! :)
Sv: Jag gör länkbyten med bloggar som har 50+ unika läsare varje dag. Om ni har det så kan vi självklart göra ett länkbyte. (När jag kommer hem igen på lördag/söndag.)
Anledningen till att jag har ett "krav" är just för att jag vill tjäna någonting. Kram!♥

2013-08-04 @ 21:48:19
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Elin

Sjukt bra :) <3

2013-08-05 @ 22:55:40
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: